středa 20. května 2015

100+ Giveaway: soutěž o mystery box UKONČENO

Dnešním postem započíná další soutěž na blogu a ponese se ve znamení čísel 10, 100 a 1.000. Totiž - blogu vzrůstá návštěvnost, počet čtenářů, a to nejen tady, ale i na Instagramu. Před nedávnem překročil blog první pomyslné milníky: 100 čtenářů blogu, 100 odběratelů Instagramu a 10.000 zobrazení blogu. Někomu to možná přijde málo, ale mně to přijde hodně a jsem moc ráda, že můj blog čtete, sledujete a komentujete. Jako dík proto přináším tuto 100+ giveaway a není jen tak ledajaká! :)


Výhrou totiž bude tento mystery box a co v něm je bude až překvapení pro samotného výherce, resp. výherkyni. Ale nebojte, časem se o obsah krabičky podělím v samostatném článku. Znám to, sama jsem šíleně zvědavá. :D Prozradím alespoň to, že v boxu najdete rovných 9 kousků + 1 vzoreček, a to zejména z dekorativní kosmetiky. Mezi obsahem jsou i produkty, které se v ČR neprodávají a taky nějaká ta novinka. Lákadlem nechť je tento balzám Baby lips od Maybelline s příchutí Smoothing cherry, který u nás není v obchodech k sehnání a krémová tvářenka Jelly glow od Maybelline, kterou u nás taky neseženete. Zbylých 7 produktů už je potom překvapení. ;)



Jaké jsou podmínky soutěže?
  1. Sledovat veřejně tento blog prostřednictvím GFC (pravý sloupeček - připojte se k tomuto webu, jestliže nefunguje, návod najdete zde)
  2. Mít doručovací adresu v České republice nebo na Slovensku.
  3. Jelikož chci tentokrát odměnit zvláště aktivní členy blogu, výherním komentářem může být kterýkoliv komentář pod články z období 20.5. - 31.5. Po skončení soutěže (31.5.2015) bude vybrán konkrétní článek (vybere Random.org) a následně konkrétní komentář pod tímto článkem vyberu buď já, možná Random, možná papírky, to se ještě uvidí :) Tedy čím více článků okomentujete, tím je vaše šance na výhru vyšší, ovšem platí pravidlo - 1 článek = 1 komentář. 
  4. Pokud v komentáři zanecháte svůj e-mail, budu vás v případě výhry kontaktovat přímo, pokud ne, sledujte vyhlášení vítěze a v případě výhry kontaktujte vy mě (jestliže se mi výherce nepřihlásí do týdne od zveřejnění, bude vylosován náhradník).
  5. Mezi soutěžní komentáře nepřijímám anonymy, a to ani v případě, že mi napíšou svůj mail a jméno, pod kterým mě přes GFC (údajně) sledují.
Soutěž probíhá ode dneška 20.5. do 31.5. do 20:00 hodin. Vítěz bude vyhlášen v tomto článku.

Pravidla jsou možná delší, ale o nic složitější než v případě jiných soutěží. :) Přeji hodně štěstí všem zúčastněným.


SOUTĚŽ UKONČENA

Děkuji všem čtenářkám za účast. A která z vás vyhrála? Jako výherní článek vybral Random Kosmetické novinky.


A konkrétní šťastlivec? Gratuluji Wikiře a pokud má o výhru zájem, nechť se mi do konce týdne ozve na e-mail. ;)



__________________________________________________________________________________________________________________
Follow me: | Bloglovin' ♥| Instagram |


57 komentářů:

  1. Sleduji jako Adéél
    moc pěkná giveaway, jsem zvědavá co box obsahuje :)
    adelkazamrzlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. GFC: Elysia
    elie.krios@gmail.com
    Překvapení mám moc ráda a nápověda vypadá lákavě. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zvedavá som:D Sledujem cez GFC ako Iva Ora a môj e-mail je daybydaybyivana@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  4. Haa, to jsi mě zas nalákala! :D :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to jsi mě nalákala:)
    GFC: Anežka Koroze

    anezka.koroze@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. veľmi pekný boxík :)
    sledujem pod menom Nikola Orechovská
    nikolaorechovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Teda zvědavá jsem jako blázen, super soutěž, a gratuluji a přeji další vášnivé čtenáře :-)
    terezkaaa.h@gmail.com
    http://terrybeautybook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Moc gratuluji ke všem mezníkům :). Jsem zvědavá, co se v boxu ukrývá.
    KrejcovaGabriela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. GFC: Julie Kročová
    juliekrocova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Takhle nás napínat. Teď budu strašně zvědavá co v balíčku je. :-D
    GFC: bety
    betykrejcikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Sleduji přes GFC jako miss.velvet
    Moc by mě zajímal celý obsah boxu:-)
    miss.velvet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. GFC - kristýna kšouličová
    tynka.kosulicova@seznam.cz
    Jsem strašně zvědavá co v boxu může být ukryté :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, sleduji přes GFC jako Kate P.
    email: somethingbykate@seznam.cz
    btw. ten baby lips by se mi líbil, ještě namám ani jeden, ale už po nich také koukám :)

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. GFC - Ivana Vancova
    vancova2496@gmail.com
    Tá lícenka je úžasná

    OdpovědětVymazat
  15. To je hrozně zajímavý pravidlo :) ale líbí se mi to :) tak to ja asi budu muset začít komentovat :D ja většinou jen čtu :D Jinak jsem na tebe natrefila hlavně díky Instagramu a hrozně mě nadchly témata članku :) Muj email je Hrabajda@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. 1) GFC: Terka Černá
    Páni, to je pravidlo :).
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    Ten BabyLips vypadá božsky ♥, miluji překvapení. :)

    OdpovědětVymazat
  17. GFC: Sara Maďarová
    email: madarova.sara@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Sleduju :)
    mysunnypineapple@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. GFC: Kateřina Výmolová
    vymolovak@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Jééé krásná soutěž, překvapení mám moc ráda :-)
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  21. super originální pravidlo :D, každopádně celá GA je zajímavá :)

    OdpovědětVymazat
  22. Hrozně mě zajímá, co může v boxu být!
    GFC - Diary of a Girly Things
    diaryofagirlythings@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Ok :D Přidávám se k tlupě zvědavců! Tvůj blog čtu pravidelně a vždy se těším, co nového postneš :) Máš atraktivní soutěž se zajímavým pravidlem. Už jen ta tajemná krabička je krásná ♥.

    OdpovědětVymazat
  24. Sleduji.
    denisa.sebestova@email.cz
    Sleduji každý tvůj nový příspěvek, který sem dáš. A ta tajemná krabička je dokonalá. Hrozně mě zajímá obsah.

    OdpovědětVymazat
  25. GFC genevra
    email genevra43@gmail.com
    Takové balíčky mám nejradši. :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Sledujem cez GFC- Ivana Šujanová
    Zbožnujem prekvapenia, som zvedavá, čo tam je, snád to potom zverejníš pre všetky :-)..Ale tá krabička je krásna :-)
    ivka.sujanova374@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě plánuju o obsahu post, jak říkám, sama bych byla zvědavá :))

      Vymazat
  27. Už samotný boxík je úplně nádherný ♥
    Sleduji přes GFC jako Caroline Red-haired
    xlolkax@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. GFC: Mycakestyle1
    kostkova.pavla@centrum.cz

    :)

    OdpovědětVymazat
  29. No teda, ty jsi s těmi GA opravdu štědrá a tahle vypadá vážně úžasně :-) Do drogerií v zahraničí bych se moc ráda někdy podívala, některé produkty jsou opravdu lákavé a je škoda, že u nás nejsou :-)
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jinak sleduji pod jménem Whatever a moc gratuluji k úspěchům s blogem, moc ráda sem chodím :-)

      Vymazat
  30. GFC Mim Lou (Tento účet)
    email: mimlou39@gmail.com
    Ps: pekná GA! :)

    OdpovědětVymazat
  31. GFC: Klárinka Andělová
    mail: klarka.andelova@seznam.cz

    moc hezká soutěž :)

    OdpovědětVymazat
  32. Gfc: Hana Yen Hoa
    Mail: hanatranyenhoa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Ahoj, máš to krásně udělané a hlavně i zahraniční kosmetika což je super! :))
    GFC: Karolina Stetinova
    karonella@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Výhra vypadá suprově a líbí se mi, jak jsi to vymyslela, protože já když vymýšlím na blog, jak odměnit právě ty, co si to doopravdy ''zaslouží'', tak na nic nemůžu dojít, tohle je super způsob! :)
    hlavackova.katerina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  36. Skvělý nápad na Giveaway :) Miluju překvapení:)
    GFC Lucie Martináková
    lucie.martinakova@email.cz

    My Skincare Routine + GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  37. GFC: Mary Kolomaznikova
    email: mary.kolomaznikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. sledujem :) GFC: ZuZu
    sabova(zavináč)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. gfc: Teri Black
    tecernare (zavinac) seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. WOW! Skvělé ceny. Vždy mě inspiruješ a teď nás ještě odměňuješ! :3
    Samozdřejmě sleduji!!! :)
    email: bea.zubkova619@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Pěkná soutěž :)
    GFC: Niki Majtánová
    E-mail: Nniki13@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. GFC sledujem pod tímto učtom :)
    email- lenus.ka133@gmail.com
    :) som zvedaváá

    OdpovědětVymazat
  43. Pěkné ceny
    GFC:Barbora Benešová
    email:barunkazezamku@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za všechny Vaše komentáře :)