pondělí 9. února 2015

Sleek Matte Me lipstick

Tuto barvu na rty, možná spíše tekutou rtěnku, jsem si pořídila na základě doporučení a swatchů na internetu. Matné barvy mám na rtech ráda, taky mám ráda přirozené a světlejší barvy. Na první pohled mě tedy opravdu zaujala. A v neposlední řadě takovou věc doma ještě nemám, že. No nekup to. Objednávala jsem zde za 175,- Kč a vlastním odstín Birthday suit.



Začnu pozitivně. Moc se mi líbí černo-průhledné jednoduché elegantní a poměrně bytelné a neodfláknuté balení. Aplikátor je úzký, tvrdší a takový ten klasický "houbičkový", dá se s ním velice přesně malovat.Příjemná je i konzistence a největším plusem bych řekla, že je pigmentace. Tomu opravdu říkám, že to BARVÍ a kryje! Nejdříve se barva na rtech lehce leskne a po chvíli zmatní.

Jelikož se jedná o matný odstín, a že je to opravdu mat všech matů, není zas tak překvapující, že docela vysušuje. Ovšem s tím jsem tak nějak počítala a jako mínus shledávám spíše to, že ač na rtech vydrží poměrně dlouho (pokud mluvím o stoprocentní sytosti, tak odhadem 2 hodiny více méně bez problému; s časem, jídlem a pitím potom intenzita barvy klesá), slévá se do vrásek a celkově barva nevydrží tvořit pěkný a jednolitý nános. Což by se u běžné rtěnky či lesku dalo vyřešit setřením a nanesením znovu, ovšem jelikož barva dobře drží, není to zas až taková hračka.


Co ovšem mě osobně zklamalo nejvíce byl skutečný odstín. Dle internetových swatchů, fotek a videí jsem čekala takovou příjemnou, spíše světlejší nude barvu. Opak je však pravdou. Odstín je docela tmavý a s nádechem do hněda. Sice docela pěkná barva, ale na sobě se mi moc nelíbí. Takže abych ji aspoň občas využila, nanáším ji na rty vykreslené tělovou konturkou. Což ale vytvoří ve finále ještě sušší rty. Holt výsledné odstíny jsou rizikem objednávky přes internet :)


- zleva: rozetřená barva, suchá barva a čerstvě nanesená

Jak je vidět, barva je opravdu tmavší než jak se přes obal na první pohled zdá. Na rtech nemělo vůbec smysl ji fotit, foťák strašně zkresloval a na fotce vypadala úplně jinak. Což si ostatně můžete vygooglit a uvidíte, že realita je docela někde jinde.

Suma sumárum - pokud by byl odstín světlejší a růžovější, možná budu rtěnku nosit i co denně. Takže pečlivě vyberte barvu a určitě vyzkoušejte :)

(mimochodem ta barva nešla z ruky smýt ani odrhnout kapesníčkem, jedině dvousložkový odličovák)

Cena: 175,- Kč
Hodnocení: 3,5/5

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za všechny Vaše komentáře :)