pátek 6. března 2015

Wishlist

1) La palette nude 2 (L'Oréal)
- tahle paletka u nás (zatím?) dostupná není, ale sehnat se dá. Vyrábí se ve variantě nude 1 (na fotce nahoře) a nude 2 (na fotce dole), kterou bych osobně radši, protože hnědých stínů mám doma už nadbytek. Nicméně mám v merku ještě i něco jiného, tak uvidíme.

2) Make-up setting spray All nighter/De-slick (Urban Decay)
- jen co dorazí UD do ČR, musím ho jít omrknout.. jen váhám mezi matující verzí De-slick a klasickým All nighter, který slibuje dlouhou výdrž make-upu.

3) Double Wear Maximum Cover (Estée Lauder)
- make-up, který má mít stejné vlastnosti jako klasický Double Wear, ale měl by mít plné krytí.


Tento příspěvek budu průběžně aktualizovat.
Budu ráda za jakýkoliv váš postřeh a poznatek k výše zmíněným produktům :)


4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Děkuji :) Ovšem na některé z nich si ještě počkám než se dočkám :D

      Vymazat
  2. YSL rtěnku jsem také měla dlouho na wishlistu a už jsem si to přání splnila:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si, vzhledem k nedostupnosti odstínu, asi ještě počkám :D

      Vymazat

Děkuji Vám za všechny Vaše komentáře :)