neděle 3. května 2015

Fotopřehled novinek a akcí v drogeriích IV.

V neděli obvykle články nezveřejňuji. Nicméně dnes udělám výjimku, protože ačkoliv tu byl před pár dny fotopřehled novinek, od té doby se objevilo tolik dalších věcí, že by byla škoda se o nich nezmínit. Všechno jsem již ukazovala na Instagramu, ale pro ty, kteří třeba Instagram nemají, tu mám samostatný článek (jinak Instagram doporučuji sledovat, najdete tam například spoustu akcí, které se na blog nedostanou).

A na začátek hned jedna z nejočekávanějších novinek, a to paletka The Nudes od značky Maybelline. Pokud vás zajímají swatche a moje dojmy z ní, čtěte dál. :)

Dále nově tekuté linky Master graphic a řasenka Go extreme od Maybelline.

Kupodivu jsem ve stojanu našla ještě netknutý tester, nevídané. :) Odstíny jsou krásné, ale řekla bych nijak unikátní, podobné najdete běžně (ačkoliv počítám-li jen drogérkový sortiment, podobnou paletku nenajdete, takže za to má Maybelline velké plus, něco podobného tu chybělo). Někoho může zajímat, že jsou tónované spíše do studených tónů.


Co je velká škoda, tak stíny nejsou nijak závratně pigmentované. Namalovat se s nimi určitě bude dát, ale mohlo to být beze sporu lepší. Některé odstíny (4. zleva horní řada, 4. zleva spodní řada, černý) jsou pigmentované dobře, jiné jsou takový průměr, ostatní dost pokulhávají. V porovnání třeba s paletkami Make-up Revolution, které jsou nyní k dostání v Rossmannu, je tato paletka horší.


Dermacol s přicházejícím létem přináší opět kolekci neonových laků na nehty.


L'Oreal uvedl paletku dvou stínů na obočí a dostupná je ve dvou variantách - světlejší a tmavší. Testery ale nebyly k dispozici. Druhou novinkou je prodlužující řasenka False lash superstar.


V DMku můžete najít růžové štětce (a barevné houbičky) od Ebelin. Jsou sice růžové a roztomilé, ale připomínají mi spíš dětské hračky a kvalitativně na tom budou podobně. Za mě nebrat :)


Alverde má po nějaké době zase limitku a tentokrát v pastelových barvách. Zaujala mě broskvová tvářenka. Je dost slisovaná, ale nějakou barvu z ní dostanete, mě však nepřesvědčila. Ale barva je to krásná!


Ve stojanech Essence se konečně zjevila nová limitka Brit-tea. Za nejpovedenější kousek bych označila asi tvářenku, ale sama jsem si nic nepořídila.


Limitku Visionary od Catrice jste mohly vidět už ve včerejším článku zde, kde najdete i ceny jednotlivých produktů a také moje dojmy z rozjasňovače Multicolour highlighter z této řady.


V drogerii Teta můžete do 9.5. pořídit make-up 24h control od Dermacol s 50% slevou. Tenhle make-up je super, za sebe ho můžu doporučit! A nově se dá v drogerii sehnat ve dvou nových odstínech - 2k a 4k. Jsou tónované více do růžova než původní odstíny.


Srovnání odstínů 2 a 2k:


Jak se vám novinky líbí? Vybraly byste si? A co říkáte na paletku The Nudes?

__________________________________________________________________________________________________________________
Follow me: | Bloglovin' ♥| Instagram |


17 komentářů:

  1. Už se těším v pondělí do Drogerie :)


    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/pozvanka-na-tajny-projekt.html

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem se už na tu paletku the Nudes dívala, ale pigmentace mě fakt nepřesvědčila. Pár stínů sice bylo hezky máslových a dobře pigmentovaných ale celkově žádná sláva. Limitka Alverde vypadá hezky, uvažovala jsem o tvářence,ale taky se mi zdála dost slisovaná a tím pádem málo pigmentovaná. Štěce se mi zdály dost fórové, fakt jako dětské hračky :D

    Radu - Jarní Rita Ora Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to škoda, protože konečně je tady něco, co v drogerce chybělo (nepočítám-li nově MR) a ve finále to zas za moc nestojí :)

      Vymazat
  3. Asi si zajdu pro tu tvářenku od Essence, hrozně se mi líbí! Jinak ještě doplním, v té Tetě měli taky Dermacolí Truffle myslím za 200,- :)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  4. Osobně jsem se na novou paletku moc těšila, ale ta pigmentace tedy nic moc, bohužel. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem se těšila. Ale na druhou stranu neutrálních stínů (a paletek) mám doma víc, tak to nějak přežiju :)

      Vymazat
  5. oči si moc často nestínuju, takže paletku Maybelline bych si nepořídila. O víkendu jsem koukala na všechny novinky. Štětce jsou hezké a od pohledu nic moc. Limitky Alverde a Essence se mi líbí, ale stejně jsem nic nevybrala. Castrice jsem stále nepotkala

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je "problémem" více limitek - na pohled vypadají skvěle, ale když je člověk důkladněji prohlídne a přemýšlí, co si vybere, tak ho vlastně zas až tak nic moc nezaujme :)

      Vymazat
  6. Zaujaly mě neonové laky na nehty, mám ráda takové barvy. :-)
    giveaway

    OdpovědětVymazat
  7. Tu tvářenku od Essence mám a je fajn, ale zbytek mě taky nezaujal. Limitku od Alverde, Catrice a Ebelin jsem ještě ani neviděla a to jsem minulý týden drogerie prošla. :-D U tý paletky od Maybelline je škoda tý pigmentace. Ještě jsem teda neměla možnost si ji ozkoušet sama, ale píšou to o ní všichni. :-/ To už si radši koupím nějakou od MR, když už je taky v Rossmannu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, sama od MR mám paletky 3 a jsem spokojená :)

      Vymazat
  8. Mně se strašně líbí ta limitka Alverde, ale když přemýšlím nad jejím využitím asi nutně nic nepotřebuji :D

    OdpovědětVymazat
  9. Já se těším až si dokoupím ty dermacolácké laky, které jsem loni nestihla a líbí se mi i paletka od Maybelline a tvářenka z limitky Alverde :)

    Giveaway + Make-up speciál 2.část

    OdpovědětVymazat
  10. Novinky vyzerajú super, budem sa na ne musiet ísť pozrieť do drogérky, snáď aj u nás na Slovensku nejaké budú :)

    theVandasdiary

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za všechny Vaše komentáře :)