sobota 6. června 2015

Preview: letní trendové edice Essence

Jak to bývá s limitkami u nás v Česku, to už všechny dávno víme. Ale i tak určitě bude dost z vás zajímat (nebo alespoň v tom doufám, soudím podle sebe;-), co by se prodávat mělo či co se bude prodávat u našich sousedů (neboť najdou se i tací, kteří to mají do zahraniční drogerie, co by kamenem dohodil). Konkrétně mám teď na mysli letní limitky, a to značky Essence. V prodeji by měly být celkem tři, otázkou však zůstává, kolik a které se objeví i u nás...





Jako první by měla přijít na řadu Secret party. Tipuji, že v Německu bude už dávno k dostání. Na pohled je kolekce moc pěkná, ale osobně mě zaujal asi jen bronzer. A co v ní najdeme?





Mono oční stíny ve dvou odstínech - středně hnědý a světle modrý. 



Produkty na rty zastupují dva lesky na rty. Jeden čirý, druhý růžový. Jedná se o lesky z řady XXXL, takže myslím, že na nich nebude co zkazit.



Tvářenka nesmí chybět v žádné limitce. Secret party obsahuje matnou (zřejmě) růžovou a myslím, že bude hezky ladit k lesku na rty.


A co by to bylo za letní edici bez vyloženě letního produktu, čímž není nic jiného, než bronzer. Dle fotky to vypadá, že tmavší odstín bude matný, světlejší partie, které jsou slisovány do tvaru žabek, budou se shimmerem.


Řadu doplňuje tělový sprej a "oznáčky" na sklenice.


Samozřejmě nesmí chybět laky na nehty, tady rovnou ve čtyřech odstínech. Modrým barvám na nehtech moc neholduji (vlastně vůbec), ale růžový a meruňkový by mohl být fajn.



Celá řada končí dvěma kosmetickými doplňky, a těmi jsou kabuki štětec a kosmetická taštička.






Následující edice nese název Arriba a je inspirovaná Španělskem. Odstíny jsou povětšinou pestré a mě se nejvíce líbí tvářenka a lak na nehty v odstínu 01.





Co se očních stínů týče, v Arribě najdeme dva mono stíny. Jedná se o směsici třech odstínů, jenž jsou laděny do fialkova a do tyrkysova.


Co se tvářenky týče, líbí se mi více než růžovka ze Secret party. Odstín bude určitě decentnější a řekla bych, že taky bude jako první vyprodaná. :D


Lesky na rty jsou dost kontrastní. Prvním odstínem je světlounká růžová barva oproti které stojí ostrá červená. Které byste daly přednost vy?


Laky na nehty mají celkem šest zástupců. Dva křídově matné (tady tipuji, že bude jako první vyprodaný matný růžový), dva metalické...


... a dva třpytkaté nadlaky, které mně nic neříkají. :)


Kolekci doplňují dvě barevné křídy na vlasy. To si myslím, že je spíše počin pro hodně mladé zákaznice, ale výrobek je to originální.


A jako tečka na závěr - barevný květinový vějíř. Né že bych chtěla Essence nějak podceňovat, ale upřímně si myslím, že to bude strašný shit. Ale co my víme, třeba překvapí. :)






A jako třetí edici tu máme námořnicky laděnou Nauti girl a taky toho obsahuje víc než dost.  Líbí se mi fix na obočí a odstín laku 04, který mi přijde totožný jako v předchozí kolekci.






Paletky očních stínů nejsou v limitkách zase tak časté a zde najdeme rovnou dvě. Jednu modře laděnou a druhou druhou v přirozených odstínech. Opět si troufám říct, že o tuhle paletku v odstínu 02 bude zájem.



Vysunovací tužka na oči je ve středně modré barvě.


Pokud vím, v běžném drogerském sortimentu snad fixy na obočí nejsou. Pokud se tato kolekce dostane k nám, bude tohle první výrobek, který mě bude zajímat. Pokud ovšem nebude moc světlý... 



Tvářenka je v odstínu, který, alespoň podle fotografie, bude slušet téměř všem.



K tvářence je jako dělaná jedna ze dvou rtěnek, já ale hlasuji pro druhý světlejší odstín. Na druhou k opálené pleti může být až moc světlá.


Jak jsem uviděla tuhle taštičku, hned mi připomněla jednu taštičku od Sisley, která byla naplněná miniaturami produkty této značky. Bílá barva je poněkud nepraktická, ale jinak vypadá vcelku poveděně.


Laky na nehty jsou opět rovnou ve čtyřech odstínech a okatě mi připomínají barevnou škálu laků Secret party.



Celá edice je doplněna nehtovými nálepkami a toaletkou v pěkném obalu.


A to je konec dnešního nášupu. Která z kolekcí vás zaujala nejvíce? Je něco, o co byste svou kosmetickou sbírku rády rozšířily? :)
__________________________________________________________________________________________________________________
Follow me: | Bloglovin' ♥| Instagram |


12 komentářů:

  1. Secret party mě nezaujala vůbec. Za to ty další 2 jo. Z Arriby se mi líbí stíny a matné laky a Nautigirl je nádherná celá! Doufám, že k nám dorazí, protože jestli zase ne, tak budu vážně naštvaná... Už mě nebaví, jak se k nám ty nejhezčí limitky radši ani nedostanou.

    OdpovědětVymazat
  2. Nejvíc mě zaujala Nauti girl, hlavně kvůli barvám laků, ty bych brala všechny a kvůli té taštičce. Stačí jen doufat, že se k nám dostane, ikdyž...
    GIVEAWAY
    in another galaxy

    OdpovědětVymazat
  3. já doufám, že to tu bude vše, mám essence ráda a tyto produkty se mi moc líbí :D, hlavně ta paletka s natural stíny :)

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Mě zaujaly u všech edicí ty laky - ty jsou vždycky krásné, plus ty matné.. A pak ta druhá paletka u poslední trendové edice.. Myslím, že tohle léto se máme na co těšit :)

    OdpovědětVymazat
  5. Toto vyzerá bombovo! ! ! www.mimlovee.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Essence mám moc ráda. U kažé edice mě něco zaujalo. Nejvíce ale ty nádherné odstíny laků. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  7. Bože, u Secret party jsou tak úžasné ty vylisované tvary :3 Líbí se mi z ní tvářenka, modrý stín a snad všechny laky. Z Arriby jsem se zamilovala do tvářenky, stínů a i s tím vějířem bych si dala říct.Z Nauti girl se mi nic až tak nelíbí, možná tak ta tvářenka a tmavší rtěnka... :) Jsem celkově výraznější než většina, nude líčení nemám ráda, zato výrazné miluju, tak snad na mě i něco zbude (pokud se k nám dostanou :D)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  8. Zaujaly mně všechny tři edice a konkrétně nejvíc ty laky..zrovna laky na nehty jsou něco, čeho mám až přespříliš, měla bych být rozumná holka a další nepořizovat, ale některé odstíny jsou tak krásné, že bych neodolala:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ariba se mi moc líbí i když bez kříd na vlasy bych se obešla. Paletka Rock the boat je krásná. Snad k nám něco dorazí a tím k nám myslím i Moravu

    OdpovědětVymazat
  10. Asi to půjdu vykoupit. :D Od každé edice mě zaujalo něco - suprová je tvářenka z Arriby a také se mi moc líbí rtěnky z nauti geril :) a ty křídy na vlasy - možná si nějakou pořídím :D

    OdpovědětVymazat
  11. Já jsem sice starší ročník, ale zrovna mne nejvíc zaujaly křídy na vlasy. Na nějakou párty budou fajn :-D A taky asi neodolám fixu na obočí, jen aby se k nám tyhle limitky vůbec dostaly, když je to tady s nima taková bída :-/

    M.

    OdpovědětVymazat
  12. Za mě určitě vede Nauti girl, doufám že u nás bude :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za všechny Vaše komentáře :)