pátek 1. května 2015

TAG: What's in my bag: Co nosím v kabelce?

Články a videa nesoucí titulek What's in my bag, What's in my purse nebo třeba What's in my make-up bag patří k mým nejoblíbenějším. Ovšem, koho by taky nebavilo šmírovat cizí kabelky, že. A tak nějak jsem usoudila, že s tímto postem musím taky vyrukovat, abych všem sympatizujícím jedincům naservírovala obsah své bordel tašky. Kterou jsem samozřejmě před focením zbavila všech papírků, obalů a účtenek, autentičnosti zdar. :D


Obecně bych řekla, že toho s sebou netahám moc. Na druhou stranu jsem ještě nepřišla na to, proč by moje kabelka hravě nahradila činky nejednoho kulturisty. No vážně! Pravdou ale je, že mám ráda velké a prostorné kabelky. Asi aby se mi tam vešlo plno krámů.

Svůj kabelkový arzenál si ráda třídím do taštiček. Mám tu univerzální taštičku na cokoliv (ala Hermionina taška, schová neschovatelné a je z Primarku), malou taštičku na žvejky a jiné mňamky, měla jsem i taštičku s produkty na rty. No usoudila jsem, že v terénu mi bohatě postačí lesk (popř. rtěnka) jenom jeden a trošku jsem to zredukovala.

Taštička na vše:

1. krém na ruce (o těchto krémech z koupelové řady Sephora jsem mimochodem psala zde)
2. balzám na rty (EOS s příchutí kokosového mléka, ach)
3. papírové kapesníčky
4. propiska
5. antibakteriální gel
6. háček na kabelku
7. pouzdro na tampóny
8. ibalginy
9. kabelková vůně (tohle je karamel opět z koupelové řady Sephora)
10. černá tužka na oči (moje oblíbená Sephora, psala jsem o ní zde)
11. lesk na rty (Essence z LE Cookies&Cream); popř. lesk/rtěnku přihodím podle aktuálního make-upu)
12. cukr (nejsem diabetik, ale to víte, člověk nikdy neví, kdy dostane hořký kafe a tak... :D)
13. gumička a sponky
14. kompaktní pudr (slavný NYC)
15. cestovní štětec (Sephora, ovšem stará kolekce štětců, takže netuším, jestli je stále v prodeji)
xx. ještě s sebou nosím matující papírky, které jsem ale nějakým nedopatřením nevyfotila.


Ostatní propriety:

1. obal na brýle
2. zrcátko (Primark)
3. tělový sprej Victoria's secret ve verzi Sheer love - aktuálně můj nejoblíbenější
4. zmiňovaná taštička na dobrůtky
5. peneženka
6. klíče od domu a auta

A taky mobil, ale ten vám nevyfotím, neb ho držím v ruce a pořizuju s ním fotky. :D Dřív jsem nosila i deštník, ale jelikož jezdím v 99% případech autem, mám deštník tam. V letním období potom nosím velkou zásobu náplastí, protože léto = v mém případě sezóna nových bot a nových puchýřů.

A co vaše kabelky? Jak moc se liší od mého obsahu? A bez čeho se rozhodně neobejdete? :)

__________________________________________________________________________________________________________________
Follow me: | Bloglovin' ♥| Instagram |


15 komentářů:

  1. Super clanek, taky mam takove rada :-) V kabelce nosim dost podpbne veci, planuji si ted objednat novou kabelku na Zoot-u a potom bych taky takovy clanek chtela udelat :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Hlásim sa do klubu milovníkov týchto príspevkov:)) Ale nosím v kabelke podstatne menej vecí...:) Vlastne tam nemám takmer žiadnu kozmetiku a zvyčajne sa snažím brať si so sebou len nevyhnutné, aj keď nejaké zbytočnosti sa, samozrejme, aj u mňa nájdu:) **DAY by DAY**

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mě platí úměra čím větší kabelka, tím víc věcí :D

      Vymazat
  3. Skvělý článek.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/jen-ruzova-to-muze-byt.html

    OdpovědětVymazat
  4. Docela mě překvapil cukr. :-) Ale obsah budeme mít podobný. :-)
    giveaway

    OdpovědětVymazat
  5. Aspoň netaháš samý zbytečnosti jak já :) Jinak tyhle příspěvky taky zbožňuju :D

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  6. krásně zpracovaný článek. To zrcátko z primarku se mi moc líbí.

    http://we-live-healthily.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. tak to já mám proti tomuto v kabelce totální zmatek a doslova bordel, vždycky spěchám, tak to rychle naházím a je to :D. Máš v kabelce super kousky :) a moc se mi líbí tvá kabelka!

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) já taky mívám bordel a zmatek, ale to nemůžu přece na fotkách veřejně přiznat! ;D

      Vymazat
  8. nosím podobné věci jako ty :) překvapil mě ten cukr :D, docela bych se bála, že se to roztrhne a bude cukr po celé kabelce, ale je to fajn vychytávka
    BE YOU

    OdpovědětVymazat
  9. tá taštička na dobrôtky ma najviac zaujala :D
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  10. Hezký článek :) tyhle články mě prostě baví.

    OdpovědětVymazat
  11. Super článek :) Nosím podobné věci, jen s sebou tahám méně kosmetických přípravků (většinou jen balzám na rty, krém na ruce a antibakteriální gel). Ale s cukrem naprosto souhlasím, kdykoli ho někde dostanu a nepoužiju ho, schovám si ho na horší časy :) A taštičkovou metodu také využívám, všechno má mít své místo ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Super článek. Já teda stále chodím do školy, takže většina věcí v mé tašce je právě učení a tak. Z těch kosmetických věcí toho moc nenosím. Jen kapesníčky, pilník, antibakteriální gel, voňavku a občas balzám.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za všechny Vaše komentáře :)