čtvrtek 7. května 2015

Maybelline color tattoo jako oční linky

Dnešní post bude takovým malým tipem na oční linky. Gelové oční linky se jistě těší velké oblibě, nicméně leckterý začátečník může mít s jejich nakreslením problém. Když jsem si jednoho dne šla do drogerie pro nové linky od Catrice, byla jsem nemile překvapená, že už u nás nejsou k sehnání (nechápu). A tak jsem si musela najít náhradu. Přecházela jsem od stojanu ke stojanu až jsem dostala nápad...


 A ten nápad zněl Color tattoo. Dala by se jimi nahradit gelová linka? Jsem si jistá, že tyto krémové oční stíny od značky Maybelline určitě všichni znáte. Díky své konzistenci a vynikající výdrži můžu říct jediné - ano, nahradit by šla. Pod pojmem "nahradit" si ovšem představte celkové převálcování běžných gelových linek.


Zásadním rozdílem Color tattoo oproti klasickým gelovkám je to, že mají takovou tužší, méně krémovou konzistenci. Jsou jakoby "sušší" nebo jak to lépe popsat (i když samozřejmě suché nejsou). Jsou taky jiné konzistence, tzn. když zaboříte štěteček do gelových linek, tak ho prostě zaboříte. V tomto případě nabíráte produkt pouze po jeho povrchu. A díky tomu se s nimi snadněji maluje. Pokud se linku teprve kreslit učíte, je menší pravděpodobnost, že vám bude štěteček "klouzat" a že bude linka hrbolatá. I když samozřejmě ani CT není zázrak a trocha toho cviku třeba bude :)

 Nové Color tattoo

Starší, polosuché Color tattoo

Nanáším je plochým zkoseným štětečkem. Linky s Color tattoo vypadají navíc více přirozeně, nejsou tolik ostré. A samozřejmě, stejně jako při použití jakožto oční stíny, perfektně drží.



V neposlední řadě Color tattoo seženete ve více odstínech než jen v černé, takže ani fantazii se meze nekladou :)


Nevýhodou ovšem je, že po čase tuhnou a schnou. Nevím čím to je, víčko uzavírám pořádně a nenechávám je zbytečně otevřené. I jako se sušším produktem s nimi lze pracovat, ale jen po omezenou dobu, já jsem ty svoje musela později stejně vyhodit - viz foto výše.

A co vy? Používáte gelové linky?

__________________________________________________________________________________________________________________
Follow me: | Bloglovin' ♥| Instagram |


11 komentářů:

  1. Používám gelové linky momentálně testuji barevné gelové linky od Astoru :-)

    Zvu tě na blog :-)
    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ke gelovým linkám jsem se zatím nepropracovala. Používám tekuté nebo v tužce a taky je ráda nahrazuju tmavým očním stínem. Nápad s CT je dobrý, ale s mým aktuálním balením to nepůjde, protože pomalu ale jistě vysychá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Toho vysychání je fakt škoda. Já jsem vyhazovala půlku, a to jsem se s nimi líčila prakticky denně. :(

      Vymazat
  3. Klobouk dolů, asi bych linku takto nenamalovala. Nepoužívám žádné linky, protože to neumím a netroufám si na to. :-)
    giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechno, stejně tak i linky, jsou o cviku ;)

      Vymazat
  4. Už jsem párkrát přemýšlela, jestli by černé CT šly použít na linky, zejména když byly v akci -40 % (resp. věděla jsem, že šly, ale jestli udělají stejnou službu, jako moje barevné na očích) :D Jenže se pořád nemůžu rozhodnout mezi CT, Maybelline a L'Oreal linkama, takže pořád nemám nic. Asi si koupím to, co bude nejdřív ve slevě :D

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  5. mám jedny gélové linky, ale už som ich strašne dlho nepoužila :D
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám doma gelové linky od Loreálu a katastrofa děs běs.... sice se hezky nanáší, ale v koutku oka se mi rozmazávají....a pak jsem si koupila minulý týden gelové linky od Rimmelu v odstínu Emerald a ty jsou sice tužší a nanáší se hůř, ale zato drží jako přibité , plánuji koupi Uma gelových linek a Dermacolích, nemáš zkušenost s výdrží?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel nemám. Já používala Catrice gelové linky, které byly moje vůbec první a oblíbila jsem si je tak, že jsem neměla potřebu zkoušet jiné a spotřebovala jsem několik balení. Nicméně se u nás přestaly prodávat. Od Dermacolu mám zkušenost pouze s linkami ve fixu (ta zebrovaná řada), které mě ale nenadchly, rozmazávaly se. :)

      Vymazat
  7. Já je jako linku teda zatím nezkoušela, musím to napravit :)

    GIVEAWAY + Make-up speciál 2.část

    OdpovědětVymazat
  8. Taky už jsem zkoušela, protože jinak upřímně řečeno nevím co s nimi. Koupila jsem si sadu černých Color Tattoo a řasenky a samotné použít jako stíny nejdou, to mi vznikne na oku jen rozmazaný monokl, jako černá báze si je taky nedovedu představit takže jediné co jsem s nimi vymyslela byly linky ale přijde mi že maličko opádávají tak nevím jestli už jsou nějak sušší než by měli být ale já z nich nadšená nejsem. Linky se s nimi s tímto zkoseným štětečkem kreslí úplně sami, jen se mi jakoby trochu drolí.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za všechny Vaše komentáře :)