pátek 5. června 2015

Fotopřehled novinek a akcí v drogerii V.

Prostřednictvím dnešního článku přináším opět malý náhled do českých drogérek. Nutno podotknout, že tentokrát mě osobně nic extra neuchvátilo. A nebo je něco špatně, protože při focení jsem jak z DMka, tak z Rossmanna odešla s prázdnou. A to je co říct! :D

Nové tvářenky Creme puff od Max Factor jsou už k dostání v drogerii DM, a to za cenu 249,-. Musím říct, že odstíny jsou pěkné, ale mě bohužel nijak neuchvátily.



A v DM ještě zůstaneme.  Při koupi řasenky False lash effect získáte zdarma lak na nehty zdarma.


Výprodej bází pod řasenky Max Factor s velkou slevou...


Novinka od Dermacolu taky zavírala do drogerie DM. Jedná se o rozjasňovač s tvářenkou v jednom balení. Nemůžu si pomoct, ale to provedení se mi vůbec nelíbí.


V DMku mají taky nové laky na nehty Quick & shine a lesky na rty 8h perfect stay, oba za akční cenu.


V Rossmannu stále seženete nový make-up Infallible 24h-matte od L'Oréal za sníženou cenu 224,-. Zlevněný je celý sortiment zančky L'Oréal.


Ten samý produkt seženete ve slevě i v DM, o 25 Kč dražší, ale na druhou stranu k němu získáte zdarma oční linky v tužce.


Rossmann nabízí také 25% slevu na dekorativku Rimmel. Myslím, že tyhle BB krémy jsou vcelku novinka, nebo se pletu?


Dále seženete make-up Stay matte ve výhodném balíčku se stejnojmenným pudrem za 159,-. Nabízí Rossmann.


Fajn příležitost vyzkoušet kolekci Rita Ora...


Nová řada Serum deep repair od Gliss kur mě zajímá! Brousím si zuby na vlasovou masku.


Min. 25% sleva na L'Oréal...


...kde můžete vyzkoušet například oblíbenou růžovou řadu Skin perfection.


Výhodná je i 25% sleva na sortiment péče o problematickou pleť. Lákalo mě vyzkoušet novou modrou micelárku od Garnier, ale nakonec jsem ji tam nechala. Mimochodem ještě o pár korun levněji vyjde nyní v Tescu.



A bonus na závěr - v DMku dostanete k tamponům Ria krásné kovové pouzdro.


Tak co? Vybraly jste si? :)
__________________________________________________________________________________________________________________
Follow me: | Bloglovin' ♥| Instagram |


10 komentářů:

  1. Já bych si i vybrala, zkusila bych makeup i BB. Ale rozhodla jsem se raději prozkoumávat svoje vlastní kosmetické zásoby :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To kovové pouzdro k tamponům už jedno doma mám, ale už se sloupává barva. Je to dobrá věc, asi si tam pro jedny tampony s pouzdrem zajdu.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Mám moc ráda tyhle články s novinkama a akcema v drogérkách. Moc se poslední nikam nedostanu, tak aspoň vím, jestli mám na nákup vyrazit :-) Jinak z akcí mne nejvíc zaujala tvářenka Max Faktor, ale asi jí nepotřebuju, mám tvářenek fakt hodně, navíc jsem si teď pořídila další srdíčkovou Too Faced.

    Maru

    OdpovědětVymazat
  4. Láká mě ta nová řada Gliss Kur, moc ráda bych ji vyzkoušela. A jinak nic moc, mám celkem velké zásoby, tak se teď chci ve vlastním zájmu drogerkám vyhýbat:-D

    OdpovědětVymazat
  5. Fuuu, taky mě nic až tak nezaujalo, možná tak nějaký make-up bych zkusila. V Rossmannu jsem dlouho nebyla, tak mám aspoň důvod tam zajít :)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  6. Popravdě, mě taky nic moc nenadchlo. Tak snad se to zase zlepší.
    makeuploverbeth.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. jestli se v dohledné době někam dostanu, tak v obchodě rozhodně nenechám tu micelárku od Garnier!
    P.S.: Zvu tebe i tvé čtenáře na giveaway, budu ráda, když se zapojíš :).
    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  8. Mě zaujaly jen tvářenky Max Factor, jinak mi to přijde vážně jako bída a nedivím se, že jsi odešla s prázdnou :)

    Spotřebováno: Květen 2015

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělé díky za tipy :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/stin-v-akci-lily-lolo.html

    OdpovědětVymazat
  10. hned jsem běžela pro tu tvářenku od MaxFactor, když jsem se dozvěděla, že už jsou k mání. hooodně jsem se na ně těšila, protože je to prý hodně povedený dupe tvářenky Ambient Lighting od Hourglass :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za všechny Vaše komentáře :)