pátek 10. dubna 2015

Sally Hansen zpevňující péče Miracle cure

Obecně na laky na nehty ani na jakoukoliv nehtovou péči nejsem. Mám jeden pilník, odlakovač a tři laky na nehty - čirý, tělový a růžový (a ten mám na nehty u nohou, neb na rukách barvy nesnesu). Potom jeden olejíček, který nepoužívám, což mi připomnělo, že bude už nějakou dobu expirovaný a že ho můžu jít vyhodit no a potom je tu Miracle cure, zpevňující péče od Sally Hansen.


Tato zázračná kúra má za úkol zpevnit nehty, zamezit lámání, třepení a podpořit jejich růst. Kúra je průhledná, konzistencí o něco hustější než klasické laky. Dobře se nanáší a průměrně schne. Nečekejte ultra schnutí, ale ani netřeba dvě hodiny ležet s nataženýma rukama na peřině. Je dobré ji používat opravdu pravidelně a pohnout si se spotřebou, protože po čase houstne a může při lakování vytvářet bublinky.



Je super podkladem pro barevné laky, jelikož kromě zpevňující funkce výborně drží. Z nehtu se dá, pokud se poštěstí, sloupnout celý vcelku, někdy skoro není potřeba ani odlakovač.



A co je stěžejní - opravdu funguje, nehty zpevní a zamezí třepení. Když se mi fakt chce a kúru používám ob den (tzn. každý druhý den nový nátěr), neskutečně rychle mi vyrostou dlouhé nehty a jsou o 100% pevnější. Pokud tedy máte nehty problematické a nechtějí vám vyrůst, tento přípravek určitě vyzkoušejte. Fungoval nejen mně, ale i mamce a sestře. :)


Obsah lahvičky je 13,3 ml a cena činí 199,- Kč. Dost často na něj má ale DMko slevové akce a sehnat se dá až o polovinu levněji.

1 komentář:

Děkuji Vám za všechny Vaše komentáře :)