sobota 7. března 2015

Paletky Make-up Revolution

Make-up Revolution kam se podíváš. I mě tato značka svým sortimentem oslovila a rozhodla jsem se ji, bez většího váhání, vyzkoušet. Mým prvním nákupním počinem byla paletka 12 stínů Iconic 2 a jelikož jsem s ní maximálně spokojená, zanedlouho přibyla i její sestra Iconic 3 a později i paletka čistě matných stínů Essential mattes 2. A mám zálusk na další! :)


Redemption palette Iconic 2

Iconic 2 (seženete zde) je, jak jistě všichni víte, napodobenina slavné Naked 2 od Urban Decay. Paletku tvoří 3 matné a 9 lesklých odstínů. Podle mého vkusu je tato verze ze všech tří Iconic paletek (a vůbec všech Redemption paletek) nejvíce povedená.
Všechny odstíny jsou velice dobře pigmentované, což je vzhledem k ceně opravdový zázrak. Matné barvy jsou na tom, jak už bývá zvykem, hůře (kromě černé, ta je skvělá) než ty lesklé, nicméně stále skvěle využitelné. Vlastně u světlého matného stínu mi nižší pigmentace i vyhovuje (fotka dost napovídá), protože jej používám k "rozblendění" dalších stínů do ztracena k obočí. Odstíny jsou vesměs spíše ve studených tónech. Konzistence/struktura stínů je taky výborná. Matné stíny práší, ale jak už jsem řekla - za tu cenu... Lesklé barvy se dají výborně používat i za mokra, třpyt a pigmentace se tím ještě zvýší (ovšem nezkoušela jsem takto používat všechny barvy). Matnou černou používám za mokra jako linku, je ultračerná a skvěle se s ní, za pomocí zkoseného štětečku, vykouzlí i ta netenčí linka. V poslední době vytěsnila i moje oblíbené gelové linky. Nehledě na to, že se mi s ní lépe pracuje než s gelovou linkou. A není tak ostrá.


- poslední černý stín se zdá se býti poněkud jetý, je to tím, že ho nanáším pouze za mokra jako linku 


Redemption palette Iconic 3

Iconic 3 (dostupná zde) je taktéž inspirovaná (rozuměj kopíruje) paletkou Naked. Škála barev je viditelně tónovaná do růžova a tvoří ji 4 matné a 8 lesklých odstínů (z nichž druhý odstín zleva má drobné stříbrné třpytky a poslední nejtmavší má v sobě drobné fialové třpytky). V rámci kvality a použitelnosti je shodná s Iconic 2 - také skvělá a můžu ji jen doporučit. Vhodná třeba i pro ty, kteří nemají moc v oblibě barevné líčení (stejně jako já), ale chtějí obvyklou šeď, hněď a béžeď taky někdy aspoň trochu obměnit.




Redemption palette Essential mattes 2

Essential mattes 2 (k dostání tady) je podle mě barevně naprosto dokonalá paletka. Jsou zde jak nejsvětlejší odstíny, tak zcela neutrální barvy do ohybu oka, i tmavé barvy pro výraznější líčení. Stíny samozřejmě práší a nevydrží na oku tak dlouhou dobu jako lesklé barvy z paletek Iconic (hodnotím výdrž bez báze), ale pigmentace je dobrá a paletka je určitě skvěle využitelná. Barvy se mi nepodařilo úplně nejlépe zachytit, ve skutečnosti mezi těmi nejsvětlejšími já osobně při líčení shledávám rozdíl, ne jako na fotce :)




Shrnutí:

Všechny paletky, ač Iconic 3 je spíše do růžova, patří mezi neutrální a lze je využít na nenápadné denní i výrazné večerní líčení. V každém balení se nachází oboustranný pěnový aplikátor, který je dle mého názoru k použití opravdu jen v případě nouze. Kdyby nebyl, ničemu by to nevadilo. Cena je u všech stejná, a to 199,- Kč za kus.
Na českém e-shopu probíhá nyní do 15.3.2015 akce "doprava zdarma" nad 500 Kč, takže skvělá příležitost paletky vyzkoušet. K sehnání jsou například i na parfums.cz.

Omlouvám se za poměrně jeté obaly paletek, nevypadá to na fotkách zrovna nejlépe, ale opravdu jsem si je oblíbila a tahám je všude a používám denně :)

Oblíbili jste si značku Make-up Revolution stejně jako já nebo vás tato vlna minula?

4 komentáře:

  1. Žádnou takovou paletku od Revolution nemám, ale vypadají skvěle. :-)

    vmemzivote

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za tu cenu se určitě vyplatí vyzkoušet ;)

      Vymazat
  2. Škoda těch mínusů u matných stínů, ty se mi líbí nejvíce. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že výdrž se dá trošku nahnat bází a prašnost je holt u matných levných stínů takovou klasikou :) ale za tu cenu jsou, myslím si, víc než dobré :)

      Vymazat

Děkuji Vám za všechny Vaše komentáře :)