neděle 8. března 2015

Missha BB cream Perfect cover

BB krém Perfect cover od značky Missha není na trhu žádnou novinkou a napsáno o něm už něco bylo. Já jsem se k jeho koupi však rozhoupala teprve nedávno. Víte, vybírat a hodnotit odstíny pouze přes internet, u toho se člověk nejednou zapotí. Samozřejmě vím o tom, že v Brně existuje kamenná prodejna Missha, nicméně v den, kdy jsem si řekla "chci ho hned teď" se mi zkrátka do obchodu nechtělo. No comment.

Tento BB krém s vysokým SPF 42 se vyrábí ve dvou provedeních a čtyřech odstínech. Chcete-li vědět v jakých a jak si u mě vedl, čtěte dál...



Sehnat lze plné balení s obsahem 50 ml a potom 20 ml mini verzi, která je vhodná na zkoušku, pokud nemáte možnost si produkt osahat a nechce se vám rovnou investovat do plného balení. Obě varianty se od sebe dále liší "aplikátorem" - menší verze je klasicky zakončená tubička, větší verze má pumpičku.

BB disponuje čtyřmi odstíny, a to:

13 Bright beige - ultra světlý odstín pro největší bledule
21 Light beige - dostatečně světlý odstín, dle mého názoru, pro většinu bledých typů
23 Natural beige - tento mám já, popis níže
27 Honey beige - nejtmavší z odstínů, v porovnání s ostatními výrazně teplý podtón




Odstín 23 Natural beige bych zařadila spíše mezi škálu světlých odstínů a myslím si, že bude sedět většině, která si (obecně řečeno) kupuje v drogerii odstíny tmavší než jsou ty nejsvětlejší (jasně, v našich končinách se nedá zrovna mluvit o bledých odstínech make-upů, ale snad chápete, co tím myslím), ovšem opět s výjimkou vyloženě tmavých či opálených typů. Odstín má takový našedlý podtón, což může působit zvláštně, ale ve skutečnosti na tváři vypadá výborně a mě osobně sedl víc než mnohé jiné barvy make-upů. Přizpůsobí se a vypadá přirozeně.

Co se týče konzistence, je velmi příjemná, krémová. Není ani trochu tekutá, na pohled se zdá hutnější, ale přitom je lehká. Není třeba pod něj používat krém. Lehká vůně odpovídá klasické jemné "parfemaci" běžných krémů.
Krém se opravdu dobře roztírá, a to jak štětcem, tak houbičkou (prsty k aplikaci nikdy nepoužívám). Nedrolí se, jde s ním pracovat poměrně dlouhou dobu. Což napovídá o tom, jaký je výsledný finiš. Krém vytvoří na tváři tzv. "dewy" efekt, tzn. pleť přirozeně rozzáří. Není přehnaně lesklý, nicméně milovníci matné pleti či matujících produktů budou jistě muset použít pudr. Na normální či sušší pleti bez nedokonalostí bude dle mého názoru vypadat fantasticky. Jelikož já mám pleť mastnější, která navíc určitě není bezchybná, tak pudruji.





Vzhledem k názvu Perfect cover jsem čekala něco jako perfect cover. Opak je pravdou. Na to, že se nejedná o make-up, ale pouze o BB krém, musím říct, že kryje dobře, ale o perfektní či dokonce plné krytí se určitě nejedná. Krém pleť pěkně sjednotí, zakryje drobné nedostatky, ale třeba pupínek je třeba určitě dozakrýt korektorem.

Výdrž tohoto BB se bude podle mě odvíjet od typu pleti. Nedoporučila bych ho na vyloženě mastnou pleť, z té by byl podle mých postřehů za chvíli pryč. Na smíšený typ pleti už se použít dá. Já jej například občas míchám s jinými, dlouhotrvajícími make-upy. Výsledek je pak přirozenější než se samotným make-upem a celková výdrž je delší. Efekt a výdrž na hodně suché pleti nemohu posoudit, ale odhaduji, že by vyhovovat mohl. 
Moje pleť je mastnější v oblasti T-zóny. Tudíž výdrž (zvláště v této oblasti) nebyla nijak extra oslavná (tzn. celý den určitě ne), nicméně s občasným přepudrováním či použitím matujících papírků takových 8 hodin na obličeji vydržel. Plusem je, že pokud se z obličeje začne vytrácet, není to okatě vidět a netvoří mapy.

Shrnutí:

S běžně dostupnými BB krémy jako je např. Garnier se určitě nedá srovnávat, je to jiná liga. Lepší a kvalitnější liga. S dostupností na tom taky není nejlépe, nicméně v ČR jsou alespoň dvě kamenné prodejny v Brně a v Praze (pokud ještě nově i někde jinde, prosím, vyveďte mě z omylu) a dá se sehnat i na různých českých e-shopech. Já objednávala tradičně na parfums.cz.

A cena? 189 Kč za 20 ml verzi, 449 Kč za plné 50 ml balení (ceny z Parfums, kde jsem objednávala já).

Máte zkušenost s tímto BB, popř. s jiným od značky Missha? Používáte asijskou kosmetiku?

4 komentáře:

  1. Až na pár chybiček vypadá moc dobře. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mít trochu jiný typ pleti, označím ho za jeden ze svých nej objevů :)

      Vymazat
  2. Moc pěkná recenze, ještě jsem nezkusila, ale moc mě to láká :-).
    http://verenisleben.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Minimálně menší balení určitě doporučuji vyzkoušet :)

      Vymazat

Děkuji Vám za všechny Vaše komentáře :)