čtvrtek 30. dubna 2015

Catrice Velvet matt: nejlepší světlý matný oční stín

Sehnat dobře pigmentovaný světlý a matný oční stín je všeobecně nadlidský úkol. Chcete-li navíc i příznivou cenu, je to akce za alespoň takových pět zlatých bludišťáků a ani není jistý výsledek. Uznejte samy. Opravdu dobře pigmentované stíny ve světlých barvách jsou buď perleťové a nebo žádné. Matné variace práší, nebarví, popř. barví pouze testery na rukou... a nebo stojí majlant, a to si tak úplně každý dovolit nemůže. Ale netřeba propadat panice, ještě jsou tu stíny Velvet matt od Catrice...


... a ty jsou opravdu výrobkem, který bych s klidem zařadila do žebříčku TOP 3 kousků dekorativní kosmetiky z drogerie, a to hlavní - ve škále 6 odstínů mají právě jeden takový skvělý světlý stín.

O těchto stínech jste nejspíš už slyšely, protože už nějakou tu chvíli nepatří zrovna mezi novinky. Ale byla by škoda na něj i tak neupozornit.


Oficiální popis:

"Sametové oční stíny s prémiovou texturou obsahují ultra jemné třpytivé pigmenty. Díky sametové a vysoce pigmentované formuli oční stíny doslova roztají na tvé pokožce a vytvoří zářivý look."



Jedná se o odstín 010 Vanillaty Fair a jak je vidět na fotce níže, jeho největší předností je pigmentace, která je úžasná a rozhodně se nestane, že by se na víčko muselo nanášet x vrstev a výsledkem by bylo jen zaprášené oko. Troufám si říct, že v drogérii takhle ani z poloviny dobrý stín (bavíme se tu pořád pouze o matných světlých) nenajdete. Oficiální popis říká něco o třpytivých pigmentech a zářivém looku. S tím nesouhlasím a informace je docela zavádějící, protože ač stíny nejsou typicky ultra matné, rozhodně nelze mluvit o třpytivých pigmentech a zářivém vzhledu. Nazvala bych je spíš saténovými, třpytky ani shimmer neobsahují.



Textura je velmi jemná a stín není moc pevně slisované. To způsobuje, že trochu práší, ale nejedná se o nic tragického a u matných stínů je to taková klasika. Horší na tom je fakt, že se stíny snadno rozbijí. Prý i jen tak, samy od sebe, což nevím. Mám ještě odstín 030 Jump Up And Brown a ten mi spadl na zem. Ovšem padá mi kde co, a tohle je první mono stín, který se mi kdy rozbil. Výdrž je taky fajn, bez báze sice po celém dnu trochu vyblednout, ale za tu cenu je to zkrátka paráda! :)

↓ Zde můj zdemolovaný odstín 030 Jump up and brown...



A jaká je jejich cena? 113,- Kč za 3 a půl gramový stín. Seženete pouze v drogeriích Rossmann.

Shrnutí:


Myšlenka dne: kdyby Catrice ze stínů této kvality jako jsou Velvet matt sestavila paletku, hravě by trumfla i mnohem dražší značky.
__________________________________________________________________________________________________________________
Follow me: | Bloglovin' ♥| Instagram |

18 komentářů:

  1. Musím s usmiať nad týmto článkom. Mám presne tieto dva odtiene, tak isto si myslím, že sú skvelé, jedny z mojich najobľúbenejších (aj keď je pravda, že som ich zase neodskúšala nejaké veľké množstvo). No tak isto ako tebe, sa mi rozbil ten hnedý :-) Asi je tento viac kritický :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D A teď budou k hnědému stínu všichni extrémně opatrní :)

      Vymazat
  2. Tak ta pigmentace je neuvěřitelná.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak na tenhle článek jsem si měla počkat;) Sháněla jsem matný vanilkový stín, taky jsem šáhla po Catrice ale z té klasické řady a ten mi moc nevyhovuje:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z klasické řady mám tělový stín a VŮBEC nebarví, hrůza a děs, nebe a dudy. Zvláštní je, že značka umí i super výrobky a prodává i shity. Nechápu proč.

      Vymazat
  4. Je opravdu báječný! Díky za tip!! Navíc s Jumbo tužkou Milk od Nyx vynikne ještě více. Máš skvělý blog, jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
  5. Musím říct, že to už mi vážně přijde výhodnější si pořizovat paletky, mám pro tebe tip na jednu skvělou matnou!:) Mrkni na blog!

    http://little-cosmetic-corner.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Pigmentace a vůbec krása toho světlého vypadá vážně úžasně, ten hnědý mě až tak nezaujal. Já každopádně světlým stínům moc neholduju, radši mám výrazné oči (a na rozjasnění do vnitřního koutku mi nevadí nějaká ta perleť), tak si ho asi nechám ujít... :)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, ale světlé používám k obočí apod. :)

      Vymazat
  7. Ta pigmentace je super, hlavně u toho světlého odstínu. :-)
    giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je stejně dobrá i u toho hnědého, jen jsem ho tolik nenabrala na prst :)

      Vymazat
  8. Tyhle stíny omrkávám už dlouho, mají skvělou pigmentaci, ale vždy mě odradí to že se rozflákají.. :(

    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musí se prostě opatrně no :) já bych si i přes to koupila další odstíny :)

      Vymazat
  9. Ten svetly ma vazne uzasnou pigmentaci, opet jen lituji, ze tuhle znacku u nas proste Rossmann ani zadna jina drogerie nevede :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Catrice se dá sehnat i po internetu, kdybys po něčem opravdu toužila :)

      Vymazat
  10. Osobně ho mám také moc ráda, líbí se mi ten sametový finiš, co dělá, na mě jen maličko více práší. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za všechny Vaše komentáře :)