úterý 26. května 2015

Jaké byly poslední dny?

Jaké? Vskutku žravé. Dnešní článek bude obrázkový, pro brněnské čtenářky možná malou inspirací a také dneska žádná kosmetika. Jen jídlo. Další z neskrývaných vášní... :D Co dodat. Food bloger ze mě jistě nebude, jídlo fotit neumím, na druhou stranu dělám to ráda, a tak se můžete mrknout, co za dobroty zvěčnil můj telefon...


 Tohle jsou dva luxusní teplé, čokoládové muffinky, nápaditě servírované a podávané v kavárně Fratelli.


 A čokoládovým muffinům předcházela tato skvělá snídaně, taktéž v kavárně Fratelli. V hrníčku ovšem není capuccino, ale latté. Poněkud zvláštní typ nádobí pro tuhle kávu. :)


 Jestli mají někde super domácí limonády, tak je to třeba kavárna Placzek. A jestli mají někde nejlepší toasty/sendviče, pak je to jednoznačně bistro Soul.


Ano, na toasty já jsem ujetá. Pokud je v kavárně možnost, málo kdy si dám něco jiného (ale dortíky se nepočítají). Tenhle je se slaninou, jablky a tuším s nějakou medovou zálivkou. A byl neskutečně dobrý. Naproti mě je potom bagetka s tuňákovou pomazánkou. A kde že? Opět café Placzek.


↑ Snídaně je zřejmě moje nejoblíbenější jídlo dne a nikdy téměř nikdy ho neodbývám. Tohle jsou dva z mých posledních výtvorů. Co jsem si za poslední dobu zamilovala, jsou chia semínka. Jinak snídaně preferuji sladké, slanou variantu si dávám výjimečně nebo pokud snídám někde venku, v kavárně.


Tento způsob přípravy snídaně asi znáte. Sklenička, jejímž základem jsou vločky zalité mlékem, se nechá přes noc uležet v lednici a ráno tradá, velká mňamka. Vločky doplňuji podle toho, co mám zrovna doma. Tady můžete vidět chia, banán, mačkané jahody, borůvky, taky bílý jogurt a na samotném vršku oříšky. Jde ale použít skoro cokoliv, co vám chutná. Já ještě často používám kokos nebo maliny. Za sebe můžu říct, že banán se hodí úplně nejlépe a celou směsku hezky osladí.


↑ Na první fotce můžete vidět něco z mého master chefského umění :D Zeleninový salát s masovými kuličkami z krůtího masa, bylinkovými krutonky a ředvičkovými výhonky :) Napravo je potom skvělá polévka Pho, kterou si můžete objednat v areálu tržiště na Olomoucké. Stojí necelou stovku a je jí ohromný talíř, který pokud sníte, tak.. jste fakt dobří :D

A to je pro dnešek vše :) Doufám, že se vám článek líbil a do komentáře mi můžete napsat třeba to, co si v kavárnách dáváte nejraději vy nebo jestli třeba chodíte na snídaně.
__________________________________________________________________________________________________________________
Follow me: | Bloglovin' ♥| Instagram |


25 komentářů:

  1. Mňam....úplně jsi mi udělala chutě. Ještě že jsem už snídala :D Všechno to vypadá výborně :)

    Radu - Soutěž o KupKosmetiku Box

    OdpovědětVymazat
  2. Mňáám :) ....v kavárně jsem nikdy nebyla, u nás poblíž žádná není :(

    adelkazamrzlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Aaa, tolik skvělejch věcí, honem si musim jít udělat snídani :D

    KrejcovaGabriela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Tak a teď bych akorát jen jedla :D ty muffiny vypadají skvostně :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mňam tolik dobrot. Ten způsob přípravy snídaně ve sklenici nepoznám. Tak díky za tip, vyzkouším. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. Takhle před snídaní se dívat na tunu fotek jídel, to jsou muka! :D Jdu jíst :D

    OdpovědětVymazat
  7. Mňam mňam, všechno to vypadá úžasně. Jdu si dát aspoň ten donut co tady na mě čeká.. :D

    OdpovědětVymazat
  8. Náhodou jsou to pěkné fotky. A jídlo očumuju moc ráda, tak klidně foť dál. :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Takové chutě :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/tag-sedm-smrtelnych-hrichu-krasy.html#more

    OdpovědětVymazat
  10. Zrovna když jsem dnes vynechala oběd, tak mi děláš takové chutě:-D Ovocnou snídani s vločkami do skleničky si dělám často:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejlepší na ní je to, že se ráno nemusím s ničím chystat, už je hotovo :)

      Vymazat
  11. Mňam, mám z toho hlad :( ty si teda dáváš:))))*

    OdpovědětVymazat
  12. Bože, já mám z tebe hlad a asi se budu muset při příští příležitosti stavit jak do Fratelli, tak na Olomouckou! :D Krásné fotky :)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  13. Tekutá čokoláda, jahodovo-borůvkový salát a pitíčka ♥ Svůdné trio, co víc si přát! Food designér bys mohla být z fleku :D Tyhle různorodé články mě baví :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Salát to není, je to směska chia semínek s müsli a na tom ovoce :) Pravda ale je, že pod ním to hlavní nejde vidět :)

      Vymazat
  14. z těhle food článků vždycky dostávám hlad! :D ty muffiny na prrvní fotce vypadají tak lákavě, awww :):D
    in another galaxy

    OdpovědětVymazat
  15. Mňam ty muffiny vypadají skvěle! :3 Nedělj mi chutě

    OdpovědětVymazat
  16. Ou to vypadá velice dobře. Mňam! :-)

    OdpovědětVymazat
  17. mňam až som z toho normálne vyhladla :) veľmi lákavé
    ZuZu

    OdpovědětVymazat
  18. Muffiny miluji a hlavně čokoládové to je moje :) A ta snídaně vypadá úžasně :)

    OdpovědětVymazat
  19. Mňam!Teď mam strašný chutě!
    Takže děkuju no! :D

    OdpovědětVymazat
  20. Všechno vypadá skvěle, hlavně muffiny a ovoce, to je moje! :-) :-D

    OdpovědětVymazat
  21. Tu skleničku dobrot si musím taky připravit, úplně jsem dostala chuť

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za všechny Vaše komentáře :)