úterý 14. dubna 2015

1. GIVEAWAY: jarní soutěž o laky na nehty Rimmel z kolekce Rita Ora UKONČENO

Dnešním postem snad většinu z vás potěším. Jelikož se návštěvnost a počet čtenářů mého blogu pomalu zvyšuje (Instagram sleduje dokonce už 47 odběratelů), z čehož mám velkou radost, rozhodla jsem se uspořádat svou historicky první soutěž. A jelikož začalo jaro, soutěž bude barevně pěkně tématická.


Když jsem přemýšlela, jakou cenu do soutěže pořídit, laky na nehty Rimmel z kolekce Rita Ora to okamžitě rozhodly. Krásné pastelové barvy jsou na jaro jako dělané a navíc se jedná o novinku, a tak bude mít brzy možnost jedna z vás hned tři odstíny vyzkoušet.

Jedná se o odstíny 408 Peachella, 558 Go wild-er-ness a 270 Sweet retreat.



Jaké jsou podmínky soutěže?

  1. Sledovat veřejně tento blog prostřednictvím GFC (pravý sloupeček - připojte se k tomuto webu, jestliže nefunguje, návod najdete zde)
  2. Napsat mi do komentáře jakýkoliv váš názor ke značce Rimmel - například váš oblíbený produkt nebo co vám naopak nesedlo. Záleží jen na vás.
  3. Zanechat v komentáři svůj e-mail.
  4. Mít doručovací adresu v České republice nebo na Slovensku.



Soutěž trvá ode dneška do pátku 24. 4. 2015 do 20:00 hodin. Výherce vybere Random.org a vyhlásím jej v tomto článku.

P.S.: Prosím, nereagujte na příspěvky ostatních, neodpovídá potom číslování komentářů, děkuji :-)


SOUTĚŽ UKONČENA

A která je ta šťastná, která si nalakuje nehty jarními barvičkami?


Ms. Luccy gratuluji a posílám jí e-mail. Vy ostatní nesmutněte, už teď pro Vás chystám další soutěž o nějakou tu novinku a na blogu se objeví co nevidět! ;)

Stay tuned!

Jen bych chtěla na závěr podotknout, že některé z Vás se nepochopitelně vyjadřovaly ke značce Maybelline a výslovně značku jmenovaly. Vypadá to jako nezájem o to, o co člověk soutěží, takže příště, prosím, čtěte trošku pečlivěji. :)



62 komentářů:

  1. Značku Rimmel mám moc ráda, mám make-up, řasenku, rtěnky, laky a jsem s výrobky spokojená :)
    hanafoldynova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Ty laky jsou úžasné. Od Rimmelu mám jen jeden modrý a vydrží mi na nehtech 5 dní, což je pro mě naprosto úžasné. :-)
    Email genevra43@gmail.com
    Moc pěkná giveaway. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Od Rimmel mám některé věci ráda a jiné ne. Asi nejlepší jsou jejich makeupy a rtěnky. Tento měsíc jsem si už koupila jeden makeup a Apocalips :-)
    wikirakrasna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Rimmel je moje nejoblíbenější drogerková značka a nejradši mám jejich matné rtěnky Kate Moss a právě tyto malé laky.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Rimmel naprosto miluju! :) Doma mám hlavně nějaké laky na nehty a řasenky. :)
    GFC: Diary of a Girly Things
    diaryofagirlythings@seznam.cz
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
  6. Rimmel mám hodně ráda. Nejvíc baby lips electro <3 a naopak propadák roku se stává......... Řasenka Rocket :( sklamala mě :(
    pluskova.sarlot@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Od Rimmelu se mi už podařilo nasbírat více kousků a to snad o něčem svědčí... make-up, pudr, laky, korektor... Ne vše je zrovna top, ale ráda se k této značce vracím.
    katria@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Sleduju :) noireamy@gmail.com
    Rimmel jako takový mám docela ráda, ale moje nej značka to není... beru to tak, že něco se povede, něco spíš ne. Můj nejlepší produkt od nich je asi řasenka, tu miluju <3 Super soutěž! :)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  9. Od rimmelu mám moc ráda jejich make-upy a pudry. A mám zálusk i na jejich rtěnky :-)
    rokytova.e@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. GFC: Terka Černá
    Vyhovují mi právě laky na nehty a určitě make-up! :)
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. GFC: Barzoolka
    Rimmel mám všeobecně docela ráda, hlavně rtěnky a tužky na oči, ale i laky jsou fajn :-)
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Sleduji:)
    Od Rimmel mám ráda makeupy, rtěnky, laky, pudry... Celkově mám značku v oblibě:)
    kackasukova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. sledujem
    rimmel mam velmi rada ruze, laky ceruzky na oci, zatial som sa nestretla s niecim co by mi nesadlo
    monikabullova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, Rimmel kosmetiku znám a používám. Nejvíc mi vyhovují právě laky na nehty - mají skvělý poměr cena/výdrž a rychle schnou. Skvělou vychytávkou byly "pískové" laky z kolekce Stardust, ty mám asi nejradši. Govana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Rimmel patří k mým nejoblíbenějším značkám z drogerky, zrovna včera jsem si po dlouhým a náročným dnu musela za odměnu koupit dvě Lasting Finish by Kate :D Jejich rtěnky mám ráda tak nějak celkově asi všechny :D a fajn jsou taky Scandaleyes řasenky. A měla bych ráda Match perfection, kdyby se u nás prodával v 010 :D
    mmenie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. GFC: Mycakestyle1, kostkova.pavla@centrum.cz
    Rimmel má skvělé řasenky a taky mám od nich ráda korektory. :) A tahle nová řada vypadá úžasně, hlavně ten fialový lak!

    OdpovědětVymazat
  17. GFC Jana Marcinová
    najradšej od Rimmel mám ich gélovú čiernu linku, ktorá je vážne @čierno čierna a vydrží veľmi dlho v neporušenom stave :) patrí medzi moje srdcovky :)
    povedat_ti_chcem@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  18. Ahojky, kosmetiku Rimmel mám opravdu moc ráda, právě teď mám na nehtech lak také od Rity Ory, ale ze staré kolekce a nemůžu si ho vynachválit, protože mám krásnou pigmentaci a dlouho drží na nehtech (a to mě většinou žádný lak nedrží dlouho :D). Jinak sestra si v Tetě koupila make-up Long Lasting (nebo tak nějak se jmenuje) a je skvělý! Párkrát jsem ho zkusila já a dost vážně uvažuji, že si ho dojdu koupit. A poslední věc, kterou jsem zkoušela od Rimmel je tvářenka, kterou jsem zakoupila v akci. Mám nádhernou barvu a na to, že mi připadala malá jí mám dlouho a skoro pořád plnou :)
    Skvělá giveaway, hrozně ráda se do ní zapojím, nejen kvůli ceně, ale chci tvůj blog sledovat nadále. Máš skvělý desing, fotky, prostě všechno :) I když to sem možná nepatří, budu moc ráda, když mrkneš na můj blog a případně se stala mojí čtenářkou. Brzy také plánuji GIVEAWAY, tak ať ti neuteče ;)
    Měj se hezky!!! :)
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
  19. Kosmetiku od Rimmel mám strašně ráda, mám od ní mnoho produktů, jako jsou pudry, BB creamy apod. Momentalne na nehtech nemam zadny lak, jelikoz jsem si na o jeste neudelala cas.
    GFC Dendy
    Email: denisa.sebestova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Od Rimmel mám najobľúbenejšiu vodeodolnú čiernu ceruzku na oči, ďalej laky na nechty a v neposlednej rade púder Stay matte :)
    nikky33@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  21. Od Rimmel mám ráda právě laky na nehty, miluju ty jejich limitky a barevné tužky na oči.
    dayofowl@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Značku Rimmel mám celkově velmi ráda, pravidelně používám jejich pudry :))
    GFC Simona J.
    Email:simonaa13@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. gfc:Teri Vopatová:) od rimmel miluju rtěnky *_* terinkav.7@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. sleduju přes gfc jako kate
    Značku maybelline mám ráda asi z drogérkových značek nejvíc. Nejvíc právě miluju jejich laky na nehty, které mi zatím ze všech laků nejdéle na nehtech vydrží, stačí jedna vrstva a rychle zasychají. Navíc tyto odstníny jsou na jaro jako stvořené :)
    Taky mám od nich ráda pudr stay matte , který je nejlepší pudr co jsem vyzkoušela :) Taky make-up od stejné řady mám ráda, jelikož je hodně krycí a to já potřebuju :)
    ivanapavelkova1980@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. GFC: Julie Kročová
    juliekrocova@seznam.cz
    Od Rimmelu teď nic nemám, měla jsem jen řasenku, ale ta byla fajn.. Ale tyhle laky vypadají hodně dobře - krásné barvy :)

    OdpovědětVymazat
  26. 1.sleduji:)
    2.S Rimmel mám jen dobré zkušenosti:)
    3.blogbynixx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. GFC: Terezkaa_
    Od Rimmelu mám nejvíc ráda právě laky:)
    Niallerka.cz@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Sleduji blog jako Caroline Red-haired
    V poslední době mě právě zaujaly pastelové láčky od Rimmelu, kupovala jsem si dva ze starší kolekce Rita Ora a tyto nové mě hodně lákaly, zakázala jsem si je kvůli přílišnému utrácení za laky na nehty, ale taková pěkná výhra by přece nebyla porušením mé nákupní stopky :D. Mile mě překvapil i make up lasting finish nude, je krásně světloučký, příjemný a vypadá na pleti vážně přirozeně, takže se zdá, že se stane mým oblíbencem :). Takže zatím jsou mé zkušenosti se značkou Rimmel rozhodně pozitivní.
    xlolkax@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Sleduji jako Majďulka Klézlová
    Momentálně používám od značky Rimmel duo make-up Lasting Finish a pudr Stay Matte, maximálně mi vyhovuje. :)
    Také mám jeden lak právě z nové kolekce Rita Ora - Glastonberry, je to krásná zářivá letní barva.
    Kolekce je moc povedená, líbí se mi z ní opravdu všechny barvy. :)
    klezlovamagdalena@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Od Rimmelu mám nejradši BB krém a pudr Stay Matte, také jejich korektor mi moc vyhovuje a sem tam nějaký make up, tam mě snad ještě nezklamal, ale naopak jejich řasenky mi vůbec nesedly.. Laky jsou nádherné, už jsem je taky v drogerii okukovala :-)

    sleduji přes GFC jako Dagmar Horáková, e-mail je d-horakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. GFC - DInky
    dinkyka@gmail.com
    Musím sa priznať, značku Rimmel veľmi nepoužívam - iba ich laky na nechty, ktoré mam veľmi rada. Páči sa mi, že stačí natrieť jednu vrstvu laku (nie ako u essence - color and go) a nepresvitajú poď ňou nechty. Ich farebné edície sú skvelé, hlavne táto od Rita Ora. Farby sú nádherné, letné :)

    OdpovědětVymazat
  32. GFC : Jenn Pliskova
    wow! to jsou super odstíny.. akorát na léto :) Od Rimmelu mám nejradši právě laky na nehty a rtěnky, naopak make-upy mě bohužel vůbec nesedí.. :( Stay Matte pudr je ale super :)
    e-mail: jaja.pliki@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Rimmel patří mezi moje oblíbené značky:) ale sama doma mám od nich jen jeden lak. Jelikož mám doma jen 3 laky, tak bych si moc přála, abych jich měla víc, a obzvlášť od Rimmel protože to strašně dlouho vydrží, nejdéle jsem je měla asi tuším 1 týden? :D e-mail kdybych vyhrála :D:) : olinkatranova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. (Sleduju před Bloglovin, GFC mi nefunguje... až se dostanu na nějaký jiný počítač, napravím ;-))

    Rimmel mám ráda, používám od nich řasenku a pár laků taky mám... Tyhle laky vypadají nádherně :-)

    zuzana@ciperova,cz

    OdpovědětVymazat
  35. Sleduji přes GFC jako Aneta Štěpánská.
    Rimmel mám moc ráda, použvám od nich jak make-up tak i řasenku a rtěnku :)
    AnetaStepanska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Přes GFC sleduju jako Iveta Skutková
    Abych se přiznala, vyzkoušela jsem od Rimmelu jen laky a rtěnku. Ale teda ze rtěnky jsem naprosto unešená a laky jsou snad nejlepší ze všech, které vlastním... Musím říct, že ta jejich 60 seconds kolekce je skvělá, stejně jako jeden lak z kolekce Rity Ory, který vlastním, takže za další tři laky do sbírky bych se vůbec nezlobila :)
    ivetaskutkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. GFC Veronika
    Rimmel kosmetiku mám ráda...hlavně laky (kterých mám asi 6), řasenky a dvě rtěnky...a naprostá spokojenost.
    vermrackova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Ahoj, popravde, od znčky Rimmel mám asi len laky na nechty. Neviem, prečo to tak je, veď okolo ich stojanu v drogérii chodím pomerne často a obzerám si hlavne rúže :-) Každopádne, s lakmi som spokojná :-)
    Sledujem cez GFC ako Nat, mail: natalia.gazova(zavinac)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  40. Ahoj, pekná jarná GA :-) tak z kozmetiky rimmel mi vôbec nesadli riasenky, tie majú vždy peknú kampaň ale to je asi tak všetko. Ale na čo nedám dopustiť sú rúže lasting finish by Kate či klasická alebo matná verzia. Hlavne červené odtiene, tie naozaj vydržia dlho :-) Sledujem ťa pod menom Romana Kouřimská a mail: romanka.kourimska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Ahoj, Rimmel je super a zvlášť ich laky, preto som neváhala zapojiť sa, navyše tieto vyzerajú fakt nádherne :) s Rimmelom nemám asi žiadne negatívne skúsenosti, takže ho mám rada, lebo je aj cenovo dostupný a myslím si že aj kvalitný :) sledujem ťa ako Patrícia Klimentová a môj email je patkaklimentova@gmail.com :) pekný deň a ďakujeme za GA! :)

    OdpovědětVymazat
  42. pekná GA ! :) úplne vhodná na jar s týmito farbami :)
    od tejto značky milujem tie 60seconds laky, majú veľmi pekné odtiene a taktiež aj výdrž :) mám rada aj laky aj makeupy aj rúže :)
    sledujem pod týmto účtom
    nikolaorechovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. Žiadny mejkap mi nesadol odtieňom aj konzistenciou tak, ako lasting finish od Rimmelu, preto si už nejaký čas žiadny iný nekupujem. Sledujem ako Iva Ora. Môj e-mail: daybydaybyivana@gmail.com.

    OdpovědětVymazat
  44. sledujem pod týmto účtom. Krásná Ga:)
    naj sú pre mňa asi laky zo staršej kolekcie Rity Ory 60 sedonds :)
    wendi@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  45. Od Rimmelu mám moc ráda make-up Match perfection a taky jejich báze pod make-up, které jsou u mě už nezbytnost :) Jinak tyhle laky vypadají nádherně, ale zatím jsem je nezkoušela, tak snad budu štěstí, odstíny jsou skvělý:)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Ahoj, od Rimmelu mám svoj najobľúbenejší make-up Match perfection, už asi tretie balenie :) Rovnako už mám doma aj dva laky zo sady Rita Ora zo staršej kolekcie a musím povedať, že práve Rimmel je jedna zo značiek v drogérií, ktorá mi celkom vyhovuje a nájdem si tam aj produkty na moju mastnejšiu pleť.

    wewepeckova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. GFC: Elle Voyagers
    Od Rimmelu toho moc nemám, jen řasenku Extra WOW Lash a z té mám smíšené pocity, sice má pěkný kartáček, řasy jsou jakž takž hezky oddělené, ale obtiskává se, což mi na tom dost vadí. Celkově si ale myslím, že Rimmel je kvalitní a dobrá značka.
    jimmyelle11@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. GFC: betty
    Rimmel mám obecně moc ráda. Mám od něj laky, makeup, bázi pod oční stíny a i řasenky. A určitě toho mám ještě dost vyhlídnutého.
    betykrejcikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. GFC V vyky
    dainny@seznam.cz
    od Rimmel mám gelové liny a jsem moc spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  50. Ahoj :)
    Rimmel kosmetiku mám mooc ráda, mám spoustu laků od této značky, dlouho drží a rychle zasychají, což je super :) V poslední době jsem si taky oblíbila make-up Match Perfection, který bezvadně vyhovuje mojí pleti. :) S Rimmel jsem velmi spokojená.
    marie.drabkova12@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. Od značky Rimmel mi vyhovuje make up Wake me up a laky 60 second. Rada bych vyzkousela i to, uz jsem na ne v drogerii koukala.
    slovakovairca95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Ahoj.. sledujem ťa cez GFC ako Karin Chovanová..
    Milujem 60seconds laky.. a nesadol mi ani jeden make-up (odtieň)..
    karinchovanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. sledujem cez gfc :)
    l.clavel@azet.sk
    mám rada značku Rimmel, hlavne teda laky na nechty ale aj make-upy majú celkom dobré :)

    OdpovědětVymazat
  54. Sledujem cez gfc
    simus.ben@gmail.com
    Z kozmetiky Rimmel sa mi najviac páčia laky z edície Rita Ora .... tie prvé čo boli ... červený je TOP :)

    OdpovědětVymazat
  55. Sleduji přes GFC
    vymolovak@gmail.com
    Od rimmel miluju právě laky, tyto ve sbírce ještě nemám tak by se hodily:)

    OdpovědětVymazat
  56. Ahoj, ja mam rada od Rimellu hlavne pudry su fakt uzasne. Este chcem skusit ich ruze vyzeraju dobre. Ta giveaway sa ti podarila pasuje mi k jari.
    E-mail : lenka.baranec@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  57. Ahoj,
    najradšej mám od Rimmelu laky,rúže a púdre. Páčia sa mi aj limitky od Kate Moss alebo Rity.

    terka.holubova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  58. sledujem :)
    razcestie69@gmail.com

    Veľmi sa mi páčia obaly tých lakov, ešte nikdy som Rimmel lak nemala :( :D Značku mám veľmi rada, na jej nízku cenu má kvalitné produkty :D Medzi moje stálice z tejto značky patrí púder Stay Matte, make upy mi ale nevyhovujú :)

    OdpovědětVymazat
  59. Ty barvičky vypadají vážně nádherně :-) Značku Rimmel mám ráda, aktuálně je mým oblíbencem asi make-up Match Perfection :-) S laky na nehty od téhle značky ještě zkušenost nemám :-)

    GFC : Whatever
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Ahoj, tak i já zkusím štěstí :-)
    Rimmel mám moc ráda, hlavně právě jejich laky na nehty. Drží bezvadně a nestojí tolik peněz - proto jich mám doma sakra hodně! :-D Jinak denně používám i make-up, pudr a korektor. Takže Rimmelu rozhodně velké ano!
    Přes GFC sleduji jako Martina Vránková a můj e-mail je marti.vrankova@email.cz :-)

    OdpovědětVymazat
  61. Tak já mám značku Rimmel ráda. Denně používám pudr Stay matte. Jinak mám ráda tuhle kolekci laků od Rity, barvy se mi líbí opravdu všechny.
    tecernare@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Krásné barvičky laků :)
    Od Rimmel mám velice ráda jejich laky na nehty a pudr :)
    gfc Klára Wallová
    wallova.k@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za všechny Vaše komentáře :)