úterý 28. dubna 2015

Fotopřehled akcí a novinek v drogeriích III.

Uplynul měsíc, a tak je na čase dát si zase fotopřehled toho, co nového můžeme potkat v českých drogeriích, popřípadě co a kde výhodně pokoupit. Řekla bych, že tentokrát těch novinek zase tolik není. Což je možná i dobře. Je třeba s peněženkou udržovat přátelské vztahy. :D

A začnu rovnou tím nejlepším! L'Oréal přišel na trh s matující verzí make-upu Infallible a mě moc zaujal. Dostupný je v 5 odstínech a co jsem ho tak zkoušela na ruku, tak mi připomíná Estée Lauder Double wear maximum cover, který mimochodem právě zkouším ze vzorečku ze Sephory. Tento Infallible pouze o něco méně kryje, ale jinak to vypadá na docela fajn a levnější alternativu. Taky mám vzoreček, a tak uvidím, jaký bude a jestli bude stát za to pořídit si plné balení.

V DMku tento make-up seženete taktéž, pouze o 100,- Kč dráž.


U make-upů od L'Oréal ještě chvíli zůstaneme a můžete si porovnat ceny jednotlivých výrobků. Akční ceny jsou v drogerii Rossmann.







Řada Dove antiperspirantů se rozrostla o další vůni a v Rossmanu i v DMku je můžete sehnat za pěknou cenu. 



Rossmann vyprodává Maybelline stíny Big eyes. Že by se uvolňovalo místo pro nějakou novinku?


Tytéž stíny v DM drogerii podstatně dráž.


V Rossmannu probíhá akce na pečující kosmetiku Garnier a Mixa. Fajn příležitost pořídit si třeba od Garnier oblíbený dvousložkový odličovač očí. Nicméně novou micelárku pro mastnou pleť jsem tu nenašla. Škoda.


Porovnání téhož sortimentu s DMkem:



Ovšem v DM drogerii jsem už novou micelární vodu objevila. Hned jak dopotřebuju svou současnou Mixu, určitě tuhle vyzkouším.


Pro laky na nehty značek Astor a Dermacol si zajděte určitě do Rossmanna.




Milované i zatracované barvy na rty Dermacol můžete nyní vyzkoušet za sníženou cenu - Rossmann.


Novinka taktéž od Dermacolu - voděodolný tělový make-up. Prý vyretušujte své tělo k dokonalosti...


Catrice je bohatší o jednu paletku z řady Absolute, a to Absolute rose, Nicméně nečetla jsem na nic zrovna opěvné recenze.


V Rossmannu je dále 25% sleva na všechny BB krémy značky Garnier.


První den a stojánek (no, spíš kousek poličky) s Make-up Revolution totálně vybrakovaný. Až na nějaké 3 kousky zbyly jen testery. Na to, jak velká událost to měla být, jsou obchody tedy dost špatně zásobované.


Řasenka Wonder'full s arganovým olejem ve výhodném balíčku v Rossmannovi.


Oblíbená Aroma ritual tělová mléka za zvýhodněnou cenu v Rossmannu.


V Gliss kur rodině přibyl tento nový pečující olejíček, který zároveň chrání vlasy před teplem.


Pytlíčkové masky Balea jsem měla vždycky ráda (zvlášť jílovou a bahenní můžu doporučit) a inovované balení rozdělené do dvou dílků mě docela potěšilo.


Pěny na holení nepoužívám, vystačím si se sprchovým gelem, a tak možná nepřináším žádnou extra novinu, nicméně vanilková příchuť Balea pěny mě fakt zaujala.


Když jsme u té vanilky... omluvte mou opožděnost, ale vážně jsem si vanilkové řady na vlasy od Baley všimla až teď. Je určena na poškozené vlasy a v mé koupelně už sídlí šampon a maska. Přidejte něčemu vanilkovou vůni a je to moje! Pokud budou za něco stát, určitě se o nich ještě zmíním.


Vlastně další pro mě novinkou je nové balení masek na vlasy. Kelímky jsou sice malé, ale sympatické. :) A tahle řada s granátovým jablkem voní taky božsky!


A ještě jedna vanilka - limitka šamponu pro lesk vlasů. Vzpomínáte na loňskou malinu a borůvku? Tak tohle je něco podobného.


Essence Ultime od Schwarzkopf se obohacena o řadu pro blond vlasy.


Obaly Gliss kurů hlásají, že mají novou recepturu. A jak tak koukám, Oil nutritive má i nový obal. Zlato, to já můžu. :D


Podkladový lak a rychleschnoucí svrchní lak od Astor patří taktéž mezi novinky (DM).


A perlička nakonec - takto vypadá stojan Catrice v brněnské Olympii už od prosince/ledna. To je ale ostuda!


Zaujalo vás něco v dnešním fotopřehledu? Nebo máte už něco z výše uvedeného vyzkoušené?



12 komentářů:

  1. Ty Catrice limitky jsou fakt hrůza, chtěla jsem to napsat už k Tvému včerejšímu článku. Moc se mi líbil rozjasňovač z limitky Nude Purism, ale u nás je taky akorát vybrakovaná Viennart. Co se MUR týče, koupila jsem si hned včera ráno sadu na konturování, protože mi bylo jasný, že to bude hned pryč. Z novinek mám pak ještě Balea vanilkový šampon a kondicioner. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to fakt hrůza ty limitky... a když už nějaká je, tak je to barevnej a nepoužitelnej kýč. A to nejlepší utíká.

      Vymazat
  2. Líbí se mi všechno :-) Regál Makeup revolution vyprodaný hned první den je hrůza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, navíc jsem teda myslela, že sortiment, ač omezený, bude o něco širší. Půlku z této nabídky mám už doma, takže akce "Make-up Revolution v Rossmannu" mě nechává chladnou :)

      Vymazat
  3. rozhodně užitečný článek, jen škoda, že většina věcí, které potřebuji, zlevněná není :D
    BE YOU

    OdpovědětVymazat
  4. Jo, stojan od Catrice. :-o Takový prázdný... Už nemusím ani do drogerky, stačí mrknout na tvůj článek a hned mám přehled, super. :-)
    giveaway

    OdpovědětVymazat
  5. S tím MR mě pěkně naštvali, dneska jsem nadšeně vletěla na Masárnu, protáhla se těma nechutně úzkýma uličkama... a byly tam jen testery, a ještě ke všemu se (klasicky) nedaly otevřít... jsem doufala, že budou aspoň trochu vyklapaný :D

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně kvůli uličkám jezdím zásadně jen do Olympie :D

      Vymazat
  6. Kdyz tak koukam na tve fotky, tak mi chybi ceske ceny kosmetiky :D

    LENNY MALI .com

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za všechny Vaše komentáře :)