pondělí 4. května 2015

Kosmetické propadáky II.

Dnešní propadáky nebudou propadáky v pravém slova smyslu. Nezpůsobily mi vyrážku, lupy, alergie, nezadusily mě, jsou dokonce použitelné, ale... no však uvidíte, dostanu se k tomu v průběhu článku. Na začátek prozradím, že se jedná o jedno tělové mléko a jeden sprchový gel. Sprchový gel, který je oblíbený napříč republikou (a možná ještě dál), nicméně mému očekávání neodpovídal...



Tělové mléko Dove Beauty blossom

Toto tělové mléko je z limitované edice, která se v současnosti neprodává. Není ale vyloučeno, že není k sehnání na internetu. Nicméně jsem se po tom nepídila. Je ovšem pravděpodobné, že s létem se dostane do prodeje znovu, možná s obměnou parfemace (tato verze Beauty blossom už totiž měla svého předchůdce), a tak bych na něj ráda upozornila.

Tělové mléko jako takové není vyloženě špatné, ačkoliv preferuji trochu jiná mazadla. Jeho konzistence je řídká, lehká a dobře se vstřebá, nelepí. To je všechno v pořádku, taková ideálka na léto, pokud se nechcete zaplácnout něčím hutným. Mínusem může pro někoho být opravdu silná parfemace. Po rozetření se sice trochu utlumí, ale i tak voní dost výrazně. Ale jedná se o vcelku pěknou vůni (i když i tady mám ráda trochu něco jiného).


A teď to hlavní - mléko slibuje povznášející pocit. Asi další z reklamních průpovídek, řeknete si. No, jak se to vezme. Jakmile mléko rozetřete, začne na kůži chladit. Takovým tím způsobem, jako byste se namazaly mlékem s přídavkem Alpy nebo takovým tím modrým, chladícím gelem typu "artic ice" apod., možná znáte. Což je teda vhodné možná pro někoho, kdo neví, jak se v ochladit, ale mě to příjemné nebylo. Ke všemu když se člověk natře v zimě a v noci pak zimou nemůže usnout. :D Nejdříve jsem si myslela, že mám vadný kus a že je třeba prošlý, ale chyba lávky. Na internetu jsem se utvrdila, že jde opravdu nejspíše o ten povznášející pocit. Povznesena jsem tedy nebyla, abych byla upřímná. Určitě by to chtělo na obal výrobku zmínit nějak více srozumitelněji, protože tohle bylo vážně velké překvapení.



Sprchový gel Dermacol Aroma ritual - jahoda s rebarborou

Ano, já vím, tímhle si možná znepřátelím všechny okolo a budu čelit ukamenování. Chci říct - vím, že tento sprcháč patří k tomu vůbec nejoblíbenějšímu, co na trhu sprchových gelů je a obecně na něm není vůbec nic špatného. Umývá? Umývá. Vysušuje? Nevysušuje. Voní? Voní, jeho vůně je božská, nebeská. Ovšem! Pouze čichám-li přímo k tubě. Když jsem sprchový gel použila ve sprše, necítila jsem vůbec nic! Opravdu. A je třeba podotknout, že rýmu fakt nemám. 

Druhý den jsem gel vyzkoušela znovu a z tuby se na mě linula opět krásná sladce jahodová vůně, ale jakmile gel vyputoval z tuby ve sprše, konalo se velké nic. A já si myslím, že pokud je výrobek založen hlavně na parfemaci (název Aroma ritual mluví za vše), měl by prostě vonět i při použití, ba i po použití a ne jen v obalu. Když to srovnám například s oblíbenými sprcháči Dove, tak se jedná o nebe a dudy. Dove mi provoní koupelnu, kdežto Dermacol... A jelikož jsem si jej koupila čistě kvůli vůni (jinak preferuji krémové sprchové gely), tak je to pro mě velké zklamání.


Jak jsem psala už v úvodu článku, píšu i teď - nejedná se vyloženě o propadáky (zvlášť v případě gelu), ale spíše o věci, které mě osobně zklamaly. Jaké jsou vaše zkušenosti s výše uvedenými výrobky? Věřím, že 99-100% z vás jahodový Dermacol miluje. :)

__________________________________________________________________________________________________________________
Follow me: | Bloglovin' ♥| Instagram |



14 komentářů:

  1. Od Dove jsem kdysi měla něco podobného, také mléko s tím chladivým pocitem, snad okurkový? No nebylo to špatné, ale zase asi ani nic, co bych u tělového mléka potřebovala.. takže souhlasím :D a sprcháče DC sama miluji, ale uznávám, že na tom něco bude! V té sprše při aplikaci je vůně slabá a po umytí absolutně nic.. Je to škoda, ale já je budu stejně milovat a budu je aspoň fetovat z té tuby :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tělové mléko Dove, jsem měla kdysi nějaké pistáciové, ale vůbec mi nevyhovovalo.. :(

    Zvu tě na svůj blog :)
    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla ještě jedno kakaové, to zase lepilo :-/

      Vymazat
  3. Od Dove jsem zatím tělové mléka ani sprcháče nezkoušela a chci u toho zůstat :-)
    Sprchové gely Dermacol jsem také neměla. Absence vůně by mi asi nevadila. Je to lepší než nějaký smrad. Na druhou stranu, pokud něco hezky voní v tubě, člověk čeká že to bude hezky vonět i dál.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A hlavně když je na tom celá řada Aroma ritual založená. Smůla prostě :) sprcháče Dove jsou ale moje nejoblíbenější, ty miluju! :)

      Vymazat
  4. Vůně DC sprcháčů moc na těle nezůstává, to je fakt :) Ale i tak je žeru, i kdyby jen pro tu voňavou sprchu (mně teda všechny voněly ještě při nanášení, až po vylezení ze sprchy to vyčuchlo :))

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  5. jak jsem již u jednoho příspěvku psala mám ten sprcháč pomeranč a čokoládu a s tím problém nemám, voním i potom :) takže pohodička...

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi bude každá příchuť vonět jinak intenzivně :)

      Vymazat
  6. Od Dove som ešte telové mlieka nemala ale nejaké zháňam, tak dobre vedieť, že tieto nie sú až také dobré :)
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  7. já měla od Dermacolu tu irskou kávu,a ta koupelnu provoněla, tenhle jsem neszkoušela , no a ten dove mě teda překvapuje, ještě , že jsem si ho nekoupila

    OdpovědětVymazat
  8. Já teda Dermacol mám ráda ale tohle Dove jsem teda ještě nikdy nezkoušela....:(.
    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  9. Z tejto série som odskúšala už melónový a bola som prekvapená, že aj keď som si o niekoľko minút (napríklad aj hodinu) ľahla do postele, stále som ten melón cítila! :) Presne tento sprcháč mám odložený na leto, tak som zvedavá, aký bude :)

    http://best-copy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za všechny Vaše komentáře :)