úterý 2. června 2015

Himalaya herbals 2: čistící pěna a hydratační krém

O dvou produktech značky Himalaya herbals jsem psala už před nedávnem (článek najdete zde). Do obou z nich jsem se nadchla (a v rámci slevy nakoupila výrobky do zásoby) a rozhodně mě zajímalo, jak si vedou i další přípravky. A konkrétně mě zajímala čistící pěna s nimbou a hydratační krém...


Čistící pěna Puryfying neem foaming face wash

Pěny na obličej určené k mokrému čistění pleti mám ráda a jsou mi obecně příjemnější než gely, ačkoliv paradoxně jsem měla téměř vždy svého favorita právě v podobě gelu. Ovšem časy se mění, že. Čistící pěna Himalaya je prostě pecka, proč chodit okolo horké kaše. 



Podle etikety je přípravek antibakteriální a slouží především k péči o problematickou pleť se sklonem k akné. Odstraňuje kožní maz, nečistoty a stahuje póry. Nezanechává prý pleť suchou a nestahuje ji. S prvními dvěma výroky určitě souhlasím. Při pravidelném používání (2x denně) pozoruji úbytek nedokonalostí a pupínků. Což na druhou stranu může být ale zásluhou i ostatními produkty téže řady, neb je používám nyní všechny pospolu a opravdu pravidelně. Veškeré nečistoty a make-up odstraní taky krásně a po použití zanechá pleť přirozeně lesklou, takovou zdravě vyleštěnou. Taktéž tak nějak stáhne póry, ale zároveň tedy stahuje celou pleť a následné použití krému je nezbytností. Což je škoda, každopádně mně osobně to nevadí, protože krém bych použila tak jako tak, i kdyby pěna nestahovala.


Jelikož se jedná o pěnu a jak už to u pěn bývá, hodně rychle ubývá. Na jedno vyčištění pleti padnou takové dvě pumpnutí. Někdy i tři. Záleží, jak moc toho na sobě mám a ráda toho co nejvíce vyčistím za mokra, micelárkou dočišťuji minimálně. 



Suma sumárum jedna se podle mých preferencí a úsudků o super výrobek a jestliže máte mastnější, mastnou či problematickou pleť, radím vyzkoušet. Cena za 150 ml balení činí něco okolo 120-130 Kč, ve slevě se dá sehnat za stovku. Seženete v Rossmannovi a supermarketech jako Tesco nebo Albert.


Intenzivní hydratační krém Intensive moisturizing cream

Předně bych chtěla upozornit, že hydratační krémy ve velmi podobném balení se prodávají dva. Ten druhý má světlejší obal. O péči se starají pšeničné klíčky obsahující vitamin E a sladká mandle, která hydratuje i velmi suchou pleť.


Balení krému je obyčejné plastové a lehké, takové neurazí nenadchne. Mně vyhovuje. Samotný krém a jeho konzistence je velmi příjemná, jemná a lehce parfemovaná. No, spíše než "parfemovaná" bych použila spojení "jemně (a příjemně) voní". Krém se dobře roztírá a dobře vstřebává. Tedy - ano, vstřebá se, nezanechá na pleti ani žádný nepříjemný nebo lepivý film, ale tak nějak na pleti zůstane nebo jak to říct. Ale přitom ho nenahmatáte. Víte co? To je možná ta hydratace :D Pleť zanechá, stejně jako pěna, zdravě lesklou, ale v žádném případě ne mastnou. Dá se použít i pod make-up, jako podklad je to dobrý krém, ale tento počin nedoporučuji mastné pleti.


Krém používám výhradně na noc a ráno se probouzím s hladkou pletí a můžu říct, že dokáže zmizet šupinky a suchá místečka (měla jsem tento problém chvilkově na krku a po jenom namazání už nebylo co řešit). Mám i dojem, že po čase tak nějak sjednocuje barvu pleti. Ovšem nečekejte zázraky. Někomu, kdo má s jednotnou barvou tváře vyloženě problémy (např. červenání apod.), určitě jen tak  nepomůže. 


Složení:



Já jsem z krému nadšená a označila bych ho asi za zatím nejlepší, jaký jsem kdy měla. A taky musím říct, že mám obecně nějakou averzi ke krémům v kelímku z drogerií. Nevím proč, ale tenhle mi nevadí, získal si mě. A cena? okolo 60 Kč za standardní 50 ml balení.

__________________________________________________________________________________________________________________
Follow me: | Bloglovin' ♥| Instagram |


7 komentářů:

  1. Som rada za túto recenziu, aj ja sa chystám rozšíriť svoju zásobu Himalaya produktov, len čo miniem súčasné krémy, gély a pod. **DAY by DAY**

    OdpovědětVymazat
  2. Tak mám další must-have, díky moc! :D

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  3. Himalayu mám ráda, ale tyto produkty jsem ještě nezkoušela, musím to napravit. Čištění pěnou jsem si poslední dobou dost oblíbila a má oblíbená Sebamed pěna mi nedávno došla, takže jsem ráda, že už vím co jí nahradí :)

    Radu - Soutěž o KupKosmetiku Box

    OdpovědětVymazat
  4. mě hodně zajímá ten krém, asi na něj mrknu :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Pěna by pro mou pleť asi nebyla, ale ten krém si musím někam poznačit, vypadá moc dobře :-) Od téhle značky jsem zatím nic neměla, ale už dlouho mě lákají jejich masky na obličej :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maska s nimbou je perfektní, trumfla i moje oblíbené Freeman masky :)

      Vymazat

Děkuji Vám za všechny Vaše komentáře :)