úterý 7. dubna 2015

Preview: limitovaná edice Catrice Kaviar Gauche for Catrice

Catrice přichází s novou limitkou pod názvem Kaviar Gauche for Catrice, která by měla přijít na trh počátkem května. Vypadá krásně a já doufám, že se v drogériích opravdu objeví a ne jako Nude purism, na kterou jsem se těšila a potom jsem ji nepotkala :(


Zdrojem jednotlivých fotek a popisků jsou oficiální webové stránky Catrice. 






Co na limitku říkáte? Mně se líbí moc a zvlášť by mě zajímaly pudrové perly. Snad se jich dočkám!

3 komentáře:

  1. Nádhera, mě zase zaujala ta paletka. I laky jsou moc pěkné. Mám ráda takové barvičky.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná limitka, to se zase Catice povedlo :-) nejvíc mne zaujaly rozjasňující perly a laky na nehty :-)

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za všechny Vaše komentáře :)