úterý 12. května 2015

Nekosmetický wishlist

Po jakých očních stínech či dalších kosmetických vychytávkách toužím můžete vidět na mém stálém wishlistu tady. Ale jako každá jiná, i já toužím i po jiných věcech než je kosmetika. Boty, kabelky... však to taky znáte :) A co že aktuálně akutně potřebuji?


Tělové lodičky. Jedny doma sice už mám, ale jsou lakované a já bych chtěla ještě jedny, matné. Na vyšším podpatku, nejlépe do (decentní) špičky, pohodlné a evidentně budu mít smůlu tak jako loni. :D 

Hnědé balerínky. Stejně tak, jak mám ráda podpatky, mám ráda i baleríny a ve sbírce mi chybí jedny hnědé, které by odstínem ladily k mé Neverfullce. Opět jsem asi moc náročná a žádné vyhovující ne a ne najít.

Hnědý top bez ramínek. Další z mých nedostižných cílů. Topy bez ramínek mám moc ráda a ráda je nosím pod sako. Ovšem sehnat pořádný top, který by byl delší než třiceticentimetrové pravítko, uf, nadlidský úkol.

Crossbody kabelka v neutrální barvě. Mými vytouženými crossbody kabelkami jsou Eva clutch od LV a taky crossobody Selma od Michaela Korse. Joo ale schopnosti pořídit mi všechno, co bych chtěla, to moje peněženka neumí, a tak si brousím zuby na Elegu. uvidíme. Crossbody kabelek mám víc, ale potřebuji jednu barevně univerzální a se zlatým kováním.

Kamínkové náušnice. Přesně tyto! Nějaké tipy na kamenný obchod?

Mikina na zip. Pro chladnější grilovací večery. Měla by být na zip a pokud bude s kapucí, zlobit se nebudu. :)


Ano, není to náhoda, jak je zjevné - mám ráda přírodní barvy. A zlato :D A po čem toužíte vy? :)
__________________________________________________________________________________________________________________
Follow me: | Bloglovin' ♥| Instagram |


7 komentářů:

  1. moc se mi líbí lodičky a kabelka. :)

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ty lodičky jsou boží :-)

    Zvu tě na Giveaway.
    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Ta mikina je krasna, take podobnou shanim, ale zadna se mi nelibi. :-) a ta kabelka.. proste luxusni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, pěkné mikiny jakoby neexistovaly :)

      Vymazat
  4. Krásné věcičky :)
    PS: U mě na blogu probíhá GIVEAWAY!:) Budu ráda, když se zapojíš!:)
    www.lovies47.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Můžu se zeptat, jak jsi udělal ten obrázek? Jako že do jednoho dám více různých?

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za všechny Vaše komentáře :)