neděle 8. února 2015

Moje oblíbené beauty kanály

Carli Bybel

Tuto sympatickou Američanku zná pravděpodobně skoro každý. Je šikovná a neuvěřitelně krásná, mám ji ze všech nejradši. Mezi jejími videy najdete jak návody nalíčení, tak různé tipy a triky, účesy, hauly, fashion videa apod.

CarliBel55

Chloe Morello

Chloe je Australanka, kterou jsem sice měla radši s tmavšími vlasy, nicméně její tutoriály jsou jednoduché a užitečné.

ChloeMorello


Nicole Guerriero

Nicole jsem taky měla radši, když měla dlouhé a tmavé vlasy, nicméně jiný účes na kvalitě videí určitě neubere :-) Super videa pro ty, které se rády více líčí.

Nguerriero19


Kandee Johnson

Kandee byla vůbec první, koho jsem na youtube sledovala. Je strašně milá a na mě osobně působí moc příjemně. Bohužel v současnosti už točí videa podstatně méně a už si z nich tolik nevezmu, ale ty starší jsem měla moc ráda. Mimochodem má ultra roztomilou dceru ^^

KandeeJohnson

Lauren Curtis

Australanka, kterou zná taky určitě minimálně každá druhá a jejíž líčení mi přijde vždycky naprosto perfektní, nemám co víc dodat!


SMLx0

Pod přezdívkou SMLx0 se skrývá krásná Stephanie Ledda, kterou sleduji už taky nějaký ten čas a je po Carli asi mou druhou nejoblíbenější "youtuberkou".

SMLx0

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za všechny Vaše komentáře :)