pátek 8. května 2015

Paletka očních stínů The Nudes Maybelline

Paletka The Nudes od značky Maybelline byla velmi očekávanou novinkou a tak, jak se rychle rozkřiklo, že už je v prodeji, tak rychle se i vyprodala - alespoň co jsem vypozorovala v brněnských drogeriích. Totiž - na první osahání mě moc nepřesvědčila. Líbilo se mi, že převažovaly studené tóny stínů, ale zároveň mě nenadchla jejich pigmentace a celkově mi odstíny nepřišly jako nějaké unikáty, bez kterých bych se neobešla. Nicméně i přes to mi pořád ležela v hlavě, až jsem se stejně rozhodla pořídit si ji (zdravím sympatizující maniaky!). A musím říct, že ve skutečnosti zase tak úplně tragická není...


Paletka obsahuje 12 neutrálních odstínů naskládaných v lesklé, černé, poměrně vyvedeném obalu, který je na dvanácti stínovou paletu poměrně skladný. Trošku hůře se otevírá, protože zaklapnutí opravdu drží. Součástí je oboustranný pěnový aplikátor a jak bývá zvykem, není k použití a můžete jej rovnou vyhodit.



V paletě je 6 matných a 6 lesklých barev. Jejich pigmentace je odstín od odstínu odlišná. Klasicky spíše pokulhávají světlejší matné odstíny a celkově je levá polovina paletky kvalitativně horší než ta pravá. Škoda je, že stíny nejsou pojmenované, mnohem lépe se potom v jejich popisu orientuje.



↓ Swatche stínů nanesených pouze v jedné vrstvě:


↓ Swatche stínů nanesených ve dvou vrstvách:


Odstín č. 1
První stín v paletce je lesklý, světlý a tělovo-zlatý odstín, ač na fotce vypadá spíše jako slonovinový až bílý. Obsahuje drobné třpytky. Jedná se o jeden z nejhůře pigmentovaných odstínů v paletě. Vhodný bude k použití spíše lokálně, např. pod obočí, jinak v něm využití nevidím. ♥♥♥♥♥

Odstín č. 2
Matný stín ve světlém našedlém studeném tónu má velmi špatnou pigmentaci a použitelný bude maximálně k rozblendění stínů v ohybu oka. Obsahuje droboulinké téměř nepatrné třpytky. ♥♥

Odstín č. 3
Matný mandlový stín uzavírá trojici nejhorších odstínů a dále už to bude jenom lepší. Tento stín je taktéž špatně pigmentovaný a je použitelný k rozblendění stínů do ztracena, a to pouze pro takový lepší pocit. Asi nastejno by vyšlo, pokud byste použily čistý štětec. ♥

Odstín č. 7
Tento odstín je, řekla bych, takovým kompromisem mezi matem a perletí a mezi studeným a teplým tónem. Je to doopravdy neutrál, je světlý a s pigmentací je na tom o poznání lépe než jeho předchozí tři kolegové. Využití najde, ale stále to není to pravé ořechové. ♥♥♥

Odstín č. 8
Matný hnědý stín je středně tmavý, spíše se studeným podtónem a na to, že jde o matný odstín, je vcelku dobře pigmentovaný a je to konečně barva, která jde pořádně vidět. ♥♥♥

Odstín č. 9
Tento světlý lesklý stín má zlatou barvu, a to takovou decentní, připomíná mi až rozjasňovač. Podle mě bude skvělý na rozjasnění oka u opálené pokožky. Pigmentace je fajn. ♥♥♥


A dostáváme se k tomu lepšímu, co paletka nabízí...

↓ Swatche stínů nanesených v jedné vrstvě:


↓ Swatche stínů nanesených ve dvou vrstvách:


Odstín č. 4
Přesně takto si představuji kvalitní a dobré oční stíny. Kdyby byly všechny stíny v paletce takové, máme tady best-seller. Tento odstín je jako jeden z mála s teplým podtónem. Je to krásná bronzová barva s úžasnou pigmentací a máslovitou konzistencí. Tleskám. ♥♥♥♥♥

Odstín č. 5
Tato barva je prakticky totožná s odstínem č. 2, pouze neobsahuje vůbec žádné třpytky a je možná trošku více do šeda. Špatná pigmentace. ♥♥

Odstín č. 6
Matný odstín v tmavě šedé barvě je jeden z matných barev, které jsou použitelné, mají schopnou pigmentaci a nebudou v paletce ležet jen tak ladem. Ovšem i tady je dost co zlepšovat. ♥♥♥♥

Odstín č. 10
Desátý středně hnědý odstín je jeden ze dvou nejlépe vyvedených stínů z této paletky. Vlastnostmi je podobný bronzovému odstínu č. 4 (ač čtyřka je ještě o chlup lepší) s tím rozdílem, že se jedná spíše o studenější barvu. ♥♥♥♥♥

Odstín č. 11
Pigmentace tohoto světlého bílo-stříbřitého odstínu je překvapením. Nerozumím tomu, proč alespoň v této kvalitě není i zbytek světlých barev. ♥♥♥

Odstín č. 12
Černá barva bývá většinou oříškem a většinou se tvářící černá je ve skutečnosti šedá. Jedná se o šestý a poslední matný stín a za černou dávám paletce plus, protože černá opravdu je (ač znám lepší černé stíny). ♥♥♥♥


Zvláště špatně pigmentované stíny práší, ale to například u matných odstínů není ničím neobvyklým. Výdrž stínů je celkově průměrná, z čehož některé odstíny nelze hodnotit, neb na očích nejsou prostě vidět (viz odstín 3). Vyniká pouze odstín 4 a 10. Ovšem co nezmůžou samy stíny, tam pomůže kvalitní báze. Co vidím jako problém (a co je problémem asi všech levných paletek) je fakt, že na očích vypadají určité odstíny hodně podobně, ne-li stejně.

Obecně paletka rozhodně není žádnou peckou a takové Make-up Revolution paletky (vezmeme-li v potaz drogerii a stejnou cenovou kategorii) jsou o dost lepší. Pokud bych měla tedy doporučit, kupte si spíše něco jiného, ale pokud vám tato Maybelline nedá i tak spát jako mně, zase taková katastrofa to není a nalíčit se s ní určitě dá. 




Paletku seženete v DM drogeriích za cenu 279,- Kč. V aktuální slevové knížce je na ni však kupónek s 25% slevou a pokud k nákupu přidáte i 10% slevový kupón, vyjde vás na krásných 188,- Kč.


Jak se vám paleta líbí? Uvažujete nad její koupí nebo vás nechává chladnou?
__________________________________________________________________________________________________________________
Follow me: | Bloglovin' ♥| Instagram |


19 komentářů:

  1. Chystala jsem se na koupi MRL v Rossmanu, ale čekala jsem na recenze téhle paletky ať vím co je lepší, no a řekla bych , že si přeci jen zajedu do toho Rossmanu. Tato paletka asi tragická neni, nicméně mě tolik nezaujala . Díky za recenzi a ušetřený penízky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, MRL má opravdu mnohem lepší paletky. Řekla bych, že tahle je lehce podobná Iconic 2 - ta je taky více do studených tónů, jen nemá tolik matných barev. Ale mám ji taky doma a jsem spokojená ;)

      Vymazat
  2. Paletka vypadá hezky, ale na první vyzkoušení v drogérii mě extra nezaujala. Barevně je sice hezky poskládaná, ale podobných a kvalitnějších odstínů mám doma dost, takže jsem jen ráda, že paletku mít nemusím :D

    Radu - Jarní Rita Ora Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky ne! :D a věř, že mám doma prakticky jen neutrální hnědé stíny, takže tahle v mé sbírce v ničem nevyniká.. ale prostě jsem ji MUSELA zkusit xD

      Vymazat
  3. Už jsem se na ni dívala,ale když jsem se odhodlala ji koupit, tak byla vyprodaná a do Brna se dostanu až v pondělí tak uvidíme jestli se k ni dostanu :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/vybarvi-se-do-zelena.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, kde v Brně přesně budeš, ale kdyby náhodou, tak můžu doporučit na nákup DMko v OC Campus (tam měli všeho nového plno, co jinde bylo vybrakované) :)

      Vymazat
  4. Je sice pěkná, ale mě nijak zvášť nezaujala. Mám doma podobnou od Miss sporty a s tou jsem moc spokojená. :)
    in another galaxy

    OdpovědětVymazat
  5. Paletká vypadá hezky, ale na první pohled mě v drogerce zaujala paletka od Essence Cinderella. Plus mám ještě spadeno na paletku od MUR. :-)
    giveaway

    OdpovědětVymazat
  6. Mám přepaletkováno :D:D Ale na dorgerku slunšné :))

    LENNY MALI .com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem paletkám poslední dobou nějak propadla, takže možná i to je důvod, proč jsem si koupila i tuhle :D

      Vymazat
  7. Kdyz jsem ji videla poprve, tak se mi moc libila ale teda kdyz tak vidim tu pigmentaci, tak bych si ji neporidila. Ta cena mi prijde celkem vysoka na tu kvalitu, takze mi prijde lepsi investovat do MUR nebo Sleek :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Mám ji doma ale ještě jsem ji nezkoušela....musím otestovat :). Každopádně do drogerkové kosmetiky je to super produkt ;).
    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To určitě, něco takového v sortimentu chybělo :)

      Vymazat
  9. "Ty naše" drogerkové značky mě nijak netankují - udělali by líp, kdyby do drogerií přidali paletky z britské drogerky - Sleek nebo Revolution:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Revolution tady už jsou :) sice dost omezeně, ale jistý pokrok je :D

      Vymazat
  10. Hrozně se mi líbí výběr odstínů, ale pigmentace občas fakt kulhá

    OdpovědětVymazat
  11. Už jsem na ni taky koukala a docela bych ji chtěla zkusit, protože doma zatím nemám žádnou větší paletku a dražší stíny si zatím dovolit nemůžu. I když jsem taky přemýšlela nad paletkou od Revolution, když už je v drogérkách.

    OdpovědětVymazat
  12. Skvělá recenze... díky za ni, pomohla mi se rozhodnout, že ne. Jde mi hlavně o světlé stíny a ideálně v matu. Takže díky za ušetřené penízky :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za všechny Vaše komentáře :)