pondělí 27. dubna 2015

Preview: limitovaná edice Travel de luxe - Catrice

Catrice na nás sype jednu limitku za druhou, ovšem české drogerie ne a ne jimi zásobit stojany. Je to opravdu k pláči, neb v Brně jsem nesehnala ani Nude purism (což mě neskutečně štve), Doll's Collection (to mě zas tak neštve) ani  Kaviar Gauche, u které pevně doufám, že se ještě objeví. V takové brněnské Olympii je už od ledna vybrakovaný stojan s limitkou Viennart, to je opravdu smutné.

Nicméně! Catrice představila novou limitku v pořadí s názvem Travel de luxe a měla by se objevit v červnu. Jestli se ovšem objeví... to je ve hvězdách.


Zdrojem jednotlivých fotek a popisků jsou oficiální webové stránky Catrice.






Osobně mám limitky v jemných barvách nejradši :) A jak se Travel de luxe líbí vám?



3 komentáře:

  1. To je teda opruz, že do Brna žádné limitky neposílají :-(
    Travel de luxe se mi líbí, hezké letní barvy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle rok zatím nic novýho no.. a zrovna když jsou to pěkný a použitelný limitky :(

      Vymazat

Děkuji Vám za všechny Vaše komentáře :)