úterý 5. května 2015

TAG: Kolik toho na sebe napatlám?

Asi vcelku dost. :D V mém případě například neexistuje rozdíl mezi denním a večerním líčením. Líčím se pořád stejně intenzivně. Na večer nepoužívám extra tmavé oči ani třpytky apod., na den se naopak nevyžívám ani v lehkém jemném líčení. Razím takový zlatý střed, řekla bych.

V pečující kosmetice se to občas různí, neb nepoužívám každý den úplně to stejné. Ale ukáži vám dnes takový průměr produktů, které použiji za jeden den. Vynechávám samozřejmost jako je zubní pasta a vynechávám také mycí přípravky na vlasy, protože si nemyji vlasy každý den.


Ráno

► Pleťová kosmetika

Den začínám čištěním pleti a mycí gel na obličej je jedna z mých naprostých nezbytností. Po mycím gelu přichází na řadu oční krém a krém na pleť. Ten nesmí být příliš mastný, musí mi vyhovovat pod make-up. Občas ráno místo obvyklého krému zkouším nějaký vzoreček.


► Dekorativní kosmetika

Z dekorativní kosmetiky už nepočítám podstatně více kousků. Dá se říct, že si líčím obličej se vším všudy a líčení neumím (a ani nechci) flákat. Skoro nepoužívám bázi pod make-up, proto ji na fotce neuvidíte. Bází jsem vyzkoušela už několik (Dermacol, Sephora, Maybelline Baby skin, Rimmel Fix & Perfect a Stay matte, Benefit Porefessional) a přijde mi, že mi drží mak-up líp bez nich (jediná Porefessional a Fix & Perfect jsou u mě docela využitelné). Jako první tedy přichází na řadu make-up, který vylepším rozjasňujícím korektorem a celý obličej fixuji fixačním sprejem a transparentním pudrem (více o postupu zde). Na závěr použiji rozjasňovač.

Na obočí používám gelové linky (více zde) a hnědý gel. Nejvíce času mi zabere líčení očí, které líčím vždy alespoň třemi odstíny. Současným základem a zároveň bází pro oční make-up jsou pro mě oční stíny Color tattoo od Maybelline v odstínu 35 On and on bronze. Následně vykresluji ohyb oka matným stínem Essence v řady I ♥ nude v odstínu 05 My favourite tauping. Tenhle stín používám i ke konturování obličeje. Jedná se o studený lehce našedlý odstín, který bude slušet studeným typům. Takhle polo-nalíčené oči doladím dalšími stíny (občas použiji i 3 paletky a z každé z nich pouze jeden odstín, záleží, na co mám zrovna náladu) a nesmí chybět černá linka, kterou kreslím černým stínem z jedné z paletek, což mi ušetří jeden produkt v konečném výčtu. Na spodní víčko používám taktéž černou linku, nicméně tady už používám tužku. Oči zakončuji umělými řasami a řasenkou, kterou používám jen úplně obyčejnou a levnou, protože veškerou práci zastoupí nalepovací řasy. Rtům nevěnuji obecně velkou pozornost a vystačím si s nenápadnou nude rtěnkou nebo leskem.


► Ostatní

Jak jsem již psala v úvodu, do výčtu nezahrnuji mycí vlasové přípravky a zubní pastu. Bez čeho bych ovšem nepřežila je antiperspirant a lak na vlasy. Během dne použiji krém na ruce a balzám na rty. A samozřejmě nesmím zapomenout na parfém. :)



Večer

► Odličovací a pleťová kosmetika

Tím nejnutnějším v mém odličovacím rituálu je dvousložkový oční odličovač. Dále používám micelární vodu a stejně jako ráno, mycí gel na obličej, kterým čistím za pomocí obličejového kartáčku.

Na vyčištěnou pleť používám stejný oční krém jako ráno a dále pleťový krém. Nebo spíše dva krémy, jeden na moje poslední dobou nepochopitelně problematické čelo, druhý na zbytek obličeje.


► Tělová kosmetika

Mým nejoblíbenějším společníkem do sprchy je sprchový gel od Dove. Po sprše přichází na řadu antiperspirant a tělové mléko/krém. Těch mám doma nespočet, a tak je často obměňuji. V posteli před spaním mažu ruce vrstvou výživného krému na ruce.


A jaká je tedy moje denní bilance? Rovných 27 kousků za den. Co myslíte, je to moc nebo málo? Počítala jste některá z vás svoje denní skóre?

__________________________________________________________________________________________________________________
Follow me: | Bloglovin' ♥| Instagram |


19 komentářů:

  1. Jeste jsem kousky nepocitala. Ale hodlam udlat podobny clanek, takze se to brzy dozvim. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to docela zajímavý seskupit to na jednu hromadu a vůbec si vzpomenout, co vlastně všechno za den použiju :)

      Vymazat
  2. Keď sa to takto spočíta, zdá sa to dosť, ale keď si to tak zoberiem, som na tom asi podobne, to si človek ani neuvedomí, čo všetko za ten jeden deň potrebuje a "potrebuje":) Pekný článok:) **DAY by DAY**

    OdpovědětVymazat
  3. takhle když to spočítáš tak je to hodně, jinak používám téměř to samé,jen přidám tvářenku a ne každý den stínuji oči jsou dny kdy si dám jen neutrální stín, navíc používám ještě bázi pod makeup a pod oční stíny , a rtěnku nebo lesk, podle nálady a podle času.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvářenku používám občas, proto jsem ji nezahrnovala. Ono někdy je to ještě o kousek rozsáhlejší, záleží, jak se zrovna maluju (někdy třeba míchám i 2 make-upy dohromady apod.), tohle je takový průměr :)

      Vymazat
  4. Pěkný článek. S číslem jsem na tom podobně, mám míň jenom přípravků na líčení očí, které často řeším jen řasenkou. Zajímalo by mně, jestli někdo, kdo se líčí spotřebuje méně věcí. Podle mně ne :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Tak jde to ještě zredukovat třeba tak, že člověk vypustí mono stíny a použije jen paletku, to by bylo u mě hned -2 :D

      Vymazat
  5. Fuuu, to tě musí potěšit, když je takový ten měsíc, kdy dochází všechno naráz... :D Na umělé řasy každý den bych asi neměla nervy, obdivuju tě :)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Znám to :D ale kupodivu zase tak často se to nestává :) navíc něco kupuju do zásoby (sprcháče, tělová mléka, odličovače), takže ono se to tak nějak rozloží.. :)

      Vymazat
  6. Pěkný článek. :-) Já toho používám určitě méně, protože se tak moc nemaluji. :-)
    giveaway

    OdpovědětVymazat
  7. Ono se to nezdá, ale když se zamyslím nad tím, co používám denně já, tak je to taky neskutečná hromada :D

    Giveaway + Make-up speciál 2.část

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkný článek :) Já si myslím, že toho nepoužívám hodně, ale když bych to sečetla budu taky na pěkném čísle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Jojo a když člověk připočte ještě dny, kdy použije třeba laky na nehty, odlakovač, šampon, masku na obličej.. to je teprv číslo :)

      Vymazat
  9. Taky jsem jednou tenhle TAG dělala, už je to dávno, ale sama jsem se zarazila, kolik toho je ;).
    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  10. Bezva článek :-) člověk si ani neuvědomí co za ten celý den od rána na sebe ,, napatla,, :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Je to pomerne dosť vecí, ale keď si to zoberiem, tak asi aj ja toho používam decela dosť :) pekne nafotené :)

    theVandasdiary

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za všechny Vaše komentáře :)