středa 29. dubna 2015

Giveaway: soutěž o svěží novinky Aroma ritual od Dermacol UKONČENO

To, že Dermacol přichystal s přicházejícím létem dvě nové vůně sprchových gelů z řady Aroma ritual, jste nejspíš zaregistrovaly. Ovšem v žádné drogerii ani supermarketu jsem je zatím nepotkala. Podle všeho jsou zatím dostupné pouze na internetu nebo v prodejně Dermacol a kdy se objeví i na dalších místech upřímně netuším.

Nicméně jsem si pro vás nachystala soutěž a do ní vybrala právě dvojici těchto gelů, a tak jedna z vás bude mít možnost vyzkoušet je už teď. :)


Jedná se o příchutě mandarine sorbet, což je ač sladší, tak spíše jemnější mandarinková vůně (strašně mi něco připomíná, jak kdybych ji už někde v něčem někdy cítila.. ale mandarinkový sorbet to nebyl :D) a citrus splash s výraznou a povzbuzující vůni citronu.


Jaké jsou podmínky soutěže?

Povinné:

  1. Sledovat veřejně tento blog prostřednictvím GFC (pravý sloupeček - připojte se k tomuto webu, jestliže nefunguje, návod najdete zde
  2. Úkol zůstane stejný jako u minulé soutěže - napište mi do komentáře jakýkoliv váš názor ke značce Dermacol - například váš oblíbený produkt nebo co vám naopak nesedlo, a to ať už z dekorativní či pečující kosmetiky. Záleží jen na vás. 
  3. Zanechat v komentáři svůj e-mail. 
  4. Mít doručovací adresu v České republice nebo na Slovensku. 
Nepovinné:
  1. Pokud máte blog a budete na něm tuto soutěž sdílet, můžete přidat druhý komentář (s odkazem na sdílenou soutěž na vašem blogu) a zvýšit tak svou šanci na výhru.

Soutěž trvá ode dneška do pátku 8. 5. 2015 do 20:00 hodin. Výherce vybere Random.org a vyhlásím jej v tomto článku.

P.S.: Prosím, nereagujte na příspěvky ostatních, neodpovídá potom číslování komentářů, děkuji.


SOUTĚŽ UKONČENA

A čí komentář, jehož majitelka si užije dva sprchové gely, tedy vyhrává? Prosím famfáry!



Amie gratuluji a posílám e-mail. Ostatní méně šťastní opět nemusí zoufat, na příště chystám něco speciálního. Takžee... stay tunned. ;)
__________________________________________________________________________________________________________________
Follow me: | Bloglovin' ♥| Instagram |

54 komentářů:

  1. Od Dermacolu mám ráda samoopalovací tělové mléko. Chystám se vyzkoušet pár věcí z jejich dekorativky.
    wikirakrasna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Dermacol mám ráda právě pro řadu Aroma Ritual a pak ještě linky z té zebrové řady, bohužel ale nemůžu mít vychvalovanou satin base, ty silikony mou pleť zabíjí :-(
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  3. GFC Genevra, emeail genevra43@gmail.com
    Já mám od dermacolu jahodovo rebarborový sprchový gel a ten nejen že krásně voní, ale i pění. :-)
    giveaway

    OdpovědětVymazat
  4. Řadu Aroma Ritual zbožňuju :) Já mám ale Dermacol už navždycky spojený s nepříliš dobrou brigádou v jejich skladu v Brně...
    zapoměla jsem mail - alena001@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Od Dermacolu mám ráda pleťové masky.

    denisa.sebestova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  6. GFC - Kristýna Košuličová
    Od značky Dermacol nemám moc produktů . Ale muluji jejich řadu Aroma Ritual. Nejvíc mi z této řady voní Belgická čokoláda z pomerančem jak já tu vůni miluji ♥
    tynka.kosulicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Značku Dermacol mám moc ráda, z pečující kosmetiky právě některé Aroma Ritual sprcháče a taky bych ráda vyzkoušela ty nové peelingy, škoda, že nejsou dostupné normálně v drogeriích. A z dekorativky mám aktuálně pudr a ráda bych vyzkoušela ty tekuté rtěnky :-)

    GFC : Whatever
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. GFC: bety
    Od Dermacolu toho zatím moc nemám. Teď nově mám bázi pod stíny a je celkem fajn a taky mám party mania řasenku. Určitě toho mám vyhlédnutého víc. Produkty z řady aroma ritual mám očuchané a vybrala bych si toho dost.
    betykrejcikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Nikola Orechovská
    nikolaorechovska@gmail.com
    Dermacol mám veľmi rada. Používam od tejto značky dá sa povedať všetko, milujem Imperial makeup, riasenky, krajkový púder, čiernu linku na oči a hlavne rúže. Taktiež sprchové gély a krémy. Jediné s čím nemám skúsenosti sú tiene a laky na nechty. Podľa mňa je to veľmi dobrá značka, ktorá ponúka kvalitné produkty za málo peňazí a je dostupná všade :)

    OdpovědětVymazat
  10. GFC: ElleLion
    jimmyelle11@gmail.com
    Od Dermacolu jsem měla odličovací pleťovou vodu, makeup odlíčila perfektně, takže s tou jsem byla moc spokojená, ale na druhou stranu třeba taková jílová pleťová maska se vůbec neosvědčila.

    OdpovědětVymazat
  11. GFC: Marselina 1210
    M.arsy@seznam.cz
    Parádní soutěž na Dermacol. :) Právě Aroma Ritual je pecka. Nejvíce mi voní Jahoda s rebarborou, karibský sen a vodní meloun! Tyhle novinky jsou ideální na léto, tak se třeba poštěstí a vyzkouším je. Dále mám od Dermacolu Satin base, ale ještě jsem netestovala.

    OdpovědětVymazat
  12. GFC: Mycakestyle1, kostkova.pavla@centrum.cz

    Neexistuje nikdo, kdo by víc miloval Dermacol! Denně od nich používám linky (v zebřím vzoru), cover make up, pudr a nějaké přípravky na rty. :)

    OdpovědětVymazat
  13. https://plus.google.com/u/0/106093231461909452753/posts
    kostkova.pavla@centrum.cz

    :)

    OdpovědětVymazat
  14. GFC - Diary of a Girly Things
    diaryofagirlythings@seznam.cz
    Dermacol je jedna z mých nejoblíbenějších značek. Nejraději mám asi právě ty sprchové gely a pak různá tělová mléka a krémy. Řasenky jsou také skvělé a krajkový pudr jsem si také moc oblíbila! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Sledujem na CFC ako Dominika Pastierová. A čo mám rada v Dermacole? Tak určite nemôžu chýbať tieto ich sprchové gély, a veľmi rada mám makeup imperial s orchideou...ten je úžasný :)

    OdpovědětVymazat
  16. Od Dermacolu mám rada, asi klasicky Make-up Cover. A potom ešte veľmi rada používam ich rúže Longlasting Lipstick.
    GFC Nat, mail: natalia.gazova(zavinac)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Od Dermacolu jsem měla moc ráda make up Matt control, ale nějak mi přestal vyhovovat, jinak mám ale značku Dermacol moc ráda, mají fajn řasenky a krásné rtěnky, jen laky na nehty mě zrovna moc nelákají. Jinak je super ale pečující kosmetika, sprchové gely, krémy na ruce a mohla bych tady vyjmenovat všechno možné :D.
    xlolkax@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Dermacol mám ráda, miluju jejich AR řadu (přesně proto se taky účastním soutěže), longlasting rtěnky a krém Lift&Matt. Chtěla bych vyzkoušet (krom všech nevyzkoušených Aroma Ritual gelů) taky jejich lanýžový make-up :)
    noireamy@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Od dermacolu mám ráda makeupy, měla jsem ten jejich 24control a Pure Gold, spokojená jsem byla s oběma, teď se chystám koupit ten jejich orchideový a pak mám ještě krajkový pudr, také jsem spokojená. terezkaaa.h@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Od Dermacolu milujem presne tieto sprchové gély, konkrétne pomaranč a čokoláda ! Je úplne úžasný, už mám asi tretie balenie a určite si ho kúpim znova !! Mala som aj make-up na mastnú, akóznu pleť, ale to bola vyslovene katastrofa- alebo teda aspoň mne absolútne nesadol. Ale inak, mám túto značku celkom rada :)
    wewepeckova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Od dermacolu mám strašně ráda makeup z té zlaté tubičky.. je extra krycí, tak to používám jako korektor, vydrží strašně dlouho a používám ho každý den. Chystám se od nich vyzkoušet ještě sypký pudr, strašně mě láká. No a jistě že mám ráda i jejich úúúúúžasné sprchové gely. Co mi moc nesedí je báze pod makeup. Mám z toho mastnou pleť.

    OdpovědětVymazat
  22. Od Dermacolu mám ráda klasiky, bázi pod make-up a transparentní fixační pudr, nově i 16h lip colour rtěnku. Naopak jako propadák mi přijdou jejich oční stíny.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  24. Přes GFC sleduju jako Iveta Skutková
    Od Dermacolu jsem vyzkoušela zatím jen sprchové gely a tělová mléka, ale musím říct jedno slovo - BOMBA! Naprosto jsem si tu řadu Aroma Rituals zamilovala a v budoucnu rozhodně plánuju vyzkoušet další Dermacolí produkty :)
    ivetaskutkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. GFC Caroline
    Já mám od dermacolu moc ráda make-upy,které jsou skvělé :)
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Přes GFC: Kate p.

    Od Dermacolu mám ráda právě tyto sprchové gely, zatím jsem používala pomeranč a čokoládu, ale uvažovala jsem také nad kokosem a ananasem? (myslím, že tak je tak kombinace :D) a ty, co tu máš jsem právě ještě neviděla :)

    email: somethingbykate@seznam.cz
    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  27. GFC: Terka Černá
    Sprchové gely mi u nich hodně voní. :) Jinak mám zálusk na jednu řasenku právě od Dermacolu. :)
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  29. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  30. Od Dermacolu mám nejradši jejich Imperial make up a pak také takový ten zlatý malý cover make up, který používám jako korektor, a na to je vážně skvělý - mega krycí a skoro vůbec neubývá :-) jinak z dekorativky je to asi vše, jejich bon bon stíny mě zklamaly a zebří řada tužek a linek na oči mě nadchla spíš designem, než funkčností - gelové linky jsou prostě nejlepší :-) a samozřejmě z řady Aroma ritual už jsem měla několik sprcháčů, všechny voněly nádherně, tak se těším i na tyto, až je v drogerii alespoň očuchám :-) a také se chystám na jejich Aroma ritual tělový peeling :-)

    Sleduji přes GFC jako Dagmar Horáková, e-mail je d-horakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Oblíbila jsem si pudr od Dermacolu - Acnecover, který je naprosto skvělý. :) A potom ještě miluji jejich laky na nehty a právě tyto sprcháče. :)♥
    gfc: Tessa Williams a email- tessabeauty@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. GFC Veronika
    Dermacol mám ráda...většinou teda používám pečující kosmetiku a řada Aroma rituál je moje top :)
    vermrackova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. GFK: Klára Odehnalová
    Dermacol patří mezi mé nejoblíbenější značky. Miluji jeho sprchové gely, tělová mléka, make-up Imperial, fixu na oči a řasenky mají také skvělé ♥
    theclairebiebs@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. GFC: Julie Kročová
    Od Dermacolu skoro nic nemám, ale ráda bych vyzkoušela makeup - ten mě celkem zaujal..
    juliekrocova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. GFC: Barborka
    Dermacol mám rada práve kvôli radu Aroma Ritual, odkiaľ by som rada vyskúšala aj tieto novinky :)
    bacikova.b@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. GFC: Simona J.
    Od Dermacolu mám momentálně sprchový gel, krém na ruce s vůní Grape&Lime, a je to naprosto božská vůně!!
    simonaa13@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Dermacol patří mezi mou oblíbenou značku! Od dekorativní kosmetiky (pudr, stíny a hlavně rtěnky!) po tělovou kosmetiku (božské sprchové gely!) Tuhle novinku bych také ráda vyzkoušela! Sleduji pod jménem Klára Komrsová, k.komrsova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. GFC: Alena Bednářová
    Od Dermacolu jsem toho zatím moc nevyzkoušela. Zatím jsem měla možnost zkusit bbcream, který si nemůžu vynachválit (ačkoli ho moc nepoužívám, protože je o odstín tmavší :D) a pár těch úžasných sprchových gelů. Nejvíc se mi zatím líbil pomeranč v čokoládě. Rozhodně chci ale zkusit i další! :)
    email: alca.bednarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Sleduji přes GFC jako Lucie Martináková
    Jinak od Dermacolu mám ráda samoopalovací krém, řadu Enja a právě sprcháče Aroma Ritual :) Z dekorativky pak transparentní pudr :)
    lucie.martinakova@email.cz

    Giveaway Essence + Make-up speciál 2. část

    OdpovědětVymazat
  40. GFC: Elysia
    e-mail:elie.krios@gmail.com
    Od Dermacolu mám ráda makeupy, podkladovky a linky, moc mi z dekorativky nesedly stíny, většinou jsou špatně pigmentované. Z pečující řady jsem vyzkoušela pouze řadu Aroma Ritual, kterou jsem si ovšem taktéž zamilovala. :)

    OdpovědětVymazat
  41. Sleduji přes GFC jako DeeEm :)
    Od Dermacolu mám ráda všechny druhy krémů (na ruce i tělo) ale dekorativní kosmetika mi moc nesedne :)
    Můj email: DenyMusilova@seznam.cz
    Adresa - ČR :)

    OdpovědětVymazat
  42. přes GFC pod tímhle účtem :)
    nejvíce mi sedly přípravky proti akné - mycí gel... :)
    jirna.h1997@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. sleduji přes GFC pod tímto jménem :)
    mám ráda neonové laky od Dermacolu, potom možná některé řasenky :)
    meggynapravnikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. gfc Kristýnka, dermacol mám moc ráda, protože je to domácí značka, mám od této značky spoustu věcí ale držáci jsou právě tyto sprcháče - nejvíce asi meloun a třešeň :) mencovakristyna@email.cz

    OdpovědětVymazat
  45. GFC: Lucie Meluzínová
    lufipeace@gmail.com
    Od Dermacolu mám ráda řadu Aroma Ritual - jak sprchové gely, tak krémy. Voní úplně báječně! Každý den také používám jejich pudr a make-up. Co mě ale moc nenadchlo, jsou laky na nehty.

    OdpovědětVymazat
  46. Gfc: Veronika Tomášková
    email: fakynn.blog@centrum.cz
    Od Dermacolu jsem dříve používala řasenky, ale přesedlala jsem na jinou značku, protože na jakoukoli řasenku jsem sáhla, tak jsem vybrala tu, co se neskutečně drolila. Teď už tak tři čtvrtě roku používám jedině sprchové gely a jsem s nimi neskutečně spokojená. Tělové krémy ze stejné řady jsou také super. :) Bohužel, jinak se značkou seznámená nejsem.

    OdpovědětVymazat
  47. Ahoj,značku Dermacol mám ráda celkově dost,úplně nejraději však mám make-upy,protože dělají i hezky světlé odstíny,a tak nějak mi vyhovují,nejraději mám dermacol cover,který používám jen jako korektor a pak make-up 24h control,nebo tak nějak se jmenuje,oba jsou super.:) Miluji také právě ale i produkty na tělo z jejich řady aroma ritual,takže si ráda zasoutěžím o tyto nové vůně,které mě hodně zaujaly!! :)
    gfc-Jana Svobodová
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Značku Dermacol mam pomerne rada je v cenovo dostupná a kvalitná ale top produkt Dermacolu je pre mna ich klasický puder s reliéfom čipky :) Ten pravidelne dokupujem znova :) Posledný novo vyskúsaný produkt od dermacolu bol tonovací krém s ktorým som tiež spokojná, len odtien mohol byt este trochu svetlejši :)
    GFC: Marcela Čonková
    email: marienka26@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  49. ahoj,
    na google+ jako Aneta P
    miluju jejich rtenky a pudr proti mastne pokozce, opravdu funguje :)
    green.anet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. 1) GFC: Adéél
    2) Dermacol jsem si oblíbila poslední dobou, mám ráda všechny produkty :) Hlavně sprcháče :)
    3) Adelkazamrzlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. GFC: Lucia Balintová
    mám veľmi rada make-upy značky Dermacol a tiež sa mi páčia ich sprchové gély :)
    lucinkabalintova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  52. GFC langmaierova1
    Z Dermacolu jsem vyzkoušela hodně sprchových gelů,ale na mém wishlistu je peeling melounový,odlakovač na nehty a fix na oční linky
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. GFC: ZuZu
    z Dermacolu ma oslovil z tejto serie sprchových gélov rebarbora a jahody je skvelý ostatné som nemala možnosť zatiaľ vyskúšať, preto by som ich aj rada vyhrala :D čo sa však týka kozmetických výrobkov s touto značkou mám dosť problém vzhľadom k tomu, že mám na niektorú zložku v nich alergiu

    OdpovědětVymazat
  54. GFC: Šárka Tesařová
    Značku Dermacol mám ráda. Zaujaly mě sprchové gely z této řasy AR, které moc hezky voní ( hlavně belgická čokoláda s pomerančem ♥). Tyto jsem ještě nevyzkoušela a ráda bych to změnila. :)))
    sarka.tesarova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za všechny Vaše komentáře :)