pátek 24. dubna 2015

Sephora moisturizing hand cream: ideální krém na ruce do kabelky

Kdybych si měla ze všech mých oblíbených krémů na ruce vybrat jeden nejoblíbenější, byl by to tenhle voňavý a proužkatý od Sephory. Nezmastil by mi ruce a hlavně by mě neomrzel, neb koupelová řada, ze které krém pochází, má 14 různých příchutí...


Zásadním faktem je, že jednotlivé varianty krémů se od sebe účinky a schopnostmi nikterak neliší. Odlišuje je pouze jejich parfemace. Jak jsem již psala, krém je dostupný ve 14 variantách a v mé kabelce se střídá karamel s květem bavlníku.


Karamel opravdu voní jako sladký karamel, nejde v něm cítit žádná chemie a vůni ani nedoprovází žádný ocásek, který by celkový dojem kazil. Ačkoliv se jedná o hodně sladkou vůni, není to podle mého názoru žádný rozleptávač nosu a vůně je spíše decentnější, pokud se to tak dá říct. Nicméně já jsem zaujatý člověk, tyhlety karamely, vanilky, kokosy a čokolády já můžu. :)

Bavlník je oproti karamelu taková vůně čistoty lehce řízlá něčím květinovým a je mnohem univerzálnější, resp. neutrálnější - necítíte z ní nic konkrétního jako je tomu třeba u toho karamelu.

Ačkoliv oba krémy voní z tuby poměrně dost, na rukách zanechají pouze lehký náznak a po nějaké chvíli nejdou cítit vůbec. 




Konzistence krému je lehká a okamžitě se vstřebává. Krém jsem označila jako vhodný do kabelky z toho důvodu, že po sobě nezanechává absolutně žádný film. A to ani viditelný (po některých krémech je kůže jakoby lesklá) ani cítitelný. Jednoduše po namazání ucítíte úlevu od suchých rukou, ale do takové půl minutky můžete zase papírovat (aktivitu doplň dle libosti) a nic nezamastíte. Na druhou stranu nelze očekávat žádné extra hydratační či hojivé účinky, od toho jsou tu jiní. Je to zkrátka taková fajn první pomoc pro lepší pocit v terénu. :)


Ráda bych ještě zmínila sephorácký krém na ruce z klasické pečující řady. Je ve stejném balení (bílém, nebarevném), je "bez parfemace" a najdete ho ve stojanu mezi krémy/odličovadly/... od Sephory. Je to vlastně skoro tentýž krém, ale je vhodnější pro ty, kterým vůně v podobných přípravcích nevyhovuje a řekla bych, že o něco lépe hydratuje. Nicméně já už ho mám vyplácaný, proto na fotkách není. 

Obsah jednoho balení krému je 50 ml a cena je tuším kolem 150,- Kč. Ačkoliv krém kupuji pravidelně, nejsem schopná se teď přesně rovzpomenout.

Máte rády Sephora koupelovou řadu? Nezkoušel někdo například tělové máslo? Docela mě láká...



6 komentářů:

  1. Po balzámcích na rty jsou krémy na ruce druhá věc, bez kterých bych nepřežila! Mám pocit, že jsem si na ně vypěstovala doslova pekelnou závislost. Ve slevách jsem si pořídila na zkoušku karamelový od Sephory. Voní opravdu moc hezky. :) Střídám jej s Yves Rocher Vanilla Lemon. Ale aktuálně nedám dopustit na krém a tělové máslo z Manufaktury (řada se solí z Mrtvého moře). Zbožňuji tu vůni.

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadají krásně&zajímavě, ale protože se mým krémem na ruce obvykle matlá dalších 10 lidí a většinou ho někdy kolem půlky obsahu ztratím, asi je kvůli té ceně zkoušet nebudu, těžce by se to nevyplatilo :D

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tom případě leda nějaké balení v soudku za stejnou cenu :D

      Vymazat
  3. Jsem závislá na krémech na ruce. Vypadají dost dobře. :-)
    giveaway

    OdpovědětVymazat
  4. Krémy na ruce používám dost zřídka a takhle velké balení bych měla na pár měsíců. Z řady Sephora jsem zatím zkoušela jen odličovač a vůbec mi nesedl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je zajímavé, jak to má každý jinak :) Mně zase přijde, že 50 ml balení krémů na ruce jsou jedny z těch nejmenších a spotřebované jsou hned! :)

      Vymazat

Děkuji Vám za všechny Vaše komentáře :)