neděle 8. února 2015

Essence I love nude

Tento týden dorazila do českých drogérií nová kolekce značky Essence, která nese název I love nude. Nude odstíny jsou stále v kurzu a žádané, takže tento počin pokládám za velice dobrý krok. Nejedná se o limitku, věci budou součástí stálého sortimentu. Alespoň do doby, než jej opět po čase obmění. Součástí kolekce jsou pudrové oční stíny, rtěnky, lesky na rty, laky na nehty a řasenka.

Když jsem viděla novinky ještě na internetu, oční stíny mě zaujaly z celé kolekce nejvíce. Na neutrální stíny jsem vysazená, jiné prakticky ani nekupuji. Tři z nich jsem si také pořídila (viz níže).
Cena: 74,90,- Kč



Lesky na rty od Essence mám obecně ráda a tyto nové, spadající do řady XXXL, jsou v nabídce ve čtyřech odstínech a mě zaujaly jako druhé. Není totiž lehké v drogerii sehnat lesk v pěkné tělové barvě. Koupila jsem si odstín 05 (více níže).
Cena: 59,90,- Kč

Na rtěnky jsem dle fotek taky docela sázela. Tady platí to samé, co u lesků, ne-li ještě víc - v drogerii není prakticky možné sehnat pěknou nude rtěnku. Tedy aspoň pro mě. Všechny barvy jsou buď moc tmavé, hnědé nebo naopak obyčejné růžové. Ani v řadě tělových rtěnek od Loreal jsem si nevybrala. Nicméně když jsem potom v obchodě rtěnky zkoušela (konkrétně odstín 01, 02 a 04), přišly mi hrozně málo pigmentované, spíše jakoby jen tónovaly. Tak jsem si žádnou nevybrala. Každopádně až půjdu okolo, zkusím jim dát ještě šanci :D
Cena: 69,90,- Kč

Co se týče řasenek, tak ty já neprožívám a koupím si prakticky jakoukoliv neb nosím umělé řasy, a ty netřeba ani prodlužovat, ani zahušťovat :-)
Cena: 94,90,- Kč


Laky na nehty se v budoucnu chystám vyzkoušet, protože na nehty na rukách používám zásadně tělové odstíny. A tady je celkem z čeho vybírat.
Cena: 54,90,- Kč



Mou sbírku stínů rozšířily odstíny 04, 05 a 06. Jsem milovník neutrálních a přirozených barev, zvlášť co se kosmetiky týče. Takže jsem čekala, kdy se kolekce konečně objeví v obchodech, abych mohla uspořádat nálet. Čekala jsem, že stíny budou kvalitativně totožné s jednou z minulých limitek Cookies & Cream - ty miluju a mám všechny barvy. No, jak se to vezme. Odstín 04 a 06 jsou vcelku schopně pigmentované, mají lehký shimmer. Za tu cenu jsem určitě spokojená. Bohužel odstín 05, který mě od pohledu nadchnul nejvíce už dost zaostává. Je matný. Při aplikaci prstem to ještě jde, ale v případě, že použiju štětec, musím nanést několik vrstev. Taková klasika u drogérkových stínů. Škoda. Mimochodem - stihly mi už spadnout na zem a ze země se zvedaly bez újmy :)




Lesk je takovou klasikou. Z řady XXXL jsem už nějaké lesky měla a byla jsem spokojená. Lesk nelepí, lehce voní i barví. Není to objev roku, ale v rámci poměru cena/výkon dávám určitě palec nahoru.



A co jste si z této kolekce pořídili vy? Zaujala vás?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za všechny Vaše komentáře :)