čtvrtek 12. března 2015

Fotopřehled produktů na obočí a novinek v drogerii I.

Že obočí tvoří obličej je známá věc a rozhodně by se na něj nemělo při líčení zapomínat. Správně upravené obočí pozdvihne make-up zase o něco výš a obličej vypadá upraveněji.

Co se týká šíře sortimentu produktů na obočí v našich drogeriích, je nutno říct, že nabídka je tristní. Rozhodla jsem se nafotit dostupné výrobky na úpravu obočí, které můžeme pořídit v drogerii DM/Rossman.

Kupodivu nejrozmanitější výběr má ta nejlevnější značka. Ve stojanech Essence najdeme tužky na obočí s kartáčkem ve čtyřech odstínech, set na úpravu obočí, který se vyrábí už ve dvou variantách (pro blondýnky, pro brunetky), gelovou řasenku průhlednou i barevnou (světlejší i tmavší odstín) a kompletní paletku. Produkty doplňuje rozjasňující tužka pod obočí.



Detail paletky How to make brows wow.


Ani značka Catrice nezaostává za svou sesterskou kosmetikou a nabízí oblíbené sety se zrcátkem a mini pinzetkou a mini štětečkem, tužky s kartáčkem ve třech odstínech, hnědý gel na obočí a rozjasňující tužku pod obočí.


Rimmel zařadil do svých stojanů tyto produkty teprve nedávno. Tužka s kartáčkem, gely na obočí a set se štetečkem, to je základ.


Set na obočí a gelovou řasenku nabízí i značka S-he. Přiznám se, že nemám o kvalitě této kosmetiky valné mínění, nicméně za tyto produkty má plus, neboť většina dražších značek je ve svých stojanech nemá vůbec.


Maybelline má nově roztřízené stojany a nabízí řasenky a tužky na obočí.


Je smutné, že Loreal je v celém přehledu poslední značkou, za pomocí které si můžeme obočí namalovat. V některých svých stojanech má i "brow bar", což mi přijde jako dobrý nápad. Nabízí nám tužky s kartáčkem a dva druhy gelových řasenek - hnědou a transparentní.


Jelikož už je to nějaká doba, co jsem byla obejít drogerie naposledy, a tak novinky, které jsem nafotila, nemusí být zase tak horké novinky :D Případně mě informujte v komentáři :)

Astor přišel s novou kolekcí nude rtěnek. Vybrat si můžete z pěti odstínů. Prohlídla jsem je jen tak letmo, ale voněly a byly příjemné konzistence. Dále Astor nabízí transparentní tužku na rty, černé oční linky ve fixu a novou řasenku. Ceny jsem bohužel nějak nevyfotila :(


Ukázka odstínů nových rtěnek Soft sensation color & care nude. Odstínl je v nabídce sice pět, nicméně testery byly k dispozici pouze tři. Tak aspoň pro představu.


Dlouhotrvající barva na rty 2v1 od Dermacolu slibuje 16-hodinovou výdrž a je dostupná v devíti barvách.


V DM drogerii lze právě sehnat některé výrobky v akci.


Nový make-up SuperStay Better skin od Maybelline jste určitě už zaregistrovaly. V Dm je nyní za akční cenu 199,- Kč.


Ovšem Rossmann jej nabízí ještě o 20,- Kč levněji ;)


Nové krémové tvářenky Morning baby od Miss Sporty. Tato značka asi není pro každého, ale někomu se můžou líbit :)


Loreal dává vtipně k řasence Manga punky pandí samolepky, prý na mobil, a nabízí nové oční linky... 


... Ovšem pokud tomuto kopytu říká někdo linky...


Oblíbené tužky ScandalEyes najdeme i v "jumbo" variantě, ve stejné řadě jsou potom i gelové linky. Rimmel hodně sází na oblíbenost rtěnek z řady Kate a tak přišel i se čtyřmi odstíny očních stínů v tužce.


A taky s gelovými linkami. Zajímalo by mě, jestli je mezi linkami Kate a ScandalEyes i jiný rozdíl, nežli v ceně.


Nové tužky Exaggerate v šesti barvách s houbičkou na jednom konci.


Tužky na rty Color drama od Maybelline nyní v drogerii Rossman se slevou.


Nové tužky Master smoky od Maybelline (jsou i výše na fotce v přehledu o obočí).


Stojan s tužkami byl jinak dost vybrakovaný.


Balea má nový balzám na rty s příchutí jablka se skořicí. Jestli je novinkou i vedlejší třešňový bohužel nevím :)


Limitka Like an unforgettable kiss od Essence nebyla příliš úspěšná a je téměř nedotčená ve výprodeji (DM drogerie).


Freeman masky si konečně vydobyly své místo i v DMku a já o nich připravuji velký speciál :)


Štětce od Ebelin jsou už v prodeji a vypadají jak vzhledově, tak cenově moc dobře :)









Ebelin má navíc nové stojany přeplněné nejrůznějšími vlasovými doplňky. A co se mi opravdu líbí - nejsou barevné!


A bonus nakonec pro ty, které shání nové zrcátko do kabelky :)


Zaujala vás nějaká z novinek? Plánujete vyzkoušet nové štětce Ebelin? A baví váš "očumovací" články?

6 komentářů:

  1. Skvělý článek. Za chvíli nebudu muset ani do drogerky chodit. :-D

    Zvu tě na moji Giveaway. Jestli chceš, tak se můžeš připojit. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Chtěla jsem si koupit paletku na obočí od Essence, ale barvy jsou tak tmavé, že pro mě jsou nepoužitelné. Koupila jsem si nakonec Essence set v průhledném malém pouzdře a už nepoužívám nic jiného.

    OdpovědětVymazat
  3. Ta Essence paletka na obočí má hrozně krásný obal. Jsem z ni naprosto unešená..:)
    16H rtěnku od Dermacol jsem zkoušela, v odstínu 05 a po hodině se mi začala šílené žmolkovatět, tak jsem zklamaná :(
    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
  4. Paletka asi nebude zrovna pro světlé typy no :/ respektive kvůli jednom odstínu (první z nich má být pro blondýnky) se nevyplatí. Já osobně bych ji využila celou, ale momentálně používám na obočí něco uplně jiného, takže zbytečnost kupovat :)

    OdpovědětVymazat
  5. Na obočí zatím nic nemám a když jsem to zkoušela se stínem, tak to vypadalo divně, takže se chci po něčem na obočí podívat a zkusit, abych se to taky konečně naučila. Asi vyhraje Essence, protože je to levné a aspoň mi nebude líto až zjistím, že jsem nešika a s obočím to prostě neumím. :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za všechny Vaše komentáře :)