pátek 17. dubna 2015

Nákupní tip: krabičková obsese

Máte v oblibě dózy, krabičky a ukládání věcí do krabiček a dóziček? A zakládáte si na pěkných věcech? Popřípadě ujíždíte na růžových kravinách? V tom případě vítejte na mém blogu, tento článek je to pravé pro vás! :D Já sama se totiž můžu pod výše zmíněné podepsat. Berte dnešní článek jako malý nákupní tip.


Všechny zmíněné předměty jsou z Kiku. Obecně nedokážu říct, jestli mám tenhle obchod ráda nebo ne. Oblečení a podobné věci bych si tam nevybírala, ale ty jejich hrabárny, joo, tam se někdy dají najít věci. Řekly byste totiž, že tyhle boží věci jsou z Kiku? 

Tyhle dvě dózy jsem si pořídila do kuchyně. V té menší skladuju ovesné vločky (ač na vločky už jsem nádobu měla, jak jinak), velká bude na müsli. Cena za jeden kus byla okolo 60 - 70,- Kč.



Růžové krabičky byly láska na první pohled a upřímně říkám, že netuším, co do nich dám! :D Mám dokonce už jednu stejnou, jen se zimním motivem. Je bledě modrá a je na ní tučňáček, jak táhne na sáňkách sovičku. :D Haha. No nekupte to. Jedna krabička vyšla na pouhých 45,- Kč.





Poslední dózička je taky kuchyňská a měla by být podle designu na čaj, ale dám do ní spíš cukr (ovšem i na cukry nádoby dávno mám). V obchodě měli ještě bledě modrou, ta byla přímo na ten cukr, ale... růžová je růžová. Cena bez koruny 60,- Kč.





Tak co, už běžíte do Kiku? Musím říct, že tyhle supr kolekce rychle mizí a nejsou na všech prodejnách. Růžové krabičky jsou součástí celé edice, ve které jsou i hrníčky (mám), prkýnka (brala bych), pokladničky ve stylu plechovky (ano, taktéž mám) a ještě nějaké blbosti. Jestli sháníte nějakou pěknou nádobku na cokoliv, zkuste se mrknout nejdříve právě sem. :-)



16 komentářů:

  1. Ať žije růžová :D Poběžím se k nám alespoň podívat. V Kiku jsem nebyla, tak uvidím, co tam mají za poklady. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak krosnu s sebou na záda, ať je nákup kam dát :D

      Vymazat
    2. Krosna by byla málo :D Super tip. Je tam spoustu skvělých blbůstek. Já si dotáhla krásné papírové krabičky (za skvělou cenu) a pár dalších drobností. Celý prosinec jsem pobíhala po všech obchodech a hledala takové krabičky. Tak už konečně budu vědět, kam na ně! Velké ď.

      Vymazat
  2. Nemám žádnou takovou krabičku, ale jsou roztomilé a moc pěkné. :-)
    giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, určo budu sbírku dál rozšiřovat (a s tím budu potřebovat větší byt, neb to nebudu mít opravdu kam dávat :D).

      Vymazat
  3. Z Kiku mám taky neskutečně úžasné krabičky, za dvacku jedna... jsou sice papírové, ale úžasné :) Jedna s motivem šperku (bílo-stříbrný na černém podkladu), jedna s palmama (vypadá jako vystřižená z Californication od RHCP :D) a poslední s ornamenty. Jinak jsem na krabičky, taštičky, dózičky a podobný cute věcičky tak ujetá, že sbírku určitě rozšířím :) Možná dneska skočím do Kiku :D

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ty papírové kupuju občas na dárky k narozeninám místo balení do papíru :)

      Vymazat
  4. aj ja tam chodím na takéto krabičky, aj papierové tam majú super dizajny :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  5. Bože, ty jsou nádherné!! .) Trošku závidím :D
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
  6. bože tie krabičky na cereálie chceem!!!!! :D dokonalé
    http://ladyminimalism.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měli spoustu variant, nejradši bych je brala všechny!! :))

      Vymazat
  7. Plechové krabičky miluju, akorát v našem Kiku jsem je neviděla :/ Možná jen neumím hledat :D Ale mám několik těch papírových, ty jsou také pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  8. U nás v Kiku podobné věci snad ani nemají. :-D Budu se tam muset někdy podívat. Nejhezčí je tak krabička s ovečkou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To buď možná ráda, protože já kdykoliv se tam jdu podívat, táhnu domů další věci a už do nich fakt nemám co dávat :D

      Vymazat

Děkuji Vám za všechny Vaše komentáře :)