sobota 21. března 2015

More for less: Tělové máslo Beauty formulas

More for less neboli více za méně. Řečeno v českém přísloví - za málo peněz hodně muziky. Tímto článkem bych chtěla započít nepravidelnou rubriku, ve které se podělím o své objevy z oblasti kosmetiky, které stály pár korun, ovšem jejich vlastnosti předčily má očekávání.

Dnes bych vám ráda ukázala tělová másla od Beauty formulas. Tato značka pochází z Anglie, nicméně u nás není nijak známá a bez mučení se přiznám, že ani já nemám o samotné značce a jejím sortimentu nejmenší potuchy. Ale jednou jsem přišla do drogerie, zřela másla za minimální cenu a řekla jsem si, proč je nezkusit.


Toto máslo obsahuje vitamín E a vyrábí se ve čtyřech provedeních: třešňový květ, ocean spa, kokos a vanilkový cukr. Poslední dvě zmíněné mám já. Obě másla jsou kromě vůně naprosto totožná.

Kokosová varianta voní překvapivě po kokosu, ale má v sobě i příměs čehosi. Nedokážu to přesně specifikovat. Nejedná se o záměrnou příměs (jako například kokos s ananasem), spíše o něco lehce chemického. Rozhodně se vůně másla nedá přirovnat ke 100% kokosovému oleji. Každopádně vůně je to jemnější, žádná slaďárna. Varianta s vanilkovým cukrem je znatelně sladší, ale stále relativně jemná v porovnání s jinými vanilkovými produkty. Obě vůně nijak výrazně dlouho na kůži nevydrží.



Konzistence másla je dost hutná a hůře se roztírá. Ale není to nic tragického, co by se nedalo překonat. Rychle se vstřebá a není tak "mastné" jako máslo od Body shopu. Čímž nechci říct, že TBS má másla mastná. Asi spíš že Beauty formulas másla nejsou tak výživná. Tzn. že na kůži nezanechají takový film. Obecně bych řekla, že tělová másla (všechny, pokud za něco stojí) jsou produkt spíše po koupeli "na spaní", takže netřeba říkat, že po namazání se nejde okamžitě obléknout :)



Hydratace je dostačující pro normální či mírně suchou pleť. Druhý den po namazání bylo znatelné, že jsem se večer něčím mazala. A to je plus :) Vyložené sušenky si ale asi na své nepřijdou (i když jako všechno v kosmetice, i toto je individuální).


S másly The Body shop, které osobně miluju, se asi srovnávat nedají. Asi určitě ne (a to ani v pozitivním smyslu - cenou - 400,- Kč vs. 40,- Kč za stejné množství). Spíše bych je přirovnala k máslům Balea (např. kakaové) s tím, že jsou o něco hutnější. Suma sumárum za tu cenu je to super věc a já se pomalu dostávám oběma balením ke dnu. A to je důkaz místo slibů ;)


Tyto másla hledejte v no name drogeriích (možná že i hypermarket Albert?), jsou docela špatně k sehnání. Jejich cena je potom okolo 40 Kč za 200 ml.

Co na másla říkáte? Všimly jste si jich někde v obchodě?

6 komentářů:

  1. Kdysi jsem měla právě to vanilkové a musím říct, že mi fakt vyhovovalo. Za tu cenu jsem od něj nic nečekala, ale příjemně mě překvapilo. Cíleně se po něm pídit nebudu, ale pokud na něj náhodou narazím, tak jej ráda zase vyzkouším :)

    Radu - Giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Nikdy jsem žádné máslo neměla, ale docela mě láká je vyzkoušet.

    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Tyhle másla neznám, ale všeobecně mám tělová másla moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky :) a hlavně mi vyhovuje to krabičkové balení.

      Vymazat

Děkuji Vám za všechny Vaše komentáře :)