úterý 23. června 2015

Kosmetické novinky

Měsíc se s měsícem sešel a je tu další várka kosmetických novinek, a to nejen z drogerií. Některé z výrobků už v obchodě najdete, na některé si ještě pár dní počkáme. Musím uznat, že několik výrobků vypadá z mého pohledu dost lákavě...

První chystanou novinkou je paletka Urban Decay z řady Naked pod názvem Smoky. Podle swatchů a fotek, co jsem na internetu dohledala mi přijde, že odstíny budou vesměs dost tmavé, ale jinak - NÁDHERA! Přesně podle mého gusta a tak, jak Naked paletkám zdatně odolávám, tak pro tuhle bych si asi šla.

Yves Rocher na léto přichystal dvě limitované kolekce tělové kosmetiky. Zelená je s vůní jablek a badyánu, žlutá je potom směsí citronu a bazalky. Obě řady obsahují totožné produkty, a to sprchový gel, jeho miniaturu, tělový peeling a tělový sprej.



Tvářenky Creme puff blush od Max Factor jsou v prodeji už nějaký ten den a vidět jste je mohli už v pátém fotopřehledu novinek a akcí. Dostupné jsou ve čtyřech odstínech.



Ukázky nadcházejících letních limitek od Essence byly podstatou jednoho z posledních článků na blogu. Objevila se však ještě jedna kolekce pod názvem Fun fair, která se nese v pěkných pastelových barvách. Nejvíce se mi líbí tvářenky, ale zřejmě bych si vybrala i z odstínů laků na nehty. A vy?


Osobně MAC nějak extra neprožívám (což má možná za vinu fakt, že v Brně prostě prodejna stále není), ale pro jeho fanoušky je novinkou limitka Le Disco.



Jestli nás někdo pravidelně a hlavně hojně zásobuje novinkami, pak je to Dermacol. Mrkejte na nálož...

Sprchové gely z řady Aroma ritual s vůní citronu a mandarinky znáte už z giveaway. Měly by být každým dnech k dostání v obchodech. A nebo už jsou?
Sortiment značky se dále obohatí o dva balzámy na rty. Balzám Love lips má hroznovou příchuť a SOS lip je potom mandlový.

Hyaluronová řada čítá tři produkty - tónovací fluid, micelární vodu a hydratační masku na oči. Hádám, že největší zájem bude právě o micelárku. A přiznám se, že i mě zajímá. :)



Třpytkaté laky na nehty nejsou můj šálek kávy. Dermacol však přichystal novinku v 10 odstínech a své fanoušky si jistě získá (ovšem, bude-li za něco stát ;).

Voděodolná řasenka má dodat řasách super objem s panoramatickým efektem. To by mě fakt zajímalo, protože co mám zkušenost, tak voděodolné řasenky stojí, co se objemu či prodloužení týče, za nic a klasickým řasenkám se nevyrovnají. Ale třeba jsem jen nakápla na tu pravou.



Barevný pudr na vlasy bude zřejmě hitem, ale mě nechává naprosto chladnou. Dostupný je v balení jako klasický pudr na obličej a vybírat lze z šesti pestrých barev.

Pokud vás zajímá, co se skrývá v obalu s názvem Shine ritual, pak vám můžu prozradit, že se jedná o multilíčidlo, a to v pěti odstínech. Opět budu nevděčná za novinku a řeknu, že ani multilíčidlům neholduji. :)

Třpytivá tělová mléka se přes léto těší velké oblibě. Glamour body lotion je hydratační, s obsahem 200 ml a pokud vás zajímá cena, tak ta činí 129,- Kč.

A to bude pro dnešek vše. Ale vsadím se, že jakmile článek vyjde, objeví se další horda novinek a lákadel. Zaujala vás některý kousek? Popř. máte už něco z výše uvedeného doma?

__________________________________________________________________________________________________________________
Follow me: | Bloglovin' ♥| Instagram |


8 komentářů:

  1. Moc hezký článek, aspoň zase vím bez čeho se neobejdu :D Zaujala mě ta cukrová vata na nehty od Essence, zajímalo by mě, jaký efekt bude na nehtech vytvářet.

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi perly na tvář Essence a tvářenky Max Factor. O novince od Dermacolu uvažuji. Nejvíc o těch maskách na oči

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  3. Bude se utrácet, to je téměř jisté:-D Zaujaly mně novinky od Dermacolu, kromě barevného pudru na vlasy, který mít nemusím mně zaujalo vše a už se těším, až se tyhle novinky objeví v obchodech, sprcháče už doma mám:-) A z limitky Essence to vidím na tvářenku a lak na nehty, přičemž nevylučuji, že v reálu mně zaujmou i další věci z téhle kolekce:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta Naked má pro mě moc tmavé barvičky, ale jinak je ten obal boží :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak teda nejvíc mě zaujala ta limitka od Yves Rocher. A pak teda ještě ten SOS LIPS. :)
    http://anyworld0036.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Nejvíce mě zaujaly novinky od Dermacolu. S těma voděodolnejma řasenkama to mám úplně opačně než ty. Zatím jsem měla voděodolné řasenky od Maybelline. Měla jsem Colossal go extreme a dneska nově koupenou Lash sensational a i když jsou obě voděodolné, tak jsem s nimi neskutečně spokojená a lepší řasenku jsem zatím neměla.
    makeuploverbeth.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Panebože, to je věcí :D Líbí se mi SOS Lips a ta Essence limitka... no a samozřejmě Smoky Nakedka :3 :))

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  8. Ten jablkový tělový sprej od Yves Rocher mám a je úplně parádní x) Limitka od Essence vypadá docela príma, ale nejvíc se těším na ty barvičky na vlasy od Dermacolu... Jsem zvědavá, jestli to bude fungovat xD

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za všechny Vaše komentáře :)