sobota 23. května 2015

Lak na nehty Matte effect od Gabriella Salvete

Limitovanou kolekci matných laků na nehty Matte effect od značky Gabriella Salvete jste určitě zaregistrovaly a možná už nějaký ve své sbírce máte. A nebo taky ne a stále váháte, jestli za kup stojí. Tyhle laky patří spíše do té dražší poloviny v drogerii, pokud se to tak dá říct, a ne každý je do laků na nehty ochotný investovat. Jestli vás zajímají moje dojmy, čtěte dále...


Řada čítá 5 jemných odstínů plus jeden top coat, který dokáže kterýkoliv běžný lak přeměnit na matný. Sama jsem si vybrala odstín 03 Eleganza, který je přesně podle mého gusta - nenápadná tělová barva, která splyne s kůží (jak jistě už víte, nemám ráda na rukách výrazné barvy) a vidím v ní jemný nádech fialové či starorůžové. Z odstínu jsem nadšená a je to si jedna z nejhezčích nude barev, jakou jsem doma kdy měla.


Celá kolekce je mi svým vzezřením moc sympatická, žádná divočárna. Obsah jedné lahvičky činí 11 ml, což je taková běžná velikost. Na čem mi u laku na nehty záleží, je jeho štěteček. Je mi jedno, jestli je krátký, dlouhý nebo kdo ví jaký. Ale musí se mi s ním dobře malovat. Což obecně znamená, že nesmí být moc tenký. A to Matte effect určitě splňuje, nehty se s ní malují opravdu dobře.

Lak kryje obstojně už v jedné vrstvě, nicméně pro plné krytí jsou zapotřebí vrstvy dvě. Lak dobře a vcelku i rychle zasychá a netvoří bublinky. 



Jeho výdrž je čistě průměrná. Pěkný vydrží tak dva dny, potom se začne oprýskávat, nicméně ale také hodně záleží na vašich aktivitách. Co mě dost překvapilo je fakt, že po více dnech, cca čtyřech až pěti, kdy už je lak opravdu oloupaný a měl by být dávno odlakovaný, se změní z matného na obyčejný pololesklý. Změní je i jeho povrch na dotek. Barva zůstává stejná, stále krásná, ale najednou je z matného laku nematný. Na což by při pravidelném odlakování asi nepřišla.


Celkově můžu říct, mluvím-li ze zkušenosti pouze s odstínem 03, že jsem si lak moc oblíbila a určitě si minimálně jeden koupím do zásoby. Čistě kvůli jeho odstínu, pro mě zkrátka dokonalý. :)

Ráda bych řekla, že moje nehty jsou katastrofy a jsou všechno, jen ne fotogenické :D Ovšem co by to bylo za recenzi na lak bez jeho ukázky v akci, že. Takže se omlouvám za to pokoukání, ale alespoň pro představu. :)


Celá řada Matte effect:



Cena lahvičky stojí 90 Kč, během týdne byl však v Rossmannu ve slevě na 70 Kč. Jak dlouho tato akce trvá vám bohužel nepovím, ale myslím si, že by stálo za to zařadit laky do stálého sortimentu.

A jak se líbí tato řada vám? Pořídily jste si některý z odstínů?

__________________________________________________________________________________________________________________
Follow me: | Bloglovin' ♥| Instagram |


40 komentářů:

  1. ty laky vypadají opravdu dobře, už jsem se po nich dívala v Tetě, btw. podívej se mi na blog, dala jsem tam do recenze odkaz na tvůj blog :)

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to si asi nějaký pořídím.. Mám jen matný top coat od essence, ale ten je celkem na nic.. Po těchle lacích se určitě podívám..

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem si ho, jako lakovací maniak, taky musela pořídit, vybrala jsem si ten oranžovej, a za mě teda nic moc. Jednak mi ta barva nepřijde matná, spíš polomatná, a ještě dvě hodiny po lakování se mi na nehet "obtiskla" látka, a za další chvíli se mi na jiným nehtu udělala rýha, a to byl pro mě konec :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A nenanesla jsi zbytečně silnou vrstvu? Já lakuju 2x slabší vrstvu a zasychá nádherně :)

      Vymazat
  4. Tato matná řada se mi moc líbí a tento odstín je úplně super, takže už vím, co zase "nutně" potřebuju :)
    Je vážně perfektní :)

    My Skincare Routine + GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  5. Včera jsem si přesně tenhle odstín koupila a dneska ho mám už na nehtech a jsem nadšená. :-D Je to můj 1. matný lak a vlastně i nude. Mám ráda výrazné barvy na nehtech, ale chtěla jsem i něco nenápadného a teď se nemůžu vynadívat. Přemýšlím, že zkusím ještě i jiný odstín nebo že zkusím ten matný top coat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já přemýšlím, jestli si koupit další lak do zásoby a nebo místo něj ten top coat. Ale spíš než matný efekt mě bere ten odstín, takže to vidím spíš na další lahvičku :)

      Vymazat
  6. Matné laky na nehty nejsou úplně šálek mojí kávy, takže jak mám laky GS ráda, tak tahle novinka mně nezaujala natolik, abych si ji šla koupit.

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadají zajímavě

    adelkazamrzlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. nádherná farbička, a z tých nechtov si nič nerob, aj ja som včera fotila lak na chystajúci sa článok a moje nechty a aplikácia laku vyzerá tiež hrozne :D
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  9. Wow krasna farba! Elegantna, zaujimava!

    Pozyvam na giveaway o kozmeticky balicek, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/05/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  10. Ten lak vyzerá fakt zaujímavo a ako inak budem si ho musieť hneď kúpiť, minimálne ten nadlak
    Ďakujem za inšpiráciu už dlho som zháňala niečo matné na nechty

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadá moc hezky, já mám zálusk na ten bílý :)

    OdpovědětVymazat
  12. Vypadá to zajimave, asi si nejaky koupim brzy :D

    OdpovědětVymazat
  13. Tak ten vypada vazne moc krasne a nehty mas nahodou pekne, to ty moje jsou teprve katastrofa :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Schválně jsem nahrála menší fotky, aby to nebylo úplně tak patrné :DD

      Vymazat
  14. ta barva je pěkná, já chci vyzkoušet ten trik jak udělat z normálního laku matný pomocí páry, ale jestli to nedopadne, tak si koupím normální matný lak :D
    in another galaxy

    OdpovědětVymazat
  15. Já mám matný topcoat od Flormaru, zatím jsem ho teda mockrát nevyzkoušela, ale po nějaké době dělá to, co píšeš ty - pomalu se z ně stává lesklý :( začíná to od hrany nehtu a postupuje dál.
    KrejcovaGabriela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. já dávám přednost leským lakům, ale ten odstín je krásný.

    OdpovědětVymazat
  17. milujem laky od gs a urcite sa popozzeram po tychto matnych :) mas pekny odtien

    OdpovědětVymazat
  18. krásný lak:), ješě navíc je matný což mi více vyhovuje:)
    GFC: Karolina Stetinova
    karonella@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Vypadá pěkně, ale já pořád ještě nevím, jestli do nich jít :D Nejvíc perspektivně pro mě momentálně vypadá ten matný top coat :)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych se uvítala v té stálé nabídce. Pak bych si ho mohla koupit kdykoliv a nemusela bych přemýšlet, jestli je teda nasyslit a nebo né... :D

      Vymazat
  20. Vyzerá pekne, ale ja holdujem výrazným farbám ako je modrá, takže nič pre mňa :D
    Michelle

    OdpovědětVymazat
  21. Moc pěkný odstín :) už jsem na těmito laky také uvažovala, bohužel je i nás zatím nemohu sehnat - jsou stále vyprodané :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo to je problém, navíc jsem vypozorovala, že zvlášť tenhle odstín 03 je věčně pryč :)

      Vymazat
  22. Nejsem moc lakový typ a ani bohužel nemám reprezentativní nehty :D ...(achjo..) Jednou za čas se ale "odvážu" a vybarvím je sytě červenou. Nejvíc se mi ale stejně líbí klasická francouzská manikúra. Tady ta tělová barvička vypadá hezky, ale nakonec bych asi šáhla po baby 04 :)

    OdpovědětVymazat
  23. Ten lak musím mít. Nemám ráda a vůbec nenosím takové ty křiklavé. ALe taky mi nesedí výraznější růžová. Prostě jsem člověk co když už si ty nehty nalakuje tak nějakou nude barvou a tehle lak je přesně to co potřebuju. Děkuju za inspiraci:)

    OdpovědětVymazat
  24. GS laky miluji ! mám třpytkaté ale teda top
    dreammorebabe

    OdpovědětVymazat
  25. GS laky mám moc ráda, ale zrovna tato barva mi nějak nesedla :( Mě se nejvíce líbí galaxy :3

    OdpovědětVymazat
  26. Nikdy jsem nepodlehla té vlně GS laků, které musí mít každý. Ale tato řada mě zaujala. V drogárkách je málo matných laků. Spíše každý dělá jen ty lesklé. :) Ale asi na ně mrknu :)

    OdpovědětVymazat
  27. Určitě vyzkouším!:)
    GS mám ráda!:)

    OdpovědětVymazat
  28. Ta barva je moc hezká, ale ten matný finiš se mi bohužel moc nelíbí.

    OdpovědětVymazat
  29. Ten odstín je krásný! Od GS mám doma jen pár laků, ale jsem s nimi spokojená.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za všechny Vaše komentáře :)