sobota 2. května 2015

LE Visionary Catrice: multicolour highlighter - rozjasňovač

Zcela "náhodně" jsem opět vlezla do Rossmanna a konečně! byl stojan značky Catrice obdařený "novou" limitkou. Slovo novou píšu záměrně v uvozovkách, protože na prodejně sice jde o nové zboží, nicméně podle webových stránek Catrice měla tato LE Visionary vyjít už v únoru. Trochu zpoždění, nemyslíte? Každopádně budu alespoň předpokládat, že je (bude) dostupná ve všech Rossmannech.

Ze všech kousků mě nejvíce zaujal Multicolour highlighter, tedy rozjasňovač. A chce-li člověk psát recenze/doporučení/tipy na produkty z limitovaných kolekcí, není čas ztrácet čas, a tak vám dnes přináším své dojmy z tohoto krasavce. :)


Nějak extra se v tvářenkách ani rozjasňovačích nevyžívám. Mám za to, že lepší rozjasňovač než High beam jen tak nenajdu (ale věřím, že jich je spoustu, samozřejmě), ale zároveň si ho šetřím, a tak není od věci sem tam vyzkoušet něco nového, u kterého mě denní plácání nebude tak rvát srdce. :D



Obal rozjasňovače je totožný jako oční stíny od Catrice z klasické řady, jen je větší, krásnější a teda musím říct, že zavírání drží jen tak tak. A není to vada kusu, takto lehce držely všechny. Ale sám od sebe se neotvírá.


Rozjasňovač je tvořený ze čtyř barev a jak můžete vidět na fotografii níž, všechny jsou více méně totožné, větší rozdíly mezi nimi nejsou. Ovšem když se smíchají dohromady, vytvoří spolu jemnou studenou jemně narůžovělou barvičku (narůžovělý podtón na fotce nejde dost dobře vidět). Ta je dost světlá a výrobek tedy nebude nic pro opálené typy.



Textura rozjasňovače je jemná, obsah je jemně namletý a práší jen velmi lehce (a nebo ho umím dobře nabírat :D), ale upřímně čekala jsem, že prášit bude mnohem víc, takže super. Pigmentace je vcelku fajn, za tu cenu nemám co vytknout.


Na tváří vypadá přirozeně, přehnaně se neleskne, je spíš takový decentnější (samozřejmě záleží, kolik ho na obličej nanesete), což bych trošku připsala i pigmentaci, ale mě to takhle vyhovuje (ale někomu to může přijít málo, záleží, co kdo preferuje, klasika). Neobsahuje třpytky, za což jsem nesmírně ráda, protože třpytky ve výrobcích na pleť tohoto typu nemám ráda.


Jak mě rozjasňovač zaujal na první pohled v drogérii, tak si mě získal i na první použití. Opravdu bych řekla, že je povedený a můžu vám doporučit pro něj teď hned běžet.

Jeho cena je 129,- Kč a na následující fotce můžete mrknout na celou limitku včetně cen, které jsem nezapomněla vyfotit. :)



Jak se vám limitka líbí? Vybraly byste si?
__________________________________________________________________________________________________________________
Follow me: | Bloglovin' ♥| Instagram |


9 komentářů:

  1. Limitka vypadá skvěle, ale tipuju, že ji ani nezahlédnu. :/ S těma limitkama od Catrice a od Essence je to vážně bída. Už si i zakazuju na ty limitky na netu koukat, protože pak jsem akorát zklamaná, že u nás zase není... Nejlepší je, přijít do drogérky a zjistit, že nějaká limitka tam kdysi byla, ale zbyl po ní jen vybraný stojan... Ale tak aspoň ušetřím. :-D A moc ti chci pochválit blog. Je super, jak tu recenzuješ věci z drogerií.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ohledně limitek právě komunikuji s Rossmannem a Catrice, strašně mě totiž zajímá, proč tady věčně nic není. A informace, které zatím mám, jsou docela zajímavé. Brzy se chystám je zveřejnit :) Moc děkuji za pochvalu! :)

      Vymazat
    2. Tak to se moc těším, že konečně zjistím, v čem je problém.

      Vymazat
  2. Vypadá krásně, ale taky moc nepředpokládám, že je někde potkám :D Zatím největší úspěch jsem měla v Tescu na Dornychu, tam občas něco zajímavého ulovím, ale jinak po limitkách taky ani nekoukám.
    P.S. Rossmann v Krpoli nebo na Masárně?

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, já zas nechodím do Tesca na Dornychu :D Tohle je v Olympii, jezdím prakticky jen tam :)

      Vymazat
    2. Díky, tak já se tam asi zastavím a konečně okouknu to naše slavný Stárbucks :D

      Vymazat
  3. Vypadá skvěle :) Bohužel do Brna kde je pro mě nejbližší Rossman, to mám daleko, takže než se tam dostanu, tak už ho nestihnu.. :(

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/beauty-tip-c11.html

    OdpovědětVymazat
  4. Zkoušela jsem ho v drogérii, hezký, ale umí i hezčí, asi kdyby vylepšili designe, koupila bych ho.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za všechny Vaše komentáře :)