pondělí 16. března 2015

Tužky na oči, které vydrží

Dnes mám pro vás recenzi a zároveň tip na dvě skvělé a cenově dostupné tužky na oči, které výborně kreslí a opravdu vydrží. Utvrdila jsem se  v tom, že sehnat kvalitní a dlouhotrvající tužku na oči, s jejímž nákupem se nestane, že s vámi vaše peněženka do konce měsíce nepromluví, není snadná věc. Šťastný konec, všechno dobré - dvě adeptky na post "vyhovující tužka" jsem objevila. Jedná se o levnější variantu z drogerie i o něco "dražší" kousek z parfumerie.


První tužkou je kajalová Scandaleyes waterproof liner od značky Rimmel. Ve skutečnosti se vyrábí v 10 odstínech, ovšem na českém trhu je nabídka odstínů tradičně někde jinde. Zaručeně (s ohledem na zásobovanost prodejny, že) seženete černý odstín 001 Black a 002 Sparkling black. Tyto jediné dva odstíny také uvádí české webové stránky Rimmel.cz. Další varianty záleží pouze a jenom na vašem štěstí. Obvykle bývají k sehnání tužky v tělové, hnědé a tmavě modré barvě.


Přehled vyráběných odstínů tužky Scandaleyes waterproof liner


Já vlastním odstín 001 Black, což je čistě černá barva. Tužka je klasická ořezávací. Je měkká, taková až krémová, tedy výborně kreslí. Pigmentaci bych označila jako špičkovou, je to opravdu černo černá barva, žádná šeď. Díky své krémové a měkké konzistenci se však musí častěji ořezávat, neb rychleji ubývá. Nečekejte malování ostrým hrotem. Tužka je voděodolná, neobtiskuje se a je skvěle použitelná na tzv. "waterline", kde vydrží neskutečně dlouho. A to je hlavní vlastnost, kterou u černé tužky na oči očekávám.

Cena je 89,- Kč a seženete ji v každé běžné drogerii.

Nově lze sehnat i "jumbo" variantu této tužky, zmínka o ní byla v TOMTO článku, ale jestli za doporučení stojí nevím, sama ji ještě vyzkoušenou nemám. :)


Na ukázku i tělová varianta:


Moje druhé doporučení dostane Contour eye pencil 12hr wear waterproof tužka od značky Sephora. Vyrábí se v neskutečném množství odstínů, v českých prodejnách jich sežene 30 (dle brněnské pobočky), a to jsou téměř všechny (nevídané). Vlastním odstín 01 Black lace  a jedná se opět o černou klasiku. Vlastnostmi je velice podobná tužce od Rimmel. Rozdíl vidím pouze v konzistenci, kde Rimmel je více krémová a rychleji ubývá. A také v ceně, která činí 210,- Kč.



Přehled vyráběných odstínů Contour eye pencil 15hr wear waterproof

Za zmínku jistě stojí i znatelně profláklejší sestra této tužky, a to známá Jumbo liner 12hr. Má více méně stejné vlastnosti, pouze je široká a díky své šířce se dá využít i místo očních stínů. A je skvělá. Zkušenost mám se 3 odstíny - 01 White, 07 Brown a 17 Black, kde mohu všechny doporučit, nicméně černá 17 Black jasně vítězí. Cena okolo 260,- Kč (teď přesně nevím).


Znáte či máte zkušenost? Ráda uvítám každý další tip na dobrou, černou a cenově přijatelnou tužku na oči :)

6 komentářů:

  1. Potrebujem si kúpiť tmavohnedú, tak určite siahnem po tej od Rimmel. :)
    MORE than FASHION

    OdpovědětVymazat
  2. Sephora má úžasné odstíny. Hned bych si nějaký vybrala.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si asi ještě pořídím i jinou, než jen černou :)

      Vymazat
  3. Tak takový článek se mi hodí, černou tužku jsem měla už dost dlouho a když mi došla, nevěděla jsem, od které značky kupovat, tužek moc vyzkoušených nemám a je jich tolik... tak příště budu vědět, že z drogerky mám zkoušet rimmelku :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za všechny Vaše komentáře :)