sobota 25. dubna 2015

Tónovací tělové mléko Dove Summer glow

Pamatujete si na tónovací péči od Garnier? Byla v takovém velkém žluto-bronzovém balení, měla výtažek snad z meruněk a byla hodně oblíbená. Možná jste ji taky používaly, možná ne, možná jste ji chtěly vyzkoušet, ovšem než jste se k tomu rozhoupaly, přestala se vyrábět. Byla to tenkrát velká ztráta v kosmetickém sortimentu. Znovu už jsem ji potom nikdy v obchodě nezaregistrovala, za to jsem našla něco hoodně podobného. přináším vám proto jeden malý tip. :)


Není to tak dávno, co jsem procházela jednu no name drogerii a narazila v jednom speciálním stojánku na tyto tónovací tělová mléka od Dove. Jsou dostupná ve dvou variantách - pro světlejší a tmavší pokožku. Vzala jsem tmavší verzi a řekla si, že za zkoušku nic nedám.


O samoopalovacích přípravcích je všeobecně známo, že zrovna vábně nevoní. Někomu jejich zvláštní parfemace vadí, někomu ne. Dove však typický odér nějak zakamufloval a dá se říct, že voní vcelku příjemně. Za to mu dávám první plus. Konzistencí je stejné jako jiná tělová mléka od Dove. Zkrátka dobře roztíratelná klasika. Má i dobrou vstřebatelnost a rozhodně na vás nebude věky lepit.



Jedná se pouze o tónovací krém, nikoliv o klasický samoopalovák (možná i kvůli tomu lépe voní), takže od něj nečekejte opálení jako od moře. Nicméně už po jednom použití, ačkoliv opálení jako takové po jedné aplikaci nedodá, kůže vypadá tak nějak lépe, zdravěji. Výsledek je zřetelný spíše až tak po třech nátěrech. Doporučuji ho pouze pro získání lepšího vzhledu pokožky, ne k získání klasického opálení. Ve více vrstvách tónuje lehce do žluta. 




Mléko nevytváří mapy a i v případě, že se z těla postupně smývá, tak neflekatí. Nicméně stejně jako jiné přípravky tohoto typu se musí důkladně rozetřít, a to nejlépe na opeelingovanou pokožku.


250 ml balení mě vyšlo na 105,- Kč a jak jsem řekla, objevila jsem ho v jedné z no name drogerií. Jak tam vzpomínám, v klasických drogeriích DM či Rossmann jsem ho nějak nezaregistrovala. Pravdou ovšem je, že jsem se po něm zatím ještě nepídila, jelikož ho úplně celý ještě vypotřebovaný nemám. 

Používáte samoopalovací přípravky? 



11 komentářů:

  1. Dříve jsem je dost používala, ale teď žádný nemám a opět mě to moc láká. Jen se mi u tohoto moc nelíbí, že při více vrtsvách jde do žluta.
    giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Více vrstev = tak 5, 6 což už je u tohoto přípravku stejně zbytečné, na větší opálení tohle není :)

      Vymazat
  2. Samoopalováky ani tonovací krémy jsem nikdy nezkoušela, přece jenom v tomto ohledu spíše upřednostňuji přirozenou barvu. Nicméně možná se po něm mrknu, protože léto se blíží, čas na opalování není a člověk občas chce chodit i bez silonek, že jo.
    ...///Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono u něj třeba ve 1-2 vrstvách ani není poznat, že jsem něčím "opálená", ale i přes to vypadá kůže líp :)

      Vymazat
  3. Tento týden jsem začala používat samoopalovák Dermacol a jsem spokojená. Dokonce i s vůní.
    Mléko Dove jsem zatím nikde neviděla, na léto se může hodit.
    krásnou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám z klasických samoopalováků docela respekt, bojím se špatné barvy, fleků a tak dál.. tohle je pro mě jediná schůdná varianta :D

      Vymazat
  4. Rozhodne by sa mi niečo podobné hodilo, ale je pravda, že v drogériách som ho nevidela :-/

    Srdečne ťa pozývam na *GIVEAWAY*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus kouknout do těch menších, zapadlejších :)

      Vymazat
  5. A fakt se ti pak neotře třeba na bílou košili? Toho bych se docela bála...:/

    http://www.plesatazpevacka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neotře. Možná si to pleteš s tónovacím mlékem, které je vlastně barva sama o sobě a večer ji z kůže zase smyješ :) Ale tohle je to samé jako samoopalovací krém - natřeš se na noc :)

      Vymazat
  6. Používala som ho minulé leto a bola som veľmi spokojná, samoopaľovacie mlieka nemám veľmi rada, pretože som po nich dosť fľakatá, nikdy si ich nenasiem rovnomerne a potom to vyzerá. Preto uprednostňujem takéto druhy telových mliek, toto fakt krásne voňalo, teraz mám podobné od Balei - Summer Magic, ktoré vonia asi ešte krajšie ako Dove, tak sladšie, mne tá vôňa veľmi vyhovuje. Len je to taká limitka, ktorá sa neviem prečo objaví v zime, predáva sa ešte na jar a už teraz ani neviem, či ju ešte majú, ale v lete a jeseni, kedy ju človek najviac potrebuje sa zohnať skrátka nedá.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za všechny Vaše komentáře :)