čtvrtek 21. května 2015

Vyplň dotazník a získej odměnu

Prostřednictvím tohoto článku bych Vás chtěla požádat o vyplnění krátkého dotazníku, který se týká zdravé výživy ve spojitosti s internetovými e-shopy, Budu ráda, když se do průzkumu zapojíte. Moc mi tím pomůžete. :)

Osobně vyplňuji dotazníky ráda, ale věřím, že pro dost lidí se to otrava, a proto mám pro Vás malou motivaci: Jestliže dotazník vyplníte, dejte mi vědět v komentáři vč. Vašeho e-mailu a jména/přezdívky, pod kterou jste dotazník vyplnili (dotazník je anonymní, ale pro zájemce o soutěž je na jeho konci vyhrazená kolonka pro podpis) a až dotazování skončí (konec nemám pevně stanovený), někoho z Vás vyberu (možná Vás bude i víc) a za ochotu něčím odměním. :)

Dotazník najdete ZDE.

Všem zúčastněným děkuji!

__________________________________________________________________________________________________________________
Follow me: | Bloglovin' ♥| Instagram |


31 komentářů:

  1. Vyplněno... :) Jestli to není tajné - je to pro nějaký obchod/společnost, nebo pro tvoje osobní účely? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak doufám, že nám otevřeš obchod s levným bezlepkovým zbožím! :D Jinak mail je noireamy@gmail.com, do prvního komentu jsem ho nenapsala :D

      Vymazat
  2. Vyplnila jsem jako Adéél
    Adelkazamrzlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Vyplněno. :)
    Diary of a Girly Things
    diaryofagirlythings@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Vyplněno :)
    GFC: Marselina 1210
    M.arsy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Vyplněno jako ElleLion :)
    jimmyelle11@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Vyplňování dotazníků mi nevadí, tenhle byl navíc i o tématu, které mě zajímá. Vyplnila jsem pod jménem Petra Nováková.
    p.e.t@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. jméno: Julča
    juliekrocova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Vyplnovani dotazniku mam celkem rada :-) Vyplnovala jsem pod prezdivkou Whatever :-)
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. vyplneny dotaznik Aelin
    monikabullova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. vyplněno jako Kate p.
    somethingbykate@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Vyplněno :)
    Jijinka

    jirina.h1997@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Mě teda dotazníky moc baví. Vyplněno jako bety.
    betykrejcikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Vyplněno, ráda pomohu, k čemu to je?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Je to čistě můj osobní průzkum, jen pro vlastní účely :)

      Vymazat
  15. Vyplněno:)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Dotazník vyplněn jako terrybeautybook,ráda jsem pomohla, terezkaaa.h@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. vyplnila jsem jako Wikira
    wikirakrasna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Dotazník jsem vyplnila pod jménem Easy on the Eye.
    kontakt: Easy on the Eye

    OdpovědětVymazat
  19. Vyplněno pod přezdívkou Marketa.sss
    :-)
    Marketa.sss@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. dotazník bol veru zaujímavá nezvyknem hociktoré vypĺňať :) tento však bol jeden z tých, ktorý bol dobre spracovaný, takže vyplnené pod prezývkou ZuZu mail sabova24@gmail.com
    ZuZu

    OdpovědětVymazat
  21. Hotovo :)
    Teruš, Terka Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Vyplněno.
    Mary Kolomaznikova
    email: mary.kolomaznikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Vyplněno :) Hrabajda@gmail.com , zkusím štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  24. Vyplněno:)
    anezka.koroze@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za všechny Vaše komentáře :)