čtvrtek 23. dubna 2015

#Update I.

Prostřednictvím dnešního článku přináším novou, další nepravidelnou rubriku, a to Update, což bude vlastně fúze klasických rubrik jako je "spotřebováno" "oblíbenci" a "new in". Jedná se prakticky o naposledy spotřebované produkty s mým komentářem k nim a ukázka nových výrobků, kterými jsem ty původní, spotřebované, nahradila. Články budou na blogu nepravidelně dle toho, kolik věcí se mi zrovna nashromáždí. Tolik k úvodní osvětě a přejdu k samotnému obsahu. :)



1. Čistič na obličej

Posledním kouskem v oblasti mokrého čištění pleti byl čistící gel Visibly clear od Neutrogeny. Tuto grepovou řadu zaměřenou zejména proti černým tečkám jistě znáte a pokud nemáte vyzkoušeno, rozhodně za sebe můžu doporučit. Gel příjemně citrusově voní, na ranní probuzení, řekla bych, taková ideálka, bez problémů pleť odlíčí a vyčistí. Vyhovuje mi pumpičkové balení, ovšem neřekla bych, že proti černým tečkám či jiným nedokonalostem nějak výrazněji bojuje. Možná by ovšem lépe fungoval za použití celé řady Visibly clear, ale to nedokážu posoudit.

Neutrogenu jsem po spotřebování vyměnila za čistící pěnu Aqua effect od značky Nivea. Pěny mám moc ráda a i tahle je moc příjemná. Používám ji už nějakou chvíli a podrobnější dojmy si můžete přečíst v recenzi zde.


2. Sprchový gel

Já = velká spotřeba sprchových gelů a musím se přiznat, že v zásadě používám jen tři značky. Mou podmínkou je, aby byl sprcháč krémový, aby příjemně voněl a aby mě nezruinoval. A tohle splňují značky Dove, což je vůbec moje nejoblíbenější tělová péče, Nivea a Palmolive. Nicméně i tak občas vyzkouším něco nového nebo extrémně voňavého. Poslední zkouškou byl Original source, který byl před nějakým časem v Rossmannu v akci 1+1 zdarma, ale k jeho spotřebě jsem se dostala až teď. Má opravdu mimořádně božskou vůni - malina s vanilkovým mlékem, ale nevyhovuje mi jeho konzistence. Nejde totiž o krém, ale o něco mezi krémem, gelem a snad želé. Takže sice láká doslova k ochutnání, pořídila jsem ho za dobrou cenu, ale znovu do něj už nepůjdu.

A čím jsem nahradila? Nebudu přehánět, když řeknu, že bylo z čeho (z mých zásob) vybírat. Prvním adeptem byla však novinka od Dove, a to sprchový gel Gentle exfoliating, který v sobě má drobná peelingová zrníčka.


3. Šampon na vlasy

Jako dopotřebovaný produkt můžete vidět regenerační šampon od Bione s obilnými klíčky. Jedná se asi o můj vůbec nejoblíbenější šampon a celou recenzi na šampon včetně kondicionéru si můžete přečíst zde. Možná se ptáte, proč jsem si nekoupila druhé balení. Nekoupila, protože vím, že když mi něco hodně vyhovuje zvlášť na vlasy, a používám to stále dokola, ztrácí se potom výsledný super efekt. A tento fakt je celkem známý a běžný, takže pokud se vám zdá, že vaše oblíbené produkty najednou "nefungují", zkuste je na chvíli vyměnit za něco jiného.

Já jsem Bione nahradila šamponem Timotei z řady Precious oils pro normální až suché vlasy.


4. Oční odličovač

I v této kategorii jsem zapřísáhlý fanoušek určitých třech výrobků a nechce se mi moc experimentovat. Jedním z mých oblíbenců je spotřebovaný dvousložkový odličovač Nivea. Přirovnala bych ho k chrpovému odličovači od Yves Rocher, což je můj druhý favorit. Upřímně říkám, že kdybyste mi dali oba produkty ve stejných neoznačených lahvičkách, nepoznala bych v nich rozdíl. Krásně a lehce odlíčí, neštípe v očích a je za fajn cenu.

Nivea byla po té nahrazena mým třetím oblíbencem, a to je opět dvousložkový (nedokážu si představit odlíčit si oči něčím, co v sobě neobsahuje olej) Garnier. Tento výrobek patří spíše k těm novějším produktům na trhu, ačkoliv už o novinku jako takovou nejde. Měla jsem ho celkem už dvakrát a na scéně je potřetí. To snad o něčem vypovídá, no ne? :)


5. Vlasová péče

Jedním z mých nejoblíbenějších přípravků na vlasy jsou různé pečující spreje. Vystřídala jsem jich už docela dost, ale Syoss jako jediný, mě vcelku zklamal. Šplíchátko z řady Oleo intense je určeno na velmi suché a lámavé vlasy a jeho účinky se násobí působením teplého vzduchu, tedy doporučuje se po aplikaci vlasy vyfénovat. Bez fénu nedám ani ránu, takže tohle pro mě nebyl žádný problém. Nicméně co se týče efektu, tak jsem ani po spotřebování celého balení neviděla na vlasech žádný rozdíl. Vlasy nebyly ani méně suché, ani zdravější, jemnější, ani se výrazněji lépe nerozčesávaly.

Takže ačkoliv od Syoss miluju zelený lak na vlasy, k doplňkové vlasové péči tohoto typu se u této značky už nevrátím. Sprej jsem nahradila klasikou od Gliss kuru, tentokrát v růžové verzi pro lámavé vlasy bez lesku.


A co nového za poslední dobu přibylo do mé koupelny? Zas tolik toho nebylo, jsem z dřívějška dopředu zásobená. Navíc než jsem věci nafotila, stihla jsem už něco spotřebovat. Jojo, valím jako na běžícím páse. Péči zdar!


↑ Říkala jsem to - jsem zásobárna sprchového sortimentu. První dva z gelů od Dove jsem vyhrála v soutěži u Rendy, haleluja!


↑ Dvousložkový odličovač Garnier jsem už zmiňovala výše, čistící gel od LRP je jednou z mých stálic a stále se k němu vracím, o plátýnkových maskách Missha jste si mohli nedávno přečíst zde a pytlíčkové masky Montagne jeunese jsou podle mě jedny z nejlepších. Tuto varinatu s malinou a mangem vyzkouším poprvé.


↑ Nehtová péče od Sally Hansen je jedna z mála věcí, která splní, co slibuje. Byla jsem proto nesmírně ráda, když jsem ji našla jako dárek v nové Elle. Mimochodem moje poznatky k ní najdete zde. Rexona patří k mých oblíbených antiperspirantům a mám doma v zásobě načaté vždycky alespoň dva. Lesk na vlasy ve spreji Got2b byl v Rossmannu s 50% slevou ve výprodeji a už jsem ho kdysi měla. Za tu cenu jsem ho tam nemohla nechat. :)

A to je pro dnešek vše. Jakou máte spotřebu kosmetiky vy?



10 komentářů:

  1. Jééé, to je skvělý nápad na článek. :-) Pytlíčkové masky bych taky ráda vyzkoušela. :-)
    giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Já si teď koupila podobnou masku od Misshy jako ty, akorát citronovou a ještě jsem ji nezkoušela, tak jsem zvědavá, jaká bude :)).
    BE YOU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu jsem taky chtěla zkusit, ale četla jsem v jedné recenzi, že může štípat.. mám sice hroší kůži, ale i tak se mi do ní (zatím) nechtělo :)

      Vymazat
  3. První dvě si píšu do kolonky "mrknout na" :D Na Neutrogenu jsi mě navnadila tím kouzelný slovem "grep", miluju vše grepové! <3 A na OS už jsem se jednou dívala, ale bylo mi líto vyhodit myslím 90,- za sprcháč, který je do měsíce pryč, pokud na ně ale bývají akce 1+1, tak si ho určitě koupím :)) Sally péči mám taky, testuju a jsem zvědavá :3

    Jinak super rubrika, originální, a ty šipky jsou super věc! :D

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)
      No v akci 1+1 jsem ho viděla jenom jednou, kdo ví, třeba bude zas. Vlastně mi to připomnělo, že je měli ve výprodeji v DMku tento týden.. ale záleží asi jak kde :)

      Vymazat
  4. u nás v Elle Sally Hansen nebola, tak neviem či len v tom stánku alebo celkovo na SR :/
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to bohužel nevím, ale za podívání se jinam nic nedáš ;)

      Vymazat
  5. Palmolive jsou i moje oblíbené sprcháče Mám jich v zásobě asi pět :-)
    Šampon Timotei mám doma, krásně vlasy vyživí, ale na mně má moc výraznou vůni. Připomíná mi to jasmín.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně výrazné vůně nevadí, pokud se o tom dá říct, že to voní :D

      Vymazat

Děkuji Vám za všechny Vaše komentáře :)