sobota 18. dubna 2015

Plátýnkové masky Missha

O plátýnkových maskách od korejské značky Missha jste už pravděpodobně slyšely. Není tomu zase tak dávno, co jsem se rozhodla je vyzkoušet i já. Masky na obličej všeho druhu mám všeobecně ráda. Ovšem ty v plátýnku jsem dříve zkoušela tuším pouze od značky Balea, respektive jednu jedinou hydratační, a ta mi moc nesedla. Její efekt byl nic moc, pleť byla, co si tak pamatuji, po použití ulepená... zkrátka od plátýnek jsem od té doby upustila, ale jsem ráda, že jsem dala Misshe šanci.


Celkem existuje 11 variant z řady Pure Source. Já jich mám vyzkoušených 5: variantu s kaviárem, se zeleným čajem, s mořskými řasami a dále masku perlovou a s granátovým jablkem - tyhle dvě na fotkách nenajdete, protože jsem je zkoušela už dříve než jsem vůbec článek zamýšlela. :)

Použití masky je velice jednoduché. Poskládané plátýnko vytáhnete z obalu, opatrně rozložíte a přiložíte na vyčištěnou pleť. Doporučuji aplikovat od čela a směrem dolů si po obličeji "seskládat" tak, aby co nejlépe přilnula z pleti. Velikost masky je akorát, nikde nepřečnívá, ani nechybí. Na pleti se nechá působit po dobu 20 minut.





Oficiální popisky masek:

Hydratační maska s kaviárem

Účinky:
  • vyhlazuje a vyživuje
  • intenzivní hydratace
  • dodává pleti zářivý vzhled
  • nabije pleť novou energií

Revitalizační maska s výtažky z mořských řas

Účinky:
  • intenzivní hydratace a výživa
  • revitalizační účinky
  • zanechává pleť odpočatou
  • dodává novou energii

Hydratační maska s výtažkem zeleného čaje

Účinky:
  • intenzivně hydratuje
  • navrací pleti jas
  • dodává pleti novou energii
  • osvěžující účinky

Vyživující maska s výtažkem z perel

Účinky:
  • hydratuje
  • zjemňuje
  • zanechává pleť vláčnou
  • rozjasňující účinky

Vyhlazující maska s granátovým jablkem

Účinky:
  • vyhlazuje pleť
  • zpomaluje proces stárnutí
  • intenzivní výživa a hydratace
  • dodává novou vitalitu
  • zanechává pleť odpočatou




Složení masky se zeleným čajem:


Moje dojmy:

Každá z masek lehce voní a vůně bych označila za příjemné. Všechny mnou vyzkoušené masky mi přijdou svými účinky dost podobné, ale nevím proč, kaviárovou jsem si oblíbila asi nejvíce. Maska je bohatě napuštěna tekutinou a po sundání ji (tu tekutinu) lze ještě z obalu vydolovat a vmasírovat do pleti. Po dvaceti minutách je pleť hladká, hydratovaná a viditelně jakoby napumpovaná vodou. Rozdíl je zcela zřetelný. 

I maska s mořskými řasami vykazuje lehkou a příjemnou parfemaci a je dostatečně mokrá. Jestli pleť nějak více vyživuje jak píše oficiální popis (účinky), to nevím, myslím si, že asi spíše ne, ale hydratace je stejně jako u kaviárové masky znatelná. Pleť je po použití opět jako znovuzrozená.


Obecně můžu říci, že všechny z výše uvedených masek mají více méně stejné účinky a liší se pouze svou vůní. Každá z masek je dostatečně nepuštěná a žádná není výrazně sušší - což jsem už četla, že některé z jiných variant mohou být. Všechny masky nádherně hydratují pleť a mají viditelný efekt, jaký jsem u žádných hydratačních masek jiných značek nepozorovala. Určitě doporučuji některou z nich vyzkoušet, dle mého názoru nelze litovat. :)

Přehled všech dostupných "příchutí":


Masky seženete buď v kamenných prodejnách Missha, prostřednictvím e-shopu na oficiálních stránkách Missha nebo třeba na Parfums.cz. Cena se pochybuje od 47 do 49,- Kč za kus.

Znáte plátýnkové masky? Jakou máte zkušenost se značkou Missha?



9 komentářů:

  1. Platýnkové masky neznám. To až díky Tobě :) Nejvíce mě zaujal kaviár, perly a aloe vera. Malina také nemusí být špatná.Když bude příležitost, tak určitě vyzkouším. Díky za tip!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na malinovou jsem nečetla úplně 100% chválu ;)

      Vymazat
  2. Nádhera, takový výběr. Mě by se maska nejvíce líbila se zeleným čajem, nějak jsem si tuto vůni dost oblíbila.
    giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. Plátýnkové masky mám hodně ráda. Od Misshy jsem měla zatím pouze tu medovou a byla super. Kaviárovou si tedy píšu na seznam. Jsem ráda, že jdou sehnat i na parfums :)

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Medovou bych taky ráda vyzkoušela, bohužel je pokaždé vyprodaná!

      Vymazat
  4. Zatím jsem zkoušela plátýnkové masky Skin79 a jsem s nimi spokojená, ještě jich mám pár v zásobě. Kosmetika Missha je dobrá značka, klidně bych jejich masky vyzkoušela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zas nikdy nezkoušela nic od Skin79. Ale láká mě jejich BB krém :)

      Vymazat
  5. platynkove masky, to slysim prvne, ale nevypada to vubec spatne! podivam se po tom :)

    Soutez o prednabitou kartu do HM za 1 000 Kc.
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2015/04/velikonocni-soutez.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za všechny Vaše komentáře :)