neděle 8. února 2015

O mně

Jelikož se chci na svém blogu věnovat především recenzím různých druhů kosmetiky, bude sloužit tato stránka jako takový informační kosmetický profil, aby bylo jasné, na jaký typ pleti/vlasů produkty zkouším.

Jaký mám typ pleti?
Mám smíšenou pleť výrazněji se mastící v oblasti T-zóny se známkami dehydratace. Mám rozšířené póry a sem tam se mi objeví nějaký pupínek.

Jakou mám barvu pleti?
Patřím spíše mezi světlejší typy, nicméně nejsem bledule - nejsvětlejší odstíny make-upů nepoužívám. Moje pleť má spíše žlutý podtón, ačkoliv mi sluší studené tóny. U M.A.C. kosmetiky mi vyhovuje odstín NC20, nicméně v létě se velice dobře opaluji a odstíny make-upů používám i o několik odstínů tmavší než v zimě.

Jaké jsou moje vlasy?
Moje vlasy jsou husté, dlouhé a podivuhodně odolné. Jejich přirozená barva je středně hnědá, kterou obarvuji přelivem Casting creme gloss od Loreal v odstínu 412 ledové kakao. Trpím na roztřepené konečky a celkově jsou moje vlasy suché, u kořínků se sklonem k maštění. Vlasy si fénuji, tupíruji, žehlím i natáčím, nesou tedy i nějaké známky poničení.

Jakou mám barvu očí?
Oči mám modro-šedé.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za všechny Vaše komentáře :)