neděle 15. března 2015

Nalepovací řasy Ardell

Určitě jsem jedna z mála, ale řasy si lepím při každém líčení. Téměř denně. Někomu se to možná zdá nepředstavitelné, ovšem cvik je mocný nástroj, samotné lepení řas tedy zabere jen chviličku a správný výběr řas celkový make-up jakoby "uhladí" a "dotvoří". Zvyk je zvyk a bez nich mi už přijde make-up nedotažený do konce.

Mými oblíbenými a vlastně jedinými používanými řasami se staly řasy značky Ardell.


Většina typů Ardellích řas je vyrobena ze 100% sterelizovaných lidských vlasů, jedná se tedy o přírodní řasy. Řasy, které jsem zatím vyzkoušela já, mají všechny velmi měkkou a skvěle tvarovatelnou základnu (až na jednu výjimku, ale o té až později). Při samotném lepení jimi lze díky poddajnosti naprosto přesně kopírovat přirozenou linii řas a výsledný efekt pak vypadá velmi přirozeně. A to také díky průhledné "barvě" základny. Při použití čirého lepidla je lze použít i samostatně bez dalšího líčení.

Řekla bych, na základě svého oka, že řasy jsou tak akorát dlouhé. Nehrozí, že by díky příliš krátké délce nebyly řasy podél celého víčka, na druhou stranu není třeba ani jejich zkracování. I velmi dlouhé řasy jsou lehké jako pírko a nezatěžují oko.

Ardell má opravdu široké portfolio a nabízí jak velice přirozené a jemné řasy, tak řasy výrazné vhodné například na focení, či trsy, mono řasy a samozřejmě příslušenství k nim. Já osobně preferuji na denní nošení výraznější typy řas, zároveň ale takové, které jsou přirozené, aby nebylo na první pohled patrné, že se jedná o fikci :)

Typ Demi wispies

Demi wispies jsou přesně ty řasy, které skvěle zvýrazní oko, ale okolí vám klidně uvěří, že se jedná o vaše přírodní. Důvodem je hlavně sestavení jednotlivých řas, vzájemně se lehce překrývají, a tak nepůsobí tolik uměle. Však ani přírodní řasy nejsou jedna vedle druhé jako podle pravítka.

Tento typ je jedním z nejprodávanějších a dá se koupit i ve výhodném multipacku.




Typ Wispies

Wispies jsou velice podobné typu  Demi wispies, ale jsou o něco delší a nejdelší délka je ve středu řas, ne na vnější straně. Tento typ pěkně otevře oko, zvýrazní a pokud je dobře nalepíte a budou kopírovat zatočení vašich vlastních řas, budou vypadat i přes svou výraznost také přirozeně.





Typ 113

113 mi připomínají typ Wispies s tím, že nejdelší jsou právě na vnější straně. Jsou hodně dlouhé. Vzhledem k tomu, že jsou poměrně řídké, nebije jejich délka nijak do očí.




Typ 119

119 jsou opět velmi dlouhé řasy, ale v tomto případě se řasy nekříží. Taktéž jsou poměrně řídké, takže i přes svou délku jsou skvěle nositelné.



Všechny řasy se dají při správném zacházení použít opravdu hodněkrát, jsou odolné. Jeden pár mi vydrží klidně i 14 dní při denním nošení. 


Typ Demi wispies US

K těmto řasám mě dohnala zvědavost a taky fakt, že zrovna nebyly k dispozici moje oblíbené Demi whispies v multipacku. Naskytla se příležitost vyzkoušet něco nového. Tedy abych byla přesná - ony Demi wispies US a Demi wispies jsou vzhledově totožné, pouze na fotce mi typ US přišel možná o něco výraznější. Takže nekup to. Chyba lávky. Dostat se k nim bez originálního obalu, ani by mě nenapadlo, že mají se značkou Ardell něco společného. Nejen že mi jednotlivé řasy nepřijdou tak jemné jako u jiných typů (neřekla bych, že se jedná o přírodní řasy), tak to nejhorší na celé věci je jejich základna. Šílená, tvrdá, nepoddajná a netvarovatelná základna. K lepení je potřeba hodně trpělivosti a i když vytrváte, ve vnitřním koutku oka k víčku nikdy na 100% nepřilnou. Základna je totiž dost rovná a díky své tuhosti s ní zkrátka nejde nic dělat. Je tedy dost patrné, že máte nalepené umělé řasy. Dále bych řekla, že jsou méně natočené něž Demi wispies (a celkově ostatní typy). Po celém dni jsem byla ráda, když jsem je konečně sundala. Shrnuto podtrženo - nikdy, nikdy, nikdy si je nepořizujete. Vypadají stejně jako Demi wispies, ale věřte, stejné nejsou.

US se odlišují také černým balením namísto zeleného a jsou zařazené v řadě "Fashion lashes" namísto "Natural". V této řadě se vyrábí více druhů řas a ačkoliv s jinými zkušenost nemám, doporučuji typy z "Fashion lashes" nekupovat, neboť je dost pravděpodobné, že budou všechny stejné kvality. Ale je to pouze moje domněnka :)

Demi wispies US  |  Demi wispies

Na fotce se sice zdá, že jsou řasy odlišné, ale je to pouze různým nafocením.

Tip: pokud jsou vaše přirozené řasy rovné jako hřebíky a nalepovací řasy jsou naopak výrazněji zatočené, je lepší si své řasy předem natočit kleštičkami na řasy. Zabráníte tak dvojitým řasám, které jdou z profilu vidět.

Pokud o tom nevíte, Ardell už má nějakou dobu své zastoupení v České republice, a tak můžete pohodlně objednávat z českých stránek s možností osobního odběru v Brně. 

Používáte nalepovací řasy? Líbí se vám?

7 komentářů:

  1. Mám menší oči a taky docela úzké takže musím řasy volit dost pečlivě...a zkracuju, na mé oko je to nutnost

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to prostě individuální no, co vyhovuje jednomu, nevyhovuje druhému :)

      Vymazat
  2. Docela by mě zajímala i fotka jak to vypadá na očích. Nalepovací řasy nepoužívám.

    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Strašně všechny, co si lepí řasy obdivuji, já se u toho vždycky děsně vztekám a výsledech stojí fakt zato :-), ale nevzdávám to, snad se zadaří
    http://verenisleben.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě jo :) chce to taky hlavně dobrý lepidlo :)

      Vymazat
  4. Ahoj, takže když porovnáš řasy Demi wispies a Demi wispies US, tak jsou úplně stejné? Jen na fotce vypadají jinak? Protože mi připadá, že ty Demi wispies US jsou výraznější, hustší.. Díky za odpověď :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za všechny Vaše komentáře :)