pátek 13. března 2015

Jordana novinky: make-up a rtěnka

Na úvod musím zmínit, že tyto dvě novinky jsou vůbec prvními výrobky, které jsem od americké značky Jordana vyzkoušela. Obecně je často risk objednávat přes internet naprosto naslepo, ke všemu vzhledem k otřesným ilustrovaným a nerealistickým odstínům v Jordana e-shopu, každopádně za tu cenu mi to za zkoušku určitě stálo. Vygooglila jsem si pár swatchů a odeslala objednávku. 

A jaký na mě udělala Jordana první dojem?


Make-up a korektor 2v1 Complete cover

Tento make-up se vyrábí v klasické plastové tubičce a já jsem si ho pořídila v odstínu 02 Classic beige. Jedná se o odstín vhodnější spíše pro světlejší typy pletí se žlutým podtónem, ale na opravdové bledulky je už moc tmavý. Na výběr je však slušná škála odstínů a vybere si každý. Dokáže se relativně přizpůsobit barvě pleti. Já jsem se svým odhadem trefila a barevně mi sedí téměř dokonale. Má příjemnou krémovou texturu, je trochu hutnější, ale velice dobře se s ním pracuje a dá se pěkně zapracovat do pleti. Na pleti vytvoří pěkný finiš, ale mastnější pleť se bez pudru neobejde.



Make-up mě zaujal hlavně díky svým údajným výborným krycím schopnostem. Musím říct, že kryje opravdu dobře a zakryje (téměř) všechno. Jedná se tedy o make-up s plným krytím, který ale zároveň nevytváří masku (nanáším štětcem typu flat top). Nedoporučuji jej vrstvit. Po nanesení je pleť opravdu krásná, skoro jak projetá Photoshopem. Zároveň ale působí přirozeně, samozřejmě nesmí se ho nanést půl balení.


Sám o sobě může plnit i funkci korektoru. Což je dost praktické, neboť výraznější pupínky, které při celoplošném nalíčení zůstanou vidět, lze zakrýt tím samým produktem.

A výdrž? Špatná. Hodnotím ale pouze ze svého pohledu, takže někomu vyhovovat může, jeho ostatní vlastnosti jsou fajn. Nalíčená jsem byla v 11 hodin dopoledne a ve 3 hodiny odpoledne už byl make-up v nekoukatelném stavu. Tedy - nejdříve se pleť začala lesknout. Což je u mě běžné, tak nějak jsem s tím počítala a rozhodla jsem make-up poupravit matujícíma papírkama. Lesk sice zmizel, ale samotný make-up se na papírky dost obtiskoval, tudíž nezůstal neporušený. Tvořil mapy. Nemyslím si, že by za flekatění mohly primárně papírky, určitě by se situace konala i bez nich, ale jistě k tomu přispěly. Možnost nějakého přepudrování byla absolutně nemyslitelná, protože by celý obličej vypadal ještě hůř a fleky by ještě více vynikly. Jediná možnost je vzít štětec, make-up a pleť poupravil. Což ovšem není to, jak určitě správně odhaduji, co každá od make-upu očekáváme, že.

Nicméně i navzdory mé zkušenosti si myslím, že není nemožné, aby nevyhovoval nikomu. U takové normální až sušší pleti by obstát mohl. Otázkou zůstává, jestli by vysoké krytí bylo žádoucí, neb problematická pleť, kde je potřeba něco zakrývat, je povětšinou pleť mastná a na tu už víme, že se přípravek nehodí.

Nutno v neposlední řadě podotknout, že jsem jej nanášela bez podkladové báze. Mám totiž zkušenost (Sephora, Poreffesional), že mi make-upy obecně s bází drží hůř, nežli bez ní. Zkrátka individualita nade vše.




Shrnutí:

V celkovém shrnutí produktu sice převažují plusy, ale ty zásadní vlastnosti sídlí na negativní straně. Mastné i smíšené pleti make-up určitě nedoporučuji, co se týče ostatních typů pleti, nechám rozhodnutí na vás. U mě v testu výrobek zrovna dvakrát neobstál, ale možná bude pro někoho z vás 99,- Kč nízká cena za velkou zvědavost :)

Cena za 30 g balení je krásných 99,- Kč a koupit jej můžete zde.

Rtěnka Modern matte

Jak název napovídá, jedná se o matnou rtěnku. Řekla bych, že matné rtěnky jsou poslední dobou v kurzu a přichází s nimi stále více značek. Tuto rtěnku vlastním v odstínu Matte blush.



Matte blush je takový vyloženě nude odstín (není o nic světlejší nebo tmavší než moje rty) s nádechem do hněda/béžova/broskvova. Odstín je pěkný, nicméně kdykoliv objednávám naslepo, očekávám (a hledám) odstín tónovaný do růžova a ať vypadá fotka jakkoliv, vždycky mi přijde to samé :D Odstínově bych ji přirovnala například k rtěnce od Make-up Revolution The One.

Ačkoliv je rtěnka matná, tak nevysušuje. Nedělá takový ten typický ultra matný efekt. Ano, neleskne se, nicméně má určitou dávku krémovitosti, která zabraňuje vysoušení a zvýrazňování vrásek na rtech.



Výdrž je průměrná, u mě nepřežila jídlo. Což je její mínus, jiné matné rtěnky na tom bývají s výdrží obvykle dobře.

Cena rtěnky je 79,- Kč a pořídit si ji můžete zde.

Jak je vidět na fotce výše, oba odstíny se od sebe prakticky neliší. Vzhledem k tomu, že The One jsem na ruku nanesla pouze v jedné vrstvě a Matte blush ve třech, je jasné, že Make-up Revolution minimálně po stránce pigmentace vyhrává. S výdrží jsou na tom taky více méně stejně, takže jestliže se vám odstín zalíbil, radím pořídit si spíše The One :)

Dnes tedy moc pozitivních slov nepadlo a tato recenze je spíše varováním než doporučením. Zaujala vás nějaká z novinek? Máte zkušenosti  touto kosmetikou a můžete mi doporučit něco jiného?

7 komentářů:

  1. Rtěnka má moc pěkný odstín, ale já z těch matných mám respekt, většinou z nich mám vysušené rty :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, ale z této ne :) možná je to i tím, že brzy ze rtů zmizne :D

      Vymazat
    2. Já si dnes pořídila Matte Tease, právě proto že by neměla vysušovat...tak jsem zvědavá až vyzkouším :-)

      Vymazat
    3. Matte tease byla mou první favoritkou, ale bohužel už byla vyprodaná, takže... :D

      Vymazat
  2. Make up a korektor v jednom by se mi líbil. Škoda, že nic nevydrží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nápodobně. Ale jako samotný korektor (pěkná zásoba korektoru vzhledem k množství) je určitě fajn :)

      Vymazat
  3. Práve som si ten makeup kúpila, ale ešte neodskúšala. Som zvedavá, ako budem spokojná. Keďže mám problematickú a zároveň veľmi suchú pleť, tak by mi mohol vyhovovať a aj dosť vydržať podľa toho, čo píšeš.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za všechny Vaše komentáře :)