čtvrtek 5. března 2015

Elf oční linky - dipbrow pomade dupe

Ikonickou dipbrown pomade od americké značky Anastasia Beverly Hills znají anebo chtějí snad všichni, co jsou kosmetičtí nadšenci stejně jako já. Jak už je zvykem, u nás v ČR nejsou produkty této značky k dostání a v dohledných deseti letech beztak nebudou. Osobně nevím ani o žádném českém e-shopu, kde by se daly pořídit.

Nicméně přináším malou spásu a náhradu za tento výrobek na obočí. Tedy, abych nemachrovala - samotnou dipbrow pomade vyzkoušenou nemám, ale tento tip jsem získala u jedné z amerických "youtuberek" (nejsem si uplně jistá, ale tuším, že to byla stillGLAMORUS). Nicméně alternativu od značky Elf z řady Studio už otestovanou mám, a tak přináším své dojmy.



Krémové linky jsou v odstínu coffee (k dostání zde) jsou původně určené na oči, tedy klasické gelové linky, jaké známe běžně například od Catrice či Maybelline. Mají skvělou konzistenci, která není příliš hutná, taková přesně akorát. A netuhne. S čímž jsem měla problém například u gelových linek od Essence. Po nějaké chvíli začaly tuhnout, špatně se nabíraly a špatně se jimi malovalo. Tady musím zaklepat, konzistenci je stále stejná jako když jsem je poprvé otevřela. Výborně kreslí a pro dokonalé vykreslení obočí jich stačí opravdu nepatrné množství. Myslím si, že vydrží věčnost. Dalším velkým pozitivem je výdrž - opravdu výborně drží, nemizí a pryč jdou až za pomocí odličovače (tedy mluvíme-li pouze o obočí, jako oční linky jsem je nezkoušela). Nanáším je klasickým zkoseným štětečkem.




Co se týče barvy, je to určitě odstín pouze pro brunetky, na blondýnky mi přijde opravdu dost tmavý. Po porovnání swatchů dipbrow pomády bych ji přirovnala k odstínu dark brown nebo chocolate.



Bohužel nemůžu linky přímo porovnat s pomádou od ABH, ale za mě se jedná o opravdu skvělou věc a plně funkční náhradu. Velikost balení je 4,7 g a obvyklá cena 105 Kč (v současné době v akci za 84 Kč). A to mi přijde jako opravdu super kup! :)

Hodnocení: 5/5

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za všechny Vaše komentáře :)