pondělí 23. března 2015

Elf HD pudr & rtěnka v tužce Matte lip color

Nedávno probíhala v internetovém obchodě kosmetiky Elf akce se slevou 20% na veškerý sortiment.  20% sice není zase tolik, ale při běžných cenách, které Elf má, lze během takovéto akce pořídit kosmetiku za opravdu minimální ceny. A tak jsem se rozhodla pár věcí vyzkoušet. Do košíku padly dva lesky na rty, dvoje matující papírky, sypký HD pudr a matná rtěnka v tužce. O posledních dvou zmíněných výrobcích vám dnes napíšu své dojmy.

High Definition Powder

Tento sypký pudr patří mezi docela profláklé kousky. Někdo o něm dokonce říká, že je to levnější varianta HD pudru od Make-up for ever. 




Pudr má jednoduché černé a bytelné balení. Součástí balení je jemná bílá labutěnka, která je i využitelná. Což u podobných líčidel nebývá zpravidla zvykem. Ačkoliv já k aplikaci preferuji, zvlášť u sypkých pudrů, štětec. Pudr lze z krabičky dostat klasicky skrze dírkovaný plast, který je přelepený lepící fólií. Doporučuji fólii odstranit pouze z části (jako na fotce níže), pudru se potom nesype zbytečně moc.




Pudr je transparentní (translucent) a jemně namletý. Lze ho sehnat i v dalších variantách - žlutý pro barevnou korekci pleti (corrective yellow) a rozjasňující (shimmer). Při nanesení (rozumného množství) není na pleti vidět a pleť dokonale (!) zmatní. Troufám si říct, že lepší (či alespoň podobnou) službu mi zatím žádný pudr neudělal. Pleť vydrží matná několik hodin. Já jej používám společně s fixačním sprejem pro kontrolu lesku od Make-up Revolution (recenze brzy) a produkty mi spolu vytvoří matnou pleť až na 8 hodin. Což je u mě co říct, většinou vždy "re-pudruji" nejpozději do dvou hodin.




Porovnání s pudrem od MUFE sice nemám, zato můžu říct, že je určitě lepší než fixační pudr od Dermacolu (mou pleť vydrží zmatnit na delší dobu) a rozhodně nesrovnatelně lepší než sypký fixační pudr od Essence - ten je narozdíl od Elfu dost hrubě namletý a taktéž nezmatní pleť na tak dlouho. Pudr tedy můžu určitě doporučit :)

K sehnání je zde za cenu 180,- Kč za 8 gramové balení.


Matte lip color

Když se ohlídnu zpátky, je mnohem snazší sehnat rtěnku na rty v matné barvě, než například před půlrokem. Zažívají jakýsi boom a jsou v módě. Když tak přemýšlím, za tu dobu chvilku, co mám blog, jsem psala o třech produktech na rty a z toho dvakrát to byla matná rtěnka (Jordana a Sleek). No a do třetice všeho dobrého a je tu další výrobek tohoto typu, a to matná rtěnka v tužce od značky Elf.




Upřímně jsem čekala, že balení bude křehké a že to bude strašný šmejd. Ale není to pravda, balení je pevné, jednoduché a pěkné. Rtěnka je dostupná v šesti odstínech a já jsem si tradičně vybrala neutrální nude barvu, tedy odstín Nearly nude. Opět to byla spíše sázka do loterie, protože jak už jsem v jednom článku psala, vždycky čekám trochu jinou barvu než takovou, jaká potom ve skutečnosti je. Ani tedy tomu nebude jinak :D Odstín je pěkný a světlý s nádechem do korálova (což dle vzorníku níže opravdu nevypadá).


Přehled dostupných odstínů; nearly nude je druhá zprava


Muříct, že rtěnka je skvěle pigmentovaná, opravdu barví a překryje přirozenou barvu rtů. Taky je měkká, spíše krémovější, žádná suchota, takže se s ní dobře maluje. Díky tomu, že je tvarovaná do špičky, se s ní pěkně vykreslí okraje rtů (alespoň do té doby, než se "ohobluje").




Zatím jsem se setkala pouze se dvěma typy matných rtěnek. Jedny drží jako přibité x hodin, ale zato brutálně vysušují rty. Druhé jsou příjemné, nevysušují, ale moc toho nevydrží. Pokud tipujete, že Matte lip color spadá do druhé kategorie, tipujete správně. Její krémovější konzistence je na úkor výdrže. Takže na rtech setrvá do prvního jídla. Možná ani to ne. Záleží, co od rtěnky očekáváte. Mně osobně nevadí barvu sem tam poupravit a průběžně domalovávat. 


Celkově bych řekla, že se jedná o fajn věc, která neurazí, ale ani nenadchne, a ve své cenové kategorii ani nevyčnívá a zároveň není propadákem :)

Rtěnku v tužce seženete zde za obvyklou cenu 105,- Kč.

2 komentáře:

  1. Ten pudr vypadá perfektně. Ještě jsem žádný průhledný neměla. U rtěnky se mi líbí odstín a taky by mi nevadilo ji častěji nanášet. Nemám ráda rtěnky, co vysušují.

    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. No teda ten púder som zvažovala, ale objednala som si na skúšku ten lacnejší variant, tak ak nesadne tak skúsim tento. Biele sypké púdre mám rada, sú najlepšie a aspoň nemusím riešiť odtieň.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za všechny Vaše komentáře :)