středa 6. května 2015

Proč v Česku nejsou k dostání limitované edice značky Catrice/Essence?

Tuhle otázku jsem si pokládala poslední skoro dva měsíce. Pokud čtete můj blog pozorně, určitě jste zaregistrovaly moje stížnosti na prázdné vyprodané stojany značky Catrice a s možná jedním posledním lakem na nehty ze zimní kolekce Viennart. Ty téměř dva měsíce poctivě chodím do Rossmanna a doufám, že konečně objevím něco nového. Neváhám jet ani přes celé město do jiné pobočky, abych se přesvědčila, že to není problémem jen jedné konkrétní prodejny. Není. Vybrakovaná Viennart okupuje všechny drogerie, což se dozvídám díky vašim reakcím i od vás. Ptala jsem se dokonce na tenhle problém i přímo v Rossmannu, ale paní prodavačky mi sdělily, že netuší, kdy a která kolekce má vůbec přijít. A divily se, jaký mám přehled. No aby ne, když se na to klepu už kdo ví jak dlouho!


Nicméně rozhodla jsem se vzít spravedlnost do svých rukou :D a zjišťovat další informace, a tak jsem kontaktovala nejdříve Rossmann. Netřeba dalšího komentáře, počtěte si samy:


Přišla mi následující odpověď:



Odpověď se mi moc nezdála, protože je-li naskladnění nových kolekcí závislé na odprodanosti, měl by se sortiment dávno obměnit, že. Kontaktovala jsem tedy přímo Catrice s tím stejným dotazem. odpověď byla následující:


Zvláštní, že? Rossmann tvrdí, že dodání je čistě v rukou distributora, Catrice říká, že pouze Rossmann je kompetentní k tomu, aby rozhodl, kdy a jaká limitka bude k dostání. Já se ovšem nevzdávám a chci rozřešení! :D Kontaktovala jsem tedy opět Rossmann:


Odpověď je následující (konečně první zmínka o tom, že věci nejsou tak, jak byly původně podávány):


Paní Řádová se opakuje. Já přeci vím, že vystavení nových řad se řídí odprodeji, ale jasně jsem přece psala, že odprodáno je již x měsíců zpět. Nedalo mi to znovu nereagovat (normálně prudič nejsem, ale chci to zkrátka vědět):


Na tento e-mail už se mi odpovědi nedostalo a "nová" limitka Essence, která byla zmíněna v prvním odpovědním mailu, se na prodejnu opravdu dostala, nicméně to je edice I ♥ nude, která už byla dávno v téže prodejně mezi stálým sortimentem. Mimochodem rozhodla jsem se kontaktovat i Essence:


Odpověď:



Jaká je tedy odpověď na otázku Proč v Česku nejsou k dostání  limitované edice značky Catrice nebo Essence? Jednoduché - prostě na to v Rossmannovi dlabou, jiné vysvětlení nemám. Přitom právě tyhle limitky jsou tolik žádané a očekávané. Logiku v tom ani nehledám... Co si o tom myslíte vy?

__________________________________________________________________________________________________________________
Follow me: | Bloglovin' ♥| Instagram |


12 komentářů:

  1. No jo, evidentně nemají z limitek takové zisky, aby tomu vůbec věnovaly nějakou pozornost... Kdyby byl klasický eshop s prodejem těchto limitek...aktuálně aktuálních... tak by měl člověk hned o starost míň. Taky se mi kolikrát stalo, že jsem vyhlížela některou z limitek a ona nikde... a pak třeba na některých prodejnách v republice byla a do našeho města (do Zlína) se ještě pořád nedostala... no a člověk vážně nemá tolik času, aby to tam denně jezdil kontrolovat :/

    Giveaway + Make-up speciál 2.část

    OdpovědětVymazat
  2. Taky bych byla pro Eshop kosmetiky Catrice a Essence :-)

    Zvu tě na blog :)
    http://wormake.blogspot.cz/2015/03/pekny-patecni-vecer-venku-se-stmiva-je.html

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem ráda, že sis s tím dala práci. Přijde mi to ale jako boj s větrnými mlýny (nebo s českou poštou grrr...). Bohužel je u nás pořád vidět, jak málo si firmy zákazníka váží a jak málo pochopily, že v kapitalismu se mají snažit vydělávat tím, že budou dodávat to, co si zákazník přeje.

    OdpovědětVymazat
  4. ty jo, to je vyřizování... také se koukám po limitkách, že jsou věčně pryč, nebo později atd...

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Já tedy koukám s otevřenou pusou, jsem z Prahy a s tímhle rozhodně nemáme problém. Tak snad se to u vás zlepší :(

    OdpovědětVymazat
  6. To je síla! Obdivuji tě, že jsi nelenila a poslala email na Catrice a Essence. Ta pani z tebe musela být hotová :D
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
  7. To je fajn, že se aspoň někdo ozve. Většina to jen přehlídne. :-)
    giveaway

    OdpovědětVymazat
  8. Je fajn, že sis s tím dala takovou práci. Jen je škoda, že se situace stejně nezmění. :-/ Je vážně škoda, že na ty limitky tak kašlou, i když jsou žádané...

    OdpovědětVymazat
  9. Wow, obdivuju Tvoje úsilí :). Svalování viny na distributora... to je teda úroveň :/. Kdo ví, jak to všechno doopravdy je, nicméně tratit na tom musí Rossmann i Catrice/Essence, nebo ne? Podle mě by se to určitě prodalo.

    OdpovědětVymazat
  10. Joo holky, jeden dva maily určitě nic nezmění, každopádně mě zajímalo, co se děje. I když by z limitek neměli bůh ví jaké tržby, určitě by se prodaly, vždyť na ně všichni netrpělivě čekáme a slintáme :D takže plus pro všechny strany. A jak vidíte, ani jsem nedostala na poslední mail (Rossmann) odpověď, to mluví za vše :)

    OdpovědětVymazat
  11. V tomto směru mám raději britskou drogerku, která si zařídila eshop pro Českou Republiku a prodává přes něj skutečně celý sortiment ve stejné době, jako jinde ve světě. Našim obchodníkům je to putna, třeba drogerkové Rimmely a Maybelline dodávají sortiment osekaný na 1/4 veškerého zboží a odstínů a "novinky" jsou ve skutečnosti produkty dva, tři roky staré. Ať žije internet:-):-)

    OdpovědětVymazat
  12. S kozmetickou ponukou je to bieda, plne s tebou súhlasím. Môžeš si však gratulovať, že žiješ aspoň v Česku, my tu na Slovensku nemáme ani len Rossman či Sephoru a kopec vecí, ktoré som v Česku našla. Je to tu strašná bieda.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za všechny Vaše komentáře :)