pátek 15. května 2015

Pro co se vyplatí do drogérie

Dnešním článkem je takové malé shrnutí pár kousků dekorativní kosmetiky z drogerie, které mám zrovna doma, pro které se ráda vracím a které můžu vřele doporučit. Některé jste na blogu už viděly, ale není od věci mít všechno na jedné hromádce. :) V záloze mám ještě další produkty, které mám ale momentálně vypotřebované, nicméně až je do své kosmetické sbírky opět naskladním, nevylučuji pokračování tohoto článku.


Tužky na oči Scandaleyes od Rimmel

Tyto tužky jsou tím nejlepším, na co jsem v drogerii narazila. Prodávají se v několika barvách, výborně drží, jsou za fajn cenu a jednou jsem u nich už psala zde.



Oční stíny Velvet matt od Catrice

Recenze na tyto výborné matné stíny tu nebyla nedávno a své místo v tomto článku si rozhodně zaslouží. Bohužel, chtěla jsem si pořídit další odstín, ale zjistila jsem, že stíny prošly inovací. Dříve byly slisované do takového vypouklého tvaru, nyní jsou zcela ploché. Jsou taky méně jemné. Za mě rozhodně inovace k horšímu (ale to je u kosmetiky prostě klasika, která mě neskutečně vytáčí!).



Make-up Imperial od Dermacol

Imperial je jeden z make-upů, které mám doma stále, stále se k němu vracím a když nevím, co bych na sebe plácla, když mám zrovna období, kdy mi nějak nic najednou nesedí, sadám právě po tomto make-upu. Obstojně kryje a vypadá přirozeně. Doporučila bych ho na všechny typy pleti kromě vyloženě mastné, na té by asi moc dlouho nevydržel. Mám ho ve dvou odstínech, bývá často v akci za pouhých 99,- Kč.



Make-up 24h control od Dermacol

Detmacol make-upy umí a tohle je můj druhý oblíbenec od této značky. Dobře kryje a dobře drží. Řekla bych, že je vhodný i pro mastnější pleť. Podle mých zkušeností je to jeden z nejlepších make-upů z drogerie vůbec.



Rozjasňující korektor Lumi magique od L'Oréal

Tento korektor je nejvhodnější do očního okolí, ale já sama jej používám třeba i na hranu nosu. Podobných věcí v drogerii moc nenajdete... vlastně.. je ještě něco podobného? Mám ho už podruhé a koupím si ho zas. Psala jsem o něm zde.



Oční stíny Color tattoo od Maybelline

Existuje ještě někdo, kdo by alespoň jedny ve své sbírce neměl? Je škoda, že moc odstínů v našich končinách není, ale vybrat se dá. Gelové stíny vynikají svou skvělou výdrží a hravě nahradí bázi pod oční stíny. Černou barvu používám i jako oční linky.



Pudr Smooth skin od NYC

I tento pudr patří mezi provařené a obecně oblíbené kousky. A opravdu je výborný, mám ho už poněkolikáté. Na pleti vypadá přirozeně, vlastně při správném nanesení nejde ani vidět. Pěkně zmatní, ač existují lépe matující pudry. Nicméně do kabelky je to můj největší oblíbenec. Nově je v prodeji i jeho obměna, BB pudr. Chystám se ho vyzkoušet, protože mě zajímá, v čem bude jiný, lepší.



Oční stíny v tužce 24h perfect stay eyeshadow liner od Astor

Tyto stíny v tužce mám v matném starorůžovém odstínu a dle mého názoru je to jedna z pecek v drogerii vůbec. Podobných fajn výrobků v takových super barvách je prostě málo. Tužky dobře drží, jsou i dobrým podkladem pod oční stíny (i když třeba NYX jumbo nebo Sephora jumbo mi přijdou lepší), já tuhle tužku používám primárně místo rtěnky :D No co, takovouhle barvu, navíc matnou, aby člověk pohledal. A nevysušuje!



Make-up Perfect stay od Astor

Ačkoliv mi tento make-up na můj typ úplně stoprocentně nesedí, musím ho pochválit. Dobře kryje, dobře se s ním pracuje, pěkně vypadá, neoxiduje, na pleti vydrží. Zkrátka ideálka, až na to, že na mé mastnější pleti se začně lesknout dříve než bych uvítala. Nicméně i přes to se nosit dá a člověk po něm nevypadá jako pánvička od oleje. Ale vřele je doporučuji hlavně normální a suché pleti.



A jaké jsou vaše stálice/oblíbenci z drogerie, ke kterým se rádi vracíte?

__________________________________________________________________________________________________________________
Follow me: | Bloglovin' ♥| Instagram |


10 komentářů:

  1. Pro mě jsou jednoznačně stálice makeup Rimmel Match perfection, korektor Astor perfect stay, pudr Dermacol, ten krajkový, i když až ho dopotřebuji tak chci zkusit ten od NYC.

    OdpovědětVymazat
  2. Scandaleyes, stíny v tužce Astor a Color tattoo jsou i moje stálice. Dále mám z drogérky moc ráda makeupy a rtěnky Rimmel. Korektor pod oči je super i od Max Factor. Nedávno jsem si ale všimla, že Astor má nový korektor, tak ho chci vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
  3. Pro mě Rimmel a jejich makeupy :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/gelove-linky-od-astoru.html

    OdpovědětVymazat
  4. Dlho som používala púder Stay Matte od Rimmelu, no prednedávnom som si kúpila tento od NYC a som spokojná, možno aj viac ako s Rimmelom :)
    ChristyShades

    OdpovědětVymazat
  5. Dermacol 24 h je asi super, vzhledem k tomu, že mamka nedávno vyhazovala čtyři prázdný flakonky... :D Color tattoo je taková klasika už :)) A co se týče NYC pudru, ten mě dost zaujal, na ten mrknu :)

    Já nedám dopustit na Essence quattro paletky a docela mi vyhovuje i Stay Matte make-up :)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  6. Souhlasím s pudrem od NYC, ten kupuji opakovaně. Color Tattoo jsou taky bezkonkurenční a nedám na ně dopustit. Každopádně jsi mě nalákala na oční stíny v tužce od Astoru a na ten rozjasňující korektor Lumi Magique od L´oréal :)

    Zaměřeno na: ASTOR + Giveaway

    OdpovědětVymazat
  7. Určitě souhlasím s pudrem od NYC. Je vážně super. A Color Tattoo je taková klasika.

    OdpovědětVymazat
  8. Další chvála na Imperial :D já si ho snad budu fakt muset koupit :) jiank s většinou produktu souhlasím :)

    OdpovědětVymazat
  9. púder od nyc a očné tiene,ach moje srdcovky! ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Make-up Cover od Dermacolu je najlepší, aký som doposiaľ vyskúšala. Neoxiduje na pleti, pekne kryje a sedí aj mojej mastnej pleti, Imperial som skúšala tiež, výdrž bola super, ale mala som z neho akné. Tiene Color TAtoo sú naozaj úžasné, používam ich hlavne ako podkladové tiene, samotné sa mi veľmi nepáčia.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za všechny Vaše komentáře :)