sobota 9. května 2015

Suchý šampon Schauma Cotton fresh

Suchý šampon je skvělým pomocníkem ve chvílích, kdy člověk nemá moc času. Sice není plnohodnotnou náhradou klasického šamponu a mokrého mytí vlasů, neb suchým šamponem vlasy nemyjeme, ale dokáže fakt, že vlasy nejsou právě ve stoprocentní kondici, zdatně zamaskovat. Ovšem není suchý šampon jako suchý šampon. Já mám pro vás článek o suchém šamponu Cotton fresh od značky Schauma.


Obecně můžeme tento typ přípravku rozdělit do dvou provedení - balení, jehož prostřednictvím na vlasy prášek (šampon) sypeme a nebo balení v podobě spreje. Sprej je jednoznačně mnohem praktičtější varianta a na vlasy se snadněji a pohodlněji aplikuje.


Suchých šamponů ve spreji není na trhu zase tak velké množství, každá značka jej ve svém sortimentu nenabízí. Cotton fresh od Schaumy je součástí stejnojmenné řady a já mám jeho již asi šesté balení. A co je na něm tedy tak dobrého?

Za prvé je použitelný i na tmavé vlasy a nezanechává na nich bílý povlak. Tedy většinou, občas se bohužel nějakým způsobem zadaří, ale i tak to není nic hrozného a dá se z vlasů velmi lehce "vytřepat". Za druhé po jeho použití jsou vlasy jako čerstvě umyté, perfektně odmašťuje. Za třetí, a to je podle mého názoru jeho největší plus, nezmatní vlasy jako jiné suché šampony a vlasy si zachovávají i po použití svůj lesk. Za čtvrté dopomůže vlasům k většímu objemu, vlasy nejsou zplihlé. A bonusem na závěr je jemná, svěží vůně.


Pokud bych měla mluvit o mínusech, z hlediska jeho vlastností a účinků žádné neshledávám. Jediná škoda je, že v balení je produktu poměrně dost málo (obal hlásí 150 ml) a pokud si chcete vyšamponovat celou hlavu, ne jen třeba samotnou ofinu, vystačí tak na 5 použití. Což je podle mě hodně málo. Nicméně i tak je tento výrobek mou stálicí a kupuji si ho pořád dokola.


Šampon seženete v každé drogerii či supermarketu a jeho obvyklá cena je 99,- Kč, dá se ovšem často (např. v Tescu) sehnat ve slevě.

A co vy? Používáte suché šampony?
__________________________________________________________________________________________________________________
Follow me: | Bloglovin' ♥| Instagram |


14 komentářů:

  1. 150 ml na pět použití? :D Já mám suchý šampon o stejném objemu už asi rok a pořád se ho snažím spotřebovat (a podotýkám, že používám na celou hlavu, ne jen na ofinu) a minimálně pětkrát jsem ho použila určitě... :D Jak to děláš??

    Jinak já si brousím drápky na sucháč od Batiste, ale ani tenhle nevypadá špatně :)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vážně! Dobře, možná 6 použití :D asi záleží i na dávkování.. nemáš náhodou právě to balení bez spreje? To mi taky vydrželo věčnost :)

      Vymazat
    2. Nene, sprej :) Jen není od Schaumy :) Mě už to i štve, ráda věci střídám a zkouším nové... :)

      Vymazat
  2. Toto je môj obľúbený suchý šampón, skúšala som už aj iné, ale vždy sa napokon vrátim k Schaume. Má peknú vôňu, skvelý účinok a naozaj - až na prípady, kedy ho nešikovne pretrepem - vlasy nefarbí. A tiež som o ňom písala na blogu:) **DAY by DAY**

    OdpovědětVymazat
  3. Batiste je moc dobrý :) doporučuji vyzkoušet 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už kolikrát jsem ho chtěla koupit, ale říkala jsem si proč vlastně, když jsem 100% spokojená se Schaumou :)

      Vymazat
  4. Nemám ráda takové šampony. Většinou mám zkušenost, že pomůže, ale vydrží jen chvilku a potom mám vlasy snad ještě škaredší. :-)
    giveaway

    OdpovědětVymazat
  5. U me je suchy sampon nezbytnosti, jelikoz mam mastnejsi vlasy uz druhy den od umyti a myji si je az vecer, myt si je kazdy den se mi vazne nechce :-D Na tento jsem v drogerii koukala, ale nakonec jsem si vzala suchy sampon Timotei a jsem s nim moc spokojena. Pouzivam ho tedy na celou hlavu u korinku a dokonce ho zacal pouzivat i muj pritel kdyz zjistil na co to je a mam ho uz dost dlouho, kdyby mi dosel po peti pouziti, tak by me to celkem stvalo si kupovat kazdou chvili novy :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Timotei? Toho jsem si nikdy nevšimla, mrknu po něm :)

      Vymazat
  6. Suché šampóny skoro nepoužívám, měla jsem od Lybaru a byl skvělý, ale tenhle mě teda vůbec nezaujal.. :(

    Zvu tě na blog.. :-)
    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/maminko-ja-se-vcelicek-nebojim.html

    OdpovědětVymazat
  7. já ještě nikdy žádný suchý šampon nepoužila.. vždy si radši tu hlavu umyji :)
    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY, tak budu ráda, když se zapojíš:)
    www.lovies47.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To asi (skoro) každý, ale holt někdy se vlasy umýt nestihnou :) já ho tedy nepoužívám většinou na celé vlasy, ale jen na ty okolo obličeje :)

      Vymazat
  8. Používám je minimálně, až když už je vážně nejhůř. Teď mám nový od Syossu, ale ještě jsem ho nezkoušela, tak uvidím časem :)

    Spotřebováno: Duben 2015 + GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za všechny Vaše komentáře :)