čtvrtek 9. dubna 2015

Co nového v e-shopech?

Je spousta značek, které v Česku v kamenných prodejnách neseženeme, nicméně některé z nich mají alespoň české zastoupení v podobě e-shopu, a tak se stávají dostupnými pro každou z nás.

Dnes vám přináším malý přehled novinek několika těchto značek, které mě na první pohled zaujaly a třeba zaujmou a inspirují k nákupu i vás. :)


Evolution of smooth

EOS přichází se dvěma novými příchutěmi oblíbených balzámů na rty. V růžovém obalu najdeme variantu Fresh watermelon, ve světle fialkové potom Passion fruit. Jedná se o jarní limitovanou edici a balzámy lze pořídit buď samostatně každý zvlášť nebo jako set v jednom packu.

Balzámy koupíte zde, zde nebo například zde.



E.L.F.

Řada Studio značky Elf rozšířila tyto paletky deseti zapečených očních stínů o nový odstín. K dispozici je nyní ve čtyřech variantách a musím říct, že zvlášť verze California mě uchvátila. A taky se přiznám, že jsem paletky dříve nezaregistrovala. Připomínají mi jedny stíny od Sephory. Nemít doma doživotní zásoby neutrálních stínů, hned ji objednávám. Na druhou stranu... přírodní odstíny se nikdy neztratí, nemám pravdu?

Paletku seženete zde.


Do Elfí HD rodinky přibyl HD matující balzám. Přípravek má za úkol minimalizovat viditelnost pórů, zmatňovat pokožku a absorbovat veškerou mastnotu pro bezchybný matný vzhled. Použitelný je jak pod make-up, tak i na něj. Upřímně říkám, že si to neumím dost dobře představit, ale vypadá to zajímavě. :)

Matující balzám koupíte tady.



Tvářenkové quattro je taktéž z řady Studio a je dostupné ve světlejší a tmavší verzi. Ačkoliv nepatřím mezi tvářenkové maniaky, paletky se mi moc líbí. Plus dávám za pěkně vypadající balení se zrcátkem.

Tvářenkovou paletku pořídíte zde.



Make-up Revolution

Make-up Revolution na nás sype jednu novinku za druhou. Jednou z nich je další Redemption paletka 12 očních stínů pod názvem Iconic elements. Tyto paletky už mám doma tři (článek zde) a jsem moc spokojená. Tato varianta určitě nadchne milovníky matných a studených barev.

Paletka je k sehnání zde.



Milani

Je možné, že lesky na rty Fierce Foil nejsou úplně tak horkou novinkou, nicméně české stránky značky Milani je mezi novinkami zařazené má. Lesky jsou dostupné v šesti krásných odstínech a líbí se mi i zlaté elegantní balení. Mými favority jsou Capri, Venice a Rome.

Lesky seženete tady.


Zoeva

Není to zase tak dávno, co Zoeva uvedla na trh nové štětce Rose golden vol. 2 a už tu máme další dvě nové sady (říká německá stránka Zoevy). Jednou je růžová Pink elements classic set, druhou potom veganská Bamboo set vol. 2.

Tyto a další sady štětců seženete zde.






Sleek

Paletka od Sleeku bude takovým bonusem nakonec. Jedná se o barevnou limitovanou paletku Del mar vol. II a bohužel na žádném českém e-shopu jsem ji nenašla. Nicméně pokud vás zaujala, čekujte internet a třeba se poštěstí a seženete ji od českého prodejce. Ty z vás, kterým nevadí nakupovat ze zahraničí, odkážu zde.


Tip: Nejedná se sice o novinku, ale věděly jste, že prostřednictvím e-shopu Douglas pořídíte kosmetiku MAC? :)


Zaujala vás některá z novinek? Která?

P.S.: stále myslím na California paletku, pššt :D

6 komentářů:

  1. Moc pěkné novinky. Zapečené stíny od E.L.F. vypadají moc hezky. Líbí se mi California a Texas. Jen by mě zajímala jejich pigmentace. Slyšela jsem, že ne všechny zapečené krásky jsou tak dobré.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné. Ta paletka od ELF mě zaujala asi nejvíc. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za všechny Vaše komentáře :)