pondělí 9. března 2015

NYX Butter gloss - lesk na rty

Obecně nejsem na lesky na rty nijak náročná. Moje oblíbené jsou například lesky ve světlých odstínech od značky Essence, a to jak řady XXXL, tak ty, co se objevují v limitkách (např. Cookies & Cream, Good girl bad girl). Vyloženě extra rozdíly, krom pigmentace, u tohoto typu produktu neshledávám. Pravdou je, že jsem nikdy nezkoušela drahé značky. Jak jsem řekla, v tomto si vystačím s málem. Ovšem potom jsem náhodně koupila Butter gloss od NYX a to jsem viděla rozdíl už i já!








.

Podle oficiálních stránek NYX cosmetics se Butter gloss vyrábí ve 22 barvách od světle růžové přes fuschiovou až po výraznou červenou. Tady si vybere opravdu každý. V českých stojanech v síti parfumerií Douglas však najdeme až 12 kousků z této barevné škály. Což na české poměry není nejhorší (počet dostupných odstínů se může na jednotlivých prodejnách lišit, uvedený údaj je dle e-shopu Douglas.cz). Já si pořídila klasický jasně červený odstín 12 Cherry pie a později i růžovo-lososový odstín 08 Apple strudel.



Kvalitativně jsou na tom oba lesky naprosto totožně a splňují to, co slibují. Což dokážu uznat jen u málokterého výrobku. :)
Aplikátor v podobě "houbičky" je klasikou, není tedy co vytknout ani nad čím se pozastavit. Konzistence je neuvěřitelně příjemná, opravdu máslová a zároveň jemná. Příjemně voní a nelepí. Opravdu nelepí. Co se týče výdrže na rtech, tak přiznávám, že na rozdíl od rtěnek, u lesků nějakou extra výdrž ani neočekávám. Přijde mi, že tak nějak ani snad držet nemůže. Omyl. Chci říct, ani Butter gloss k dobře držící rtěnce přirovnat nelze, každopádně sama registruji, že na rtech vydrží podstatně déle než jiné lesky, které jsem kdy zkoušela (připomínám však, že to byla pouze drogérková klasika, popř. Sephora).

 

Co bych ale vyzvedla jako největší přednost těchto lesků, to je pigmentace. Barvy jsou nejen barevně krásné, ale hlavně barvy jdou na rtech skutečně vidět a kryjí. Například červený odstín Cherry pie je solidní konkurencí rtěnky.














Shrnutí:

Ač já se v barevných produktech na rty příliš nevyžívám, lesky mě zaujaly, chválím je a asi jako jediné je můžu opravdu s čistým svědomím doporučit. Nevalná dostupnost kosmetiky NYX na českém trhu (kromě parfumerií Douglas lze běžně sehnat po internetu) se snad co nejdříve změní. Možná jste se, stejně jako já, už doslechli, že NYX zamíří i do českých drogerií.

A cena za tento poklad? V Douglasu 189 Kč za 8 ml, na internetu tradičně levněji.

Znáte Butter gloss, zaujaly vás či používáte tyto lesky?

7 komentářů:

  1. Já na lesky moc nejsem, ale tyto Nyx se mi fakt zamlouvají a alespoň jeden bych si chtěla pořídit.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za zkoušku určitě stojí. Možná potom na tom ve finále budeš jako já, kdy jsem si koupila jeden a další odstíny mi nedaly spát, až jsem letěla pro další :D

      Vymazat
  2. Vypadají velmi dobře. Líbí se mi více ten růžový. Mám ale zkušenosti, že mi takové lesky lepily a přestala jsem je kupovat. Tento je super, že nelepí a asi se po něm podívám, strašně se mi líbí. :-)

    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. A existují další odstíny, co by stály za to :)

      Vymazat
  4. Díky za tip :) Lesky jsou báječné a opravdu nelepí. Neodolala jsem a pořídila si do taštičky odstín 03 Peaches and cream, je to taková krásná růžová barvička ideální pro blondýnky. Doufám, že brzy narazím na Cherry pie.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za všechny Vaše komentáře :)