úterý 19. května 2015

#Update 2.

Dnešním článkem je druhý díl rubriky Update. Musím říct, že tentokrát v několika případech náhrady spotřebovaných produktů ty staré mnohonásobně předčily. A jestli chcete vědět, které to byly, čtěte dál...


Čistič na obličej

Nivea čistící pěna je fajn. Obličej očistila, odlíčila, nevysušovala. Už jsem o ní psala dříve v samostatném článku. A taky rychle ubývala. Nebylo tedy vůbec žádným problémem ji spotřebovat. Nicméně znovu už si ji nekoupím, protože osobně čekám od přípravku na mokré čištění pleti trochu něco jiného. Před nedávnem jsem objevila značku Himalaya herbals a po vyzkoušení masky a krému jsem běžela i pro tuto pěnu. Po pár použitích můžu říct, že má svoje plusy, ale i mínusy a brzy se o ní dočtete více.



Pleťová maska

Jak už asi víte, pleťové masky, zvlášť ty čistící, to je moje. Z mé freemanovské sbírky jsem konečně dodělala kousek s minerály z Mrtvého moře. Ono vypotřebovat takhle velké balení totiž není žádná sranda. Obecně jsou masky této značky jedny z mých nejoblíbenějších a můžete si o nich přečíst zde, v maskovém speciálu. I zde zaplnila prázdné místo značka Himalaya. Před pár dny tu byl samostatný článek, kde jste si mohly o mých dojmech k masce přečíst. Čím déle ji používám, tím ji mám radši a mám do zásoby koupené další balení.


Pytlíčkové masky mám doma v zásobě prakticky pořád a ráda zkouším nové. O plátýnkových Missha maskách jste už četly. Mangovo-malinová čistící maska Montagne jeunesse byla fajn a ačkoliv nějaký ten efekt měla (hladká pleť, jemně stažené póry), nějak mě více nezaujala a znovu kupovat nebudu. Růžová malinová maska je z H&M a doma mám ještě další dva druhy. Na tyto masky jsou obecně dobré ohlasy, a tak jem je konečně musela vyzkoušet taky. Brzy bude recenze. Zatím prozradím, že za vyzkoušení alespoň některé z nich budou stát.



Maska na vlasy

Nepoužívám kondicionéry. Každé moje mytí vlasů zakončuji vlasovou maskou. Přijde mi, že kondicionér vlasům nic nedá. Nicméně je to můj subjektivní pocit. Jediný kondicionér, který jsem ochotná používat je tento od Bione, a to proto, že na vlasy skutečně působí a nevědět, že se jedná o kondicionér, klidně bych si myslela, že je jedná o masku. Mám ho moc ráda, ale nepoužívám ho stále, aby neztratil svoje skvělé účinky. Více se dočtete zde. Nástupcem v této kategorii je vanilková maska od Baley. Jedná se relativně o novinku a ze stejné řady používám i šampon. Balení už budu mít dodělané, a tak se můžete výhledově těšit na recenzi.



Odlakovač

Odlakovač je položka, u které nemám téměř žádné nároky. Zkrátka musí odlakovat. A nesmí stát majlant. Tečka. Spotřebovaný Lilien i nahrazený Essence mám už poněkolikáté a oba mám ráda. V odlakovačích vlastně rozdíly nevidím. Některé sice lépe voní, resp. méně smrdí, některé jsou dražší, jiné levnější, ale asi jsem nepotkala ještě vyloženě špatný odlakovač. 



Sprchový gel

Sprchových gelů mám spotřebu. Používám je i místo pěny na holení a preferuji krémové varianty. Nový jemně peelingový gel od Dove byl super. Doveovská klasika s nádhernou čistou, svěží vůní vylepšená o jemná peelingová zrníčka, které jsou tak malá, že dle mého názoru se vůbec o žádný peeling nejedná a není problémem gel používat každý den. Určitě si jej, až alespoň trochu zredukuji svoje zásoby, koupím znovu. Místečko na vaně po něm zaplnil opět Dove, tentokrát z řady Purely pampering, což jsou moje vůbec nejoblíbenější gely a kupuji je pořád a pořád dokola.


Máte s některým z výrobků zkušenosti? Dobré/špatné?
__________________________________________________________________________________________________________________
Follow me: | Bloglovin' ♥| Instagram |


16 komentářů:

  1. Mám ráda sprchové gely Dove :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/vybarvi-se-v-tyrkysu.html

    OdpovědětVymazat
  2. Závidím ti, žes nepotkala vyloženě špatný odlakovač, to já bych měla obrovský "disaster list" :D Strašně mě tenhle typ článků baví, ty šipečky mezi produkty jsou navíc strašně rozkošné :))

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ještě je tady možnost, že na odlakovače nejsem vůbec náročná :D pravda ale je, že nepoužívám třpytkové nebo pískové laky :)

      Vymazat
  3. Sprchové gely Dove jsou moc fajn, když je chytím v akci, tak vždy kupuji, hodně mi vyhovují, tento peelingový tedy ještě nemám, ale chystám se si ho pořídit:-)
    A jinak mám vanilkovou masku od Balei, koupila jsem si k ní i šampon a kondicionér, zatím jsem nezkoušela, ale voní mi moc hezky:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Sprchové gely od Dove pro mě byly klasickou v dětství. Ted mám ráda od Oriflame, Palmolive a Nivei.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Palmolive mám taky vždy v zásobě, jsou moje druhé nejoblíbenější :)

      Vymazat
  5. tu mango masku měla ségra a také s ní nebyla nějak extra spokojená :)

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkný článek :)

    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY!:)
    budu moc ráda, pokud se zapojíš :)
    http://www.lovies47.cz/2015/04/giveaway-03.html

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to já bych měla dost materiálu i na to, aby se mi o odlakovačích zdály noční můry:D

    OdpovědětVymazat
  8. Odlakovače mi taky vždy přišli stejné do doby, než jsem vyzkoušela odlakovač od Dermacolu. Ten mi teda přijde super a to jsem žádný zázrak ani nečekala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Já co si pamatuju, tak jsem na něj nedávno četla stížnost :)

      Vymazat
    2. Já jsem právě četla jen samou chválu, a tak jsem ho taky zkusila a je vážně super.

      Vymazat
  9. Ty brdo, zaujaly mě ty produkty na vlasy... opravdu v tom prvním je Keratin? ja hrozne chci vyzkoušet něco s keratinem,ale většina těch věcí je hrozně draha...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přiznám se, že složení nerozumím a poznám jen silikony. Ale zřejmě, i kdyby minimální množství, obsahuje :) koukni i na štítek Kallos - tam jsem psala ještě o jedné masce s keratinem, a ta je ještě levnější :)

      Vymazat
  10. já taky nedávno konečně vyzkoušela pleťovou masku od Misshy (citrónovou) a mám stejný názor jako ty, trochu fungovala, byla příjemná, ale žádný větší efekt neměla. možná příště vyzkouším jinou "příchuť", ale že by se z ní stala stálice v mém kosmetickém koutku, to ne...
    in another galaxy

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za všechny Vaše komentáře :)