čtvrtek 21. května 2015

Kosmetické novinky

Kosmetické novinky jsou kapitola sama pro sebe. Člověk si vyhlídne objekt svého zájmu, který se mu uhnízdí v hlavě a neodhnízdí, dokud se produkt konečně neobjeví v regálu v obchodě, dokud následně peněženka pláče u pokladny a dokud nakonec vítězně nezáří na našem toaletním stolku či v koupelně. A nebo v koši, protože zjistíme, že nám vůbec nevyhovuje. :D Nicméně kosmetické novinky máme rády (nemám pravdu?), a proto dnes přináším malý přehled nejnovějších kousků, na které můžete v obchodech, ať už kamenných nebo internetových, narazit...

Yves Rocher přichází s novou řadou Sensitive végétal, ve které najdeme odličovací mléko, micelární vodu, krém proti červeným skvrnám (i se SPF 20), hydratační krém, tonikum ve spreji, zklidňující péči a oční krém.

Oficiální popis:

"Zklidněte svou pleť díky jejímu souznění s rostlinami!Souznění rostlin s pletí je klíčem k účinnosti péče o obličej. Odborníci Výzkumu Rostlinné kosmetiky Yves Rocher objevili novou zklidňující aktivní složku 100% rostlinného původu pocházející z rostliny sporýšovka východní, která je s Vaší pletí v přirozeném souznění (test in vitro). 
Vaše pleť bude zklidněna díky produktům řady Sensitive Végétal, která se chová jako rostlinná náplast pro citlivou pleť."

Pro více novinek čtěte dál...

Matné laky jsou nedostatkovým zbožím a Gabriella Salvete přináší 5 krásných odstínů laků Matte effect plus top coat, který dokáže zmatnit jakýkoliv běžný lak na nehty. Sama jeden z těchto laků mám (05, poslední na fotce) a je perfektní! Nádherná nude nenápadná barva, kterou si ještě určitě koupím do zásoby.

Oficiální popis:

"Exkluzivní limitovaná edice laků na nehty MATTE ENAMEL*. Laky MATTE ENAMEL dodají Vašim nehtům jedinečný a neokoukaně matný vzhled. Obsahují zmatňující mikročástečky, které magicky zneutralizují jakýkoli lesk. Díky svému složení dlouho vydrží, chrání nehty proti třepení a rychle schnou. 

Benefity:
- jediná vrstva pro dokonalé krytí
- plochý štěteček pro precizní aplikaci
- snadné odlakování"

*) Nechápu, proč o lacích píší jako o Matte enamel, když na lahvičce je psáno Matte effect.

O další novince nedokážu říct, kdy se do českých obchodů dostane, nicméně na českých webovkách Astoru je. Jedná se o Style Lip Lacquer - barvu/lak na rty. Tipla bych si, že výrobek bude něco ve stylu Apocalips od Rimmelu. Docela bych jej v drogrii uvítala, protože barevná škála se mi neskutečně líbí!



Který odstín byste si vybraly? Mně se líbí druhý, třetí a úplně poslední. :)



Značku Mixa mám ráda a rozšíření jejího sortimentu vítám. Tato řada Anti-Imperfection je určena pro problematickou pleť a najdeme v ní micelární vodu, čistící gel na obličej, pleťovou vodu a pleťový krém.

Oficiální popis:

"Studie agentury GfK z roku 2015 ukázala, že 63 % českých žen má smíšenou až mastnou pleť, 46 % žen bojuje s akné a 35 % žen trápí citlivá pleť. Mixa, odborník na citlivou pleť, reaguje na potřeby žen a rozšiřuje nyní své portfolio o čisticí a pečující řadu pro citlivou pleť, která je náchylná k nedokonalostem. Hypoalergenní složení řady Anti-Imperfection, obohacené o anti-oxidační čisticí zinek, je vysoce tolerantní a účinné.

Citlivá pleť reaguje na znečištění ovzduší, hormonální změny, únavu a další vnitřní i vnější faktory. Tyto faktory mohou podněcovat vznik nepříjemných nedokonalostí: póry, pupínky, černé tečky, lesk… Řada Anti-Imperfection jemně, ale zároveň účinně odstraňuje nečistoty a přebytek kožního mazu bez podráždění.

Produkty řady Anti-Imperfection jsou obohaceny o ZINC PCA pro důkladné čistění pleti a odstranění přebytku kožního mazu a nedokonalostí. Vysoce anti-oxidační zinek zbaví vaši pleť nečistot, které ji zatěžují, a brání vzniku zánětů.

Řada byla vyvinuta tak, aby bylo minimalizováno riziko podráždění a alergií. Hypoalergenní a nekomedogenní složení neobsahuje alkohol, parabeny ani jiné látky, které by mohly způsobovat podráždění. Tolerance produktů byla testována na citlivé pleti se sklonem k nedokonalostem."



Vlasových řad Gliss kur najdeme v drogeriích nespočet a přibyla další. Tou je řada Serum deep repair a je určena pro maximálně namáhané a poškozené vlasy. Ze všech řad má být, dá se říci, nejvíce regenerační. Osobně se chystám na vlasovou masku.

Oficiální popis:

"Sérum deep repair formule proniká hluboko do vlasových vrstev a rekonstruuje extrémně namáhanou vlasovou strukturu už za 1 týden. Tato unikátní technologie umožňuje velmi vyčerpaným, hrubým vlasům získat více pružnosti a znatelné hladkosti."



To, že Zoeva zanedlouho (v e-shopech od 1.6.2015) uvede novou paletku očních stínů jste už možná zaregistrovaly. Paletka nese název Cocoa blend a ačkoliv je opravdu krásná, sama po ní toužit nebudu, neb mi teple laděné barvy nevyhovují. Ale věřím, že zájem o ní bude veliký.



Slevovat novinky od Baley je fuška. V DMku je něco nového každou chvíli a člověk se někdy ani pořádně neorientuje, jde-li o novinku, o limitku či o produkt, který v jedné prodejně je a ve druhé zrovna není. Zaujaly mě ale nové letní sprchové gely s vůní kiwi a berry.


Matující krém s pudrovým efektem od Ryoru. Řekla bych, že na to uslyší hodně matu-chtivých jedinců. :) 

Oficiální popis:

"Matující krém s inovovaným složením na bázi organogelu s výrazným matujícím efektem. 

- vysoký obsah mikročástic vytváří dokonale matný a pudrový efekt bez lepivého pocitu
- emulze účinně absorbuje kožní maz
- lehká, velmi snadno roztíratelná emulze, která díky jedinečnému složení optimálně hydratuje pleť
- extrakt z přímořského heřmánku pokožku zklidňuje, zpevňuje a chrání proti volným radikálům
- vhodné pro normální, smíšenou, mastnou i aknotickou pleť"


Další ryorovskou novinkou je první vlaštovka z dekorativky. Jedná se o rozjasňující make-up 8 v 1 a dostupný je ve třech odstínech - light, medium a dark. Což je teda dost chabá škála, ale kdo ví, třeba budou odstíny fajn.

Oficiální popis:

"Jemný, lehký tónovací make-up, který nabízí výhody přípravků 8v1 - sjednocuje barevnost pleti, minimalizuje póry a vyrovnává nerovnosti. Hydratuje, rozjasňuje, zmírňuje projevy zarudnutí, chrání před UV zářením, zmatňuje a zvláčňuje pokožku.

- obsahuje krycí minerální pigmenty, které současně zajišťují UV ochranu
- komplex aktivních látek zajišťuje vysokou hydrataci a redukci drobných vrásek
- díky vysoce modernímu složení je přípravek voděodolný a otěru-odolný
- vhodný pro všechny věkové kategorie i typy pletí včetně očních partií
- nejprve aplikujte krém dle typu pleti a následně pro dlouhodobou fixaci Podkladovou bázi pod make-up RYOR"


Brno: tahle "novinka" je už z října, ale já o ní až do teď nevěděla, a tak se o ní podělím kvůli těm, kteří třeba taky nevědí. V Brně je otevřena první prodejna Ryor i s kosmetickým salonem. Najdete ji v centru města na adrese Starobrněnská 19. (zdroj fotek FB Ryor)





A co vy a novinky? Zaujala Vás některá? Nebo se těšíte ještě na něco úplně jiného?

__________________________________________________________________________________________________________________
Follow me: | Bloglovin' ♥| Instagram |


35 komentářů:

  1. Na ty sprchové gely od Baley se těším :)
    www.life-babylove.blogspot.com
    Adelkazamrzlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. O brněnské prodejně Ryoru jsem doted taky nevěděla a nechápu, jak je to možné! Zvlášt když je takhle v centru. Z novinek bych nejvíc chtěla lak na rty Astor. Paletka Zoeva se mi líbí, ale na mě jsou odstíny moc tmavé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně a potom člověk něco od Ryoru chce a obíhá zbytečně zapadlé drogerky aniž by tušil, že je tu celá prodejna :)

      Vymazat
  3. Ten matující krém od Ryoru vypadá zajímavě, zvlášť by mě zajímal ten pudrový efekt, který slibují. Laky od GS se mi moc líbí a pokud budou v nějaké slevě, nejspíš neodolám a alespoň jeden si do sbírky pořídím :)

    OdpovědětVymazat
  4. Matný lak už mám a je boží! :) Dál se mi líbí Astor Lip Lacquer a dokonce i stejné odstíny jako tobě :) to vypadá fakt luxusně a barevná řada se povedla! A nemůžu se vynadívat na ty gely od Balei, ale asi je zbytečné si kupovat další sprcháč, když jich mám doma asi 8 do zásoby..? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Seš můj člověk, taky se u mě málo kdy (resp. nikdy) stane, že by mi došel sprcháč a neměla bych v zásobě další (dalších několik) :D

      Vymazat
  5. O tom, že je v Brne predajňa Ryor som tiež nevedela a to som tam už skoro rok! :) Musím sa tam určite pozrieť. :)
    ChristyShades

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem naprosto nadšená z novinek od Mixy! Rozhodně tyto produkty vyzkouším, protože jsou přesně na moji pleť. :) A matující krém od Ryoru vypadá také skvěle. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
  7. mám ráda laky od Gabriela salvate a matný se mi líbí :) zrovna včera jsem zjistila, že mám laků nedostatek, tak už vím, po jakých se teď dívat. :) A na tu od Gliss kur, se chystám také :)

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Matný lak nemám ještě žádný, takže to budu muset napravit. Jen nevím, kam ty laky už budu dávat. :-D

    OdpovědětVymazat
  9. no tak mě rozhodně zaujal ten lak na rty od Astoru, vypadá báječně a pak taky make-up od Ryoru, zkoušela jsem u nás v drogerce, ale nakonec jsem si koupila make-up Imperial od Dermacolu a jsem s ním teda na 100% spokojená,ale to neznamená, že by se mi nelíbil i ten od Ryoru.....asi se na něj taky dostane :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Záleží, jaké budou odstíny, protože tři mi přijdou jako hodně omezený výběr :)

      Vymazat
  10. Ááá, to budou zase výdaje:-D Mixa pro problematickou pleť, to bude něco pro mně. A novinky od Gliss Kur mají nádhernou barvu a protože netroškařím, tak rovnou říkám, že mně láká celá řada:-)

    OdpovědětVymazat
  11. V Brně je RYOR? COŽE?!! :D
    Baleácké novinky voní klasicky krásně, už jsem je oňufala :) Ad Gabča, všechny jejich nehty jsou Enamel, tak ty matný očividně budou taky Enamel a je jedno, co je na lahvičce :D Doufám, že Astor Lip Lacquer k nám dojde, ty odstíny! <3

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak tak koukám, nejsem zdaleka jediná, kdo o prodejně neměl tušení :D

      Vymazat
  12. Ahoj, na Tvůj blog jsem narazila teprve nedávno, ale můj wishlist se od té doby plní rychlostí blesku! :-) Laky na rty od Astoru mě hodně zaujaly, omrknu je hned jak se objeví v drogerkách (3. a poslední odstín se mi taky líbí). Řadu od Mixy musím mít celou a při příští návštěvě Brna se stavím v Ryoru - díky za tip! Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že tě tipy zaujaly, ale zároveň se velmi omlouvám tvé peněžence :D :)

      Vymazat
  13. Pár výrobků od Yves Rocher mám a s některými jsem fakt spokojená :) Co se týče Ryoru, netušila jsem, že je v Brně krámek. Hned tam zavítám, neboť z obrázku vidím produkt s Aloe vera :D (jooo, to já můžu)... Mixu zbožňuji, krém ze stálého sortimentu s mou pletí dokázal divy. Sprchové gely jsem si zakázala na chvíli pořizovat...Zamilovala jsem se totiž do I love (novinky Pink marshmallow), je to pecka a mám taktéž zásobu.

    OdpovědětVymazat
  14. Ta Zoeva paletka je fakt krásná, líbí se mi asi všechny jejich paletky

    OdpovědětVymazat
  15. Já tak toužím po těch matných lacích od GS, jenže jsem si zakázala kupování laků na nehty, dokud nějaké nedopotřebuji, má sbírka laků je obrovská (asi je to nějaká nemoc :D, ale přísahám, že ty laky ke mně prostě vždycky chtějí, nemůžu je jen tak nechat v regálech :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tomu rozumím, podobně to mám s tělovýma krémama :D ale zatím se dost ovládám.. (ťuk ťuk)

      Vymazat
  16. Takové články s novinkami nebo s aktuálními akcemi v drogeriích mám moc ráda :-) Nejvíce mě zaujala nová řada od Yves Rocher a paletka od Zoe vypadá taky nádherně :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Já se zamilovala do té paletky od Zoevy, ale nechám si o ní zdát.. :D

    OdpovědětVymazat
  18. Tyto články jsou zlo :D Je to jako pustit dítě do hračkářství :) ...člověk je jak v sedmém nebi a chtěl by všechno :D No, čemu každopádně neodolám jsou ty matné laky Gabriella Salvete :)

    My Skincare Routine + GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  19. najviac ma zaujali gs laky a lip lacqueri

    OdpovědětVymazat
  20. Od YR to zní lákavě a mají krásné obaly. :)))

    OdpovědětVymazat
  21. Tak po tom sprcháči s vůni kiwi se musím podívat! :) Díky za tip!

    OdpovědětVymazat
  22. Nejvíce mě jako vždy zaujaly GS laky! :3 Nejlepší laky

    OdpovědětVymazat
  23. Zaujaly mě ty laky na rty od Astoru, na internetu jsem dokonce viděla, že jsou i nějaký matný... snad se to k nám někdy dostane, hlavně ty matný teda, na lesklý rty mě moc neužije...
    Já mám ten Balea kiwi sprcháč, voní moc pěkně, ale přijde mi, že ta vůně hned zmizí no, ani koupelnu to neprovoní :(.

    OdpovědětVymazat
  24. Ahooj:)
    Super post,miluju novinky:)
    Ten Berry sprcháč od Balei jsem kupovala mé kamarádce už k Vánocům!:D
    A voní teda naprosto úžasně!Mňam,uplně bych ho snědla! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za všechny Vaše komentáře :)