pondělí 11. května 2015

Akce na e-shopech

Dnešní článek přináší opět další, nové tipy na nákupy kosmetiky prostřednictvím e-shopu. Během měsíce května probíhají jak slevové akce, tak můžete ulovit nějaký pěkný dárek k nákupu či dopravu zdarma. necháte se nalákat? :)

Na oficiálním českém e-shopu TheBalm.cz podobná akce před nějakým časem už probíhala s tím rozdílem, že se rozdávaly Cindy-Lou Manizery v plném balení, ale nákup byl podmíněn minimální částkou 1500,- Kč. Nyní až do 17.5. můžete nakoupit cokoliv a získáte miniaturu tohoto oblíbeného rozjasňovače,


Zajímají vás další akce? Čtěte dál... :)

Yves Rocher přichází opět s novým dárkem měsíce. K jednomu nákupu můžete získat až 3 dárky. Za sebe můžu říct, že regenerační balzám na první fotce stojí za vyzkoušení. :)





Druhou Rocheří akcí je zvýhodněná cena dvou peelingových sprchových gelů za cenu 178,- Kč a jako bonus získáte eko tašku zdarma.


Na Parfums.cz je akcí více, já jsem vybrala čtyři nejzajímavější:





E-shop Elfkosmetika.cz naskladnil poslední kusy limitek a láká na jejich totální výprodej.


Pokud uvažujete nad nákupem z Inglotcosmetics.cz, nakupte během května nad 500,- Kč a máte dopravu zdarma.


A bonus na závěr - na facebookových stránkách Sephory můžete soutěžit o 5 paletek Naked basics od Urban Decay.


__________________________________________________________________________________________________________________
Follow me: | Bloglovin' ♥| Instagram |


9 komentářů:

  1. Jééé, děkuji za tip :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/mala-boure-v-sephore.html

    OdpovědětVymazat
  2. typy se mi moc líbí, ale snad odolám. At moje peněženka nepláče :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Začínám uvažovat nad theBalm, sakra, s tím moje peněženka nepočítala :D

    Ještě tě doplním, sice to není akce zdarma, ale čtenářky by to zajímat mohlo - na Parfums jsou make-upy od Bourjois v akci (Healthy mix za 243,-, jen už nejsou Vanilky; 123 Perfect za 246,- a tam jsou i ty nejsvětlejší :)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pššt, Healthy mix jsem chtěla zkoušet a už jsem na něj skoro zapomněla a teď zas tohle! :DD

      Vymazat
    2. Jdi do něj! :D Speciálně pro tebe napíšu recenzi, protože ten make-up musíš mít! :DD

      Vymazat
  4. Líbí se mi ty boxy od Yves Rocher, takové věci teď do bytu právě potřebuju :)

    Spotřebováno: Duben 2015 + GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  5. Ach, že by som sa konečne nechala nalákať na The Balm? :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za všechny Vaše komentáře :)